tammikuu 10, 2025, 01:08:17 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Laskettelu/lautailu

Aloittaja Mape, helmikuu 28, 2009, 19:27:29 ip

« edellinen - seuraava »

Mape

Itse Pidän molemmista, mutta nyt alan kyllä kaatumaan tuon laudan puolelle, kerran olen oppinut lautailemaan... ;D

---

BuRaX

Juuri kolme tuntia sitten palasin leviltä, viikko meni lautaillessa.
Hyvä keli, pientä tuulta tosin. Ihanat rinteet. Takaisin on päästävä.  :-*
#400.

Malla007

Pienestä asti oon lasketellut mutta sen käydessä liian helpoksi ja tylsäksi vaihdoin lautaan joskus yläaste-ikäisenä... en siis vieläkään ole päätöstä katunut ;)

Viimeksi eilen kävin pikkunäppylällä lautailemassa ja pari kertaa vuodessa menen hieman isommille rinteille :) Tänä vuonna on varattu mökki Leviltä. On se ihanaa :)

Astron

Opettelin ensin laskemaan perus laskettelusuksilla, mutta vaihdoin siten snowbladeihin.  Mielestäni perussukset tai tvinit olisivat liian kömpelöt metsässä.
Öfläpöflä!

GynZi

Lainaus käyttäjältä: Astron - maaliskuu 03, 2009, 14:58:25 ip
Opettelin ensin laskemaan perus laskettelusuksilla, mutta vaihdoin siten snowbladeihin.  Mielestäni perussukset tai tvinit olisivat liian kömpelöt metsässä.

Sama vika. Bleidien vikahan metsässä on se, että umpihangessa kantavuus on huomattavasti heikompi kuin pitkillä suksilla, mutta plussat voittaa tämän vertailun. Ketteryys kun on aivan toista maata. Kapealla ladullakin pystyy kääntymään poikittain tai vaikka kokonaan ympäri, mikä pitkillä suksilla olisi mahdotonta tai ainakin jokseenkin hankalampaa. Itse tulin viikko sitten Rukalta, jossa laskin käytännössä koko kuusi päivää metsäreittejä.

Käytätkö muuten sauvoja metsässä bleidien kanssa? Tekisi mieli joskus kokeilla.
Artesaanirakastelija

Mape

Lainaus käyttäjältä: GynZi - maaliskuu 09, 2009, 09:47:35 ap
Käytätkö muuten sauvoja metsässä bleidien kanssa? Tekisi mieli joskus kokeilla.

itse en ole käyttänyt. mutta nykyään menen laudalla, en tosin metsä reiteillä
---