tammikuu 09, 2025, 22:41:50 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Hiustyylisi?

Aloittaja Wesa, marraskuu 18, 2008, 14:19:31 ip

« edellinen - seuraava »

Wesa

Mikä on hiustyylisi ja miksi päädyit siihen?
Leikkaatko aina sen mallin mikä näyttäisi olevan muodissa?
Vai oletko pitänyt viimeiset 10v sitä samaa "päältä vähän pidemmäksi,sivuilta ja niskasta  lyhyeksi" tuttua ja turvallista tyyliä?

Mä aloitan,nyt on 3mm sänki päässä.Mieli tekisi kasvattaa pidempää tukkaa mutta siihen palaa taas hermot kun joutuu geelien&vahojen kanssa läträämään päivittäin :evil:  Lyhyt siili/kalju on helppo ja vaivaton mutta sitten taas aika tylsä...
Ei se ole väärin jahdata perhosia joita muut ei näe.

Jägermeister

Lainaus käyttäjältä: "Wesa"Vai oletko pitänyt viimeiset 10v sitä samaa "päältä vähän pidemmäksi,sivuilta ja niskasta  lyhyeksi" tuttua ja turvallista tyyliä?

Vasta viimeiset 9 vuotta...

Xbow

Juu, hiukseni noudattavat aina ajan hermolla olevaa 'antaa kasvaa vuosi pari, sitten ehkä joskus parturiin' trendiä.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

Aji Inferno

Sama tylsä aatamin ajoista asti, eikä intoa muuttaa... ;)

wille

Viimiseen kahdeksaan vuoteen en oo partusrissa käyny. Näiden kaheksan vuoden aikana on ollut puoleen selkään pitkä letti ja vastaavasti taas täysin kalju. Viimeeksi mainittu hiusmuoti lähempänä tämänhetkistä kuontaloa. Sentin sänki siis. Pitäisi ajella pois.

Pitkä letti lähti osittain Suomen Puolustusvoimien, osittain suvussamme nuorena tapahtuvan luonnollisen poistuman takia.  :wink: Ei viitti paljon ruveta siimaa kasvattelemaan.  8)
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Zombie

Ennen (sanotaan esikouluajoista asti) itelläni oli pitkä tukka, vähintään aina hartiatasolle ylettyvä. Kun onnettoman lukiojakson jätettyä taakse päätin 2006 mennä amikseen opiskelemaan, tein aika radikaalin hiustyylimuutoksen... leikkautin tukan lyhyeksi.
Useilta sukulaisiltani loksahti leuka auki kun he näkivät mut eka kertaa lyhyellä hiustyylillä  :lol: . Sen jälkeen monet on kehunu että se sopii todella hyvin mulle.

MrFrost

Pitkä fleda ollut ööö jotain 14 vuotiaasta, sitten pariin kertaan vaihtanut hiustyyliä ja kasvattanut uudestaan, kunnes tuossa 28 vuotiaana vedin kaljuksi. Nyt taas alkaa menemään hermot jatkuvaan pään ajoon, joten katsotaan josko sitä jaksaisi sen kasvattaa takaisin :)

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Janne

Parturissa kävin viimeksi vuonna 1993, nykyinen hiustyyli ollut n. 8 vuotta ja senhän voi katsoa tuosta avatar -kuvasta 8)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Mape

no ne oli reilu vuos sit tonne puolee selkää asti, mutta sit tuli leikattua... nyt meinasin et kasvattaa ainaki olkapäihin asti ja ehkä vähän yli  :wink:
---

Wesa

Jos haluaa pitää suht trendikästä lettiä niin sitä pitäisi jaksaa laittaa,löytää parturi kuka semmoisen osaa leikata ja rahaa menee kun kerran kuussa vähintään pitää käydä saksimassa sitä takaisin malliin.Ja jos värjäilee hiuksiaan niin sitten tulee tyvikasvua,haalistumista.Vaivalloista.
Aika monella on ollut tai on pitkä letti täällä,rock on! :D
Ei se ole väärin jahdata perhosia joita muut ei näe.

Hombre

kyllä tämä pitkä tukka on minulle ainoa vaihtoehto, kun sellainen on yli 25
vuotta ollut, mitä nyt kerran pari on leikattu lyhyeksi välissä. Ei vain jaksa ravata parturissa 2 kertaa kuussa, jotta lyhyt tukka säilyttäisi mallinsa. Eli laiskuutta ja säästöä :lol:
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Kärsä Babar

Itse ajan 1-2kk välein hiukset pois. Ei tartte ainakaan kampaa ostaa :D
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

wille

Lainaus käyttäjältä: "Kärsä Babar"Itse ajan 1-2kk välein hiukset pois. Ei tartte ainakaan kampaa ostaa :D

Ja hoitoainetta menee melkoisesti vähemmän...  :wink:
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

MasaT

Pakko käydä parturissa kun muuten kasvaa sellainen karvalakki.... että! Eikä tuo klanipää käy oikein kun kesällä.
Hmm. Pitäis kai taas mennä parturiin.

BuRaX

Mahtuu talvella pipo paremmin kun on 4 mm sänki.  :wink:
#400.

NaokiSoma

Vaimo leikkaa minun hiukseni ja minä vaimon. Meillä molemmilla on siis sellainen tyyli mikä sattuu sillä kertaa toiselta onnistumaan.

Itseasiassa vaimon leikkuissa on huomattavasti vähemmän variaatiota, joten samantyyppinen päälaki kai minulla on ollut sitten ainakin kymmenkunta vuotta. Itselleni tuli välillä vähän virheitä, mutta niistä oppii ja nykyään jälki on myös aika tasalaatuista.

Eija

Nyt olkapäille, leikkautin justiinsa metrin lyhyemmäksi :D

timppa

Just kävin leikkauttamassa "päältä vähän pidemmäksi,sivuilta ja niskasta lyhyeksi". Lyhyt 7 cm parransänki jäi vielä rehottamaan muualle naamaan.
Ruoka ilman chiliä on teeskentelyä!
ps. kysy siemeniä, löytyy yli 80 eri lajiketta! OTA YHTEYTTÄ SÄHKÖPOSTILLA: sir_timppa@hotmail.com

En lue yksityisviestejä!

Avon Barksdale

Ainoa minkä partahöylällä saa vedettyä :D

Lare78

Joo, inttitukka päässä since 1997... Eipä tuo varmaan kovin rehoittaiskaan, jos kasvattamaan alkais...
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä!