tammikuu 09, 2025, 22:27:45 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

poliisit ja uteliiaat naapurit??

Aloittaja Torakka, syyskuu 16, 2008, 23:15:09 ip

« edellinen - seuraava »

ikke

Jos omalla tontilla joku kurkkisi ikkunasta niin varmaan lentopallomailasta saisi, tosin siitäkin taitaa tulla sakot ja korvaukset palkinnoksi. :(

Kyllä kerrostalossa on mukavaa kun ei ole sellaisia ongelmia, jee.. (vain pisara sarkasmia) :)

TunturiTiger

noh.. mä oon tarjonnu kaikille naapureille maistiaisia. ne tietää kyllä mitä jumalanpiiskaa mä kasvatan ikkunallani lamppujen alla.

Atheos__

Naapuri tuli kyselemään että milloin on sato valmiina, olisi kuulemma valmis ostamaan muutaman gramman  8)
tarjotusta hinnasta päätellen ei taida chiliä haluta  ;D
Lupasin hieman kuivailla hänelle ja ilmoitella kun on satoa
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Linda

^ Olis kieltämättä kiva nähdä naapurin ilme siinä vaiheessa kun nagasätkä syttyy :D
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

Ryhis

Puntillinen nagasätkiä ja pussillinen lihaliemikuutioita, veri nais hasshishh veri reör tu ket...
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

RakuLa

Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - marraskuu 11, 2009, 20:06:45 ip
Naapuri tuli kyselemään että milloin on sato valmiina, olisi kuulemma valmis ostamaan muutaman gramman  8)
tarjotusta hinnasta päätellen ei taida chiliä haluta  ;D
Lupasin hieman kuivailla hänelle ja ilmoitella kun on satoa

Hahaha :----D Vähän repesin. mikäs siinä myidä gemmikaupalla chiliä. nettoaa varmaan suht hyvin :D

ridges

Lainaus käyttäjältä: Linda - marraskuu 11, 2009, 20:10:53 ip
^ Olis kieltämättä kiva nähdä naapurin ilme siinä vaiheessa kun nagasätkä syttyy :D

Nagaa vesipiipusta:
http://www.youtube.com/watch?v=V_MwEzCDyj0
Chiliyhdistyksen jäsen numero 810

Starwhite

Lainaus käyttäjältä: RakuLa - marraskuu 18, 2009, 23:52:52 ip
Hahaha :----D Vähän repesin. mikäs siinä myidä gemmikaupalla chiliä. nettoaa varmaan suht hyvin :D

Onhan täälläkin foorumilla näitä pulveria gemmikaupalla myyviä epämääräisiä chilimestareita. Pienet savumorougalainit nekkuun aamulla niin varmasti lähtee päivä vauhdikkaasti käyntiin.

Mikho

Lainaus käyttäjältä: Starwhite - marraskuu 19, 2009, 10:55:50 ap
Lainaus käyttäjältä: RakuLa - marraskuu 18, 2009, 23:52:52 ip

Onhan täälläkin foorumilla näitä pulveria gemmikaupalla myyviä epämääräisiä chilimestareita. Pienet savumorougalainit nekkuun aamulla niin varmasti lähtee päivä vauhdikkaasti käyntiin.

Ota vaan, mä tarjoon.  ::)

Ryhis

Lainausnekkuun aamulla niin varmasti lähtee päivä vauhdikkaasti käyntiin.

Viime talvena yks kaveri hehkutti

"Kaupasta saa sellaista kuin habanero tabasco, se on helvetisti vahvempaa ku normi tabasco! Ja paskat! 'Make' oli sammunut meidän sohvalle ja mä laitoin 5 tippaa sen nenään, ei edes herännyt"
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - marraskuu 19, 2009, 20:15:20 ip
Lainausnekkuun aamulla niin varmasti lähtee päivä vauhdikkaasti käyntiin.

Viime talvena yks kaveri hehkutti

"Kaupasta saa sellaista kuin habanero tabasco, se on helvetisti vahvempaa ku normi tabasco! Ja paskat! 'Make' oli sammunut meidän sohvalle ja mä laitoin 5 tippaa sen nenään, ei edes herännyt"

mihin tarvitaan vihamiehiä kun kaveritkin on tuollaisia?

Ryhis

Pahavaatt

Tänään kannoin paria ämpäriä ja kevytsorapakettia kämpälle, kerrostalon oven edessä tuli tuttu rouvashenkilö vastaan. Mietin jo että ei helevet, tästä ei hyvä seuraa, jäin kuitenkin rupattelemaan kuten olen aina tehnyt. Mummo kysyikin vähän ajan päästä että onpa sulla ämpäreitä, kerroin että chilejä ja tomaatteja kasvattelen, kun oon agrologiopiskelija ja tykkään näperrellä vihreiden kavereiden parissa. Ilmeestä näkyi heti että Vanhasen lausunto "Jo ensimmäinen kannabispiikki voi tappaa!" on iskostunut jonnekin syvälle. Viimeistään siinä vaiheessa tajusin olevani suossa, kun mummo kysyi miten ne tähän aikaan vuodesta kasvavat, sitten kerroin että onhan mulla tuo lamppu. DINGDINGDING! PÄÄVOITTO EPÄILYTTÄVIEN NUORTEN MIESTEN KATEGORIASSA! Mietin ettei tässä nyt enää ainakaan selittelemään kannata lähteä, ettei mitään laitonta ole tekeillä, joten rupattelin loppuun niitänäitä ja hipsin kämppääni manailemaan, miten tämäkin olisi voitu välttää kuljettamalla kalusto urheilulaukussa asuntoon.
Vein muuten myöhemmin illalla yhden miedon lajikkeen taimen samalle mummolle, se tosin johtui enemmän myötätunnosta kuin oman toiminnan puolustelusta. Ei ole mummolla mennyt ihan kymmentätuhatta, ja mulla on taimia kuitenkin jonkin verran tulossa vielä.
Jos tekstistä jäi kuva että jännitän epäilyttävän paljon, en ole mikään tuhmeliini, minä vain en halua jäädä kenekään mieleen mistään epäilyksistä. Ihmismuisti on pitkä ja kieli nopea. Vaikken omilla kylillä asukaan enää, nimeni näkyy postiluukussa ja joku tuntee jonkun joka tuntee jonkun.

Linda

^ Sorry, mut en voinu totaaliselle repeemiselle mitään, kun luin tota selostusta :D

Mä oon antanu naapurille jo niin sekopäisen kuvan itestäni, etten usko niiden yllättyvän enää mistään ;D Mutta eipä noita paljoa tunnu kiinnostavankaan, joten hyvä näin ;D
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

TunturiTiger

^ Naapureille voi tai pitää antaa rehellinen kuva itsestään. Tässä kun kuljen pihan läpi niin osa naureskelee ja osa pyörittelee päätään. Yksi morjestaakin! Se tosin muutti tuohon toissapäivänä..
Mutta hampun kasvattajalsi ne ei mua luule. Niin olen tarjonnut maistiaisia kaikille uteliaille.

jeQQ

Quini

No mut eihän pikku uteliaisuus ny mitään kummiskaan tee...

Eikös se nyt kumminkin ole ihan sama mitä kauheuksia tapahtuu loppuviimein jossain kerrostalossa niin ihan varmaan jos poliisi jotain kyselee ei kukaan oo kummiskaan nähny mitään, vaikka noin muuten ollaan keskeneräisen voileivän kanssa ovenraossa tai ikkunassa/parvekkeella tsiigaamassa kuka tulee tai menee  ;) - lehdistölle sitten annetaan kyllä lausuntoja kuinka mukava se ja se naapuri oli tai ei ollut. Itse kun vielä asuin kerrostalossa niin aina kavereiden kanssa veikattiin että tuleeko uteliaita naamoja vaaka-, pysty-, vai vinorivi ikkunaan - useimmiten joku näistä joskus jopa useampi ristikkäinen rivistö

TunturiTiger

Naapuriuteliaisuus ei valttämättä olisi tosiaan pahitteeksi edes joskus. Joku aika takaperinhän oli iso uutinen, kun joku yksinäinen ihminen oli muumioitunut kotiinsa.

keto

joulukuu 02, 2009, 07:41:33 ap #118 Viimeisin muokkaus: joulukuu 02, 2009, 17:42:48 ip käyttäjältä keto

Nuff said  ;)
CAVOK

jeQQ

Mä pitäisin sitä enemmänkin läheisten huolena, jos jonkun mummo muumioituu.. En vaan osaa arvostaa tippaakaan uteliaita ihmisiä, pitäisivät nokkansa omissa asioissa.