tammikuu 10, 2025, 07:04:52 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

TURUN SEUDUN CHILIPÄÄT !

Aloittaja hessi, joulukuu 06, 2008, 14:39:44 ip

« edellinen - seuraava »

hessi

no moikka Mursu :)
seuraava meetti on minun järjestämänä vasta sitten kun palaan Brasiliasta :)  (22.2.09 ja päivystän heti seuraavan viikonlopun)
eli menee maaliskuun puolelle,toki arki illatkin sopivat!
alustavasti voitaisiin jotain sopiakkin, jos jollain on hyvä ehdotus paikasta,
mutta toki saatte kokooontua ihan ilman minuakin jo helmikuussa!
ja toivon että pääsen lukemaan näitä sivuja siellä Brasiliassa, kohta sen tiedämme kun herrat
saapuvat sinne tänään :)
itse lähden 6.2 :))
ollaan kuulolla :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Aji Inferno

Ilo ajaa sinne täältä hevon kuusesta, eli pk-seudulta uutta hienoa moottoritietä! :)

Herra 47

Maaliskuun alku sopiikin kivasti :) ei olekaan mitään erikoista ollut hetkeen ;)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

jewe

Kuuluuko mitään uutta tän turun miittingin suhteen ? Voisin olla itsekin uutena kiinnostunut.

Watt

Itse vasta rekisteröidyin sivulle veikka tullut jo useampi vuosi chilien parissa pyörittyä. Ei mitenkään ihmeellisesti, mutta kasvatus ja muutenkin chilit kiinnostavat. Saa nähdä jos itsekin ilmestyisin paikalle seuraavaan miittiin!

Pitää vain ottaa selvää mitä ihmiset miiteissä touhuaa, ettei ihan keltanokkana paikalle pamahda  ;D

Ps. Terveisiä Kaarinasta  ;)
Mainokset, grafiikka, suunnittelu, logot, bannerit, ulkoasuntoteutus...
watt@gmx.com

hessi

Heippa, ja tervetuloa chilipäiden iloiseen joukkoon! :)
ja kyllä keltanokkanakin saa tulla !
Itse taidan olla edelleen yksi keltanokka ;)
kasvattelen vaan innolla, vaikken aina kunnolla tiedä edes mitä ;)
ihme kyllä viime kausi tosi hyvin tuloksin!

joten kerätään taas porukka kasaan ja pidetään meetti!
ehdotuksia ajankohdaksi ja paikaksi?

Mursu

mie olen ainaki seuraavat 4 -5 viikonloppua kiinni kuvauksissa, ja ilmeisesti senkin jälkeen ei enne juhannusta kamalasti vapaita viikonloppuja ole. 8(
tere tulemast takas suomeen ja toivottavasti oli hesssillä mukava reisu 8) mie käyn tsekkaas ton naapurissa olevan pakistanilaisen ravintelin kuhan se aukee, ni rakennetaan miitti sit tänne saloon jos siel o edes kohtuulliset murkinat ja atmösfääri :D

hessi

hei HYVÄ idea!

tai voitais me viikollakin nähdä, kun minä viikot täällä töissä!

jewe

LainausPs. Terveisiä Kaarinasta

Watt, meitä on sitten ainakin kaksi chilipäätä kaarinassa......ja keltanokka täälläkin. :D

Mursu

tämmöne siis avattu tänne salon metropolikseen : http://www.peshawar.fi/

vaikuttaa mielenkiintoiselta ja tuoksu oli herkullinen kun kävin kyselees ruokalistaa. joka siis löytyy tuolta netistä. katsokaa ihmeessä mausteet kohta, jossa löytyy chili tietoutta!! 8D

kuka lähtee miu kanssa toteamaan ruoan mahdollisen hyvyyden, ennenku rynnistetään koko lauma sinne? =)

hintataso on kyl aika aargh... mutta mutta.... onhan miellä sit tietty hot chili kebabbilakin, missä saa maailman ihaninta chili majoneesia. <3

maunemaune

Täytyy itekkin käydä testaamassa paikka, tosin vasta ensviikolla ehdin.. En oo ees huomannu moista vaikka salossa asun, eilen kaveri sanos messengerissä et siihen on tullu joku ravintola.. koska toi ravintola on auennu?

Mursu

27.2. sanoi setä siellä että aukaisivat ovensa.  mieki älysin sen vasta nyt vaikka päivittäin siitä ohi menen ja näkyy parvekkeeltakin :D hidas on ihmisen lapsi...

Mursu

niin joo. vois ens viikolla men testaamaan ton ravintelin. pankaa päivää/kellon aikaa jos ruoka maistuu seurassa paremmin 8D mie koitan säästää vähä euroja ens viikkoon. ja pääsen ite duunista neljältä. et sit niiQ sen jälkee :D lounas aikaan en ehti juosta valitettavasti 8( ja saa toki turun alueeltaki tulla muutki ku salolaiset :D vaiks ei ny vissii viel iha viralline miitti olekaan. plää plää plää...

ruumis(keho, kroppa) on koneella mutta pää on jossain iha muualla!

np. prodigy - take me to the hospital!!

maunemaune

Mulle käy varmaankin mikä päivä tahansa ensviikol.. (ellei tuu taas jotain prkl yllätyksiä työvuoroihin)
siistiä jos saman harrastuksen omaavia  tulee mukaa, yksin vähän tylsää fiilistellä siel raflas ja voi samalla hölöttää chileistä ja muustakin  :)

Mursu

mul joo passaa, ellei talous petä sitä ennen. miten ois keskiviikko, ja vaiks kello... ööh...? ja jos hessi pääsee paikalle, ni tuoks miulle jos löytyy pakastimesta yks naga, tulen hulluksi ellen pääse sitä kokeilemaan, ku oma kasvaa hyvin, mut ei vielkä nuppuja yms. 8D

maunemaune

mä pääsen ma-to 14.30 töist et varmaan joskus klo 17-19 olis hyvä aika tai jotain ja keskiviikko käy ainakin mulle hyvin.. kattelin tota ruokalistaa netissä, täytyyki varata hyvin rahaa et pääsee syöpöttelemään alkuruoasta jälkkäriin  ;D ja tosi hyvältä näyttää,  :P

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Mursu - maaliskuu 03, 2009, 20:25:09 ip
tämmöne siis avattu tänne salon metropolikseen : http://www.peshawar.fi/

vaikuttaa mielenkiintoiselta ja tuoksu oli herkullinen kun kävin kyselees ruokalistaa. joka siis löytyy tuolta netistä. katsokaa ihmeessä mausteet kohta, jossa löytyy chili tietoutta!! 8D

kuka lähtee miu kanssa toteamaan ruoan mahdollisen hyvyyden, ennenku rynnistetään koko lauma sinne? =)

hintataso on kyl aika aargh... mutta mutta.... onhan miellä sit tietty hot chili kebabbilakin, missä saa maailman ihaninta chili majoneesia. <3

Espoon Peshawar on kyllä tulisen ruoan mekka suomessa - luomuruokaa ja rahalle totisesti vastinetta, jos intialaistyyppisestä tykkää. Ja talon oma chili on täyttä tavaraa, tulisinta suomessa tapaamaani. Saa hien otsalle isommallekin chilikarjulle! :)

hessi

mursu, tuon sulle Nagaa, sitä voi kyllä löytyä Heinän Penaltakin.
mutta ens viikolla en pääse tulemaan sen verran töissä kiinni,
mut kunhan saan sen mulle uuden auton alle niin sitten voin huristella joku ilta töiden jälkeen kylään :)
ja miettikää sitä meettiä
taimihuoneella alkaa sitten näyttämään siltä, että kohta saa chilit hakea :)

Mursu

tämähän alkaa kuulostaa lupaavalle. mulla tää netti katoilee toisinaan useiksikin päiviksi, niin en tiedä saanko aina kaikkee infoo tarpeeks ajoissa.
mut, jatketaan tästä! 8)

Mursu

päivitystä. peshawarin koesyöminkejä siirretty tulevaisuuteen päin. kokeilin myös siirtämistä menneisyyteen, mutta albert setä ei suostunut yhteistyöhön. 046 889 07 12 tuosta numrosta tavoittaa mursun, mielellään ens tekstaria, koska vanhana paranoidina skitsoan vastaamista tuntemattomiin numeroihin! =) happy days ya all!