tammikuu 24, 2025, 21:33:27 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Miittiä pukkaa Helsingissä.

Aloittaja Pertsa, huhtikuu 07, 2009, 13:39:55 ip

« edellinen - seuraava »

Doc Evil

Tämähän onkin mainio syy lähteä töistä vähän aikaisemmin. Mukana!  :)

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Rigsu - elokuu 07, 2009, 07:47:51 ap
Lainaus käyttäjältä: MikaK - elokuu 06, 2009, 23:09:19 ip
Jokainen valitsee juomansa halunsa ja tarjonnan puitteissa. Tuskinpa kukaan pystyy tilaamaan mitään muita järkyttävää?

Miittihän jatkuu niin kauan kuin innokkaita on paikalla ja porukkahan voi vaihdellakin. Itselleni tuo 1500 on sopiva, niin ehdin noin tunnin olla mestoilla ja silti ehdin kotiin olemaan mukana ruuanlaitossa tai tyttären leikityksessä.

no... Se jolla on gt edessä on sit minä :P

olettaen että sillä on myös vaaleahko polkkatukka, ikää 25-30, pituutta 160 ja päällä tod näk huppari.

Mulla on sit tummat kuteet, oon se tatuoitu laiheliini jonka paras instrumentti on turpapedaali.
Meillä määrää Nainen!

Rigsu

eiköhän näillä jo tunnisteta, mukana mulla kulkee tommonen pitkätukkanen hipinretku :) eli pertsa, mikak, doc evil, niabo, oliko muita tulossa?

est. 28.07.2009

Niabo

onks tää ihan pelkkä jutustelu tuokio vai meinaako porukka ottaa mukaan siemeniä/podeja? :)

MikaK

Itse meinasin olla jutustelulinjalla, kun odottelen laadukkaampien kasvien sadon kehittymistä. Erilaista siementä on hyllyssä, jos joku kaipailee esim. Aji Benitoa tai jotain ei-erikoista.

Rigsu

nagan, aji cristalin ja cheyennen siemenistä ois antaa, ja jos joku kaipaa habaa hydroon, niin pari puhdasta juurrutettua pistokasta löytyy. Ei siis mitään erikoista täälläkään. Podit odottaa kypsymistään. Eli jutustelun kannalla :)

est. 28.07.2009

Pertsa

Voi olla että meni ohi mutta sanokaatten nyt vielä missä ko. miitti on?
Meillä määrää Nainen!

Niabo

ikkunassa.

en oo itekkään sielä käyny mutta eiköhän se löydy :)

Rigsu

elokuu 08, 2009, 18:19:21 ip #28 Viimeisin muokkaus: elokuu 08, 2009, 23:39:51 ip käyttäjältä Rigsu
ikkuna on siinä EDIT: NARINKKAtorin toisessa päädyssä. Matkahuollon yläpuolella.

est. 28.07.2009

Rankkapanda

Itsekkin saatan ilmestyä, vaikka en nyt helsingissä asukkaan. Pitää vielä katsoa, miten aikataulu menee, mutta todennäköisesti ilmestyn sinne.

Rigsu

Tervetuloa :)

Nyt täytynee mennä laittautumaan valmiiksi, että ehtii sitten ajoissa paikalle...vaikka eilisöisen valvomisen jäljiltä on hivenen hakattu ja kipeä olo. Saattaa olla vähän nuutunut pikkutilliäinen vastassa mestoilla :)

Onhan kaikki vielä tulossa?

est. 28.07.2009

MikaK

Jo matkalla, kun pari asiaa hoidettavana ennen miittiä. Tuntomerkit: pitkä mies, jolla ruskea haglöfin takki ja ruskea lippis sekä harmaa t-paita.

Niabo

Mä en valitettavasti sittenkään pääse tulemaan... Ainakaan ajoissa kun poika sairastu tänään :S

Rigsu

est. 28.07.2009

Rigsu

reilu puoli tuntia myöhässä, mutta matkalla kyllä. Toivottavasti joku tän näkeekin :)

est. 28.07.2009

Rankkapanda

Kun tuli puhe siitä youtube videosta, missä eräs nimeltä mainitsematon pertsa syö 12 Fataliita...

http://www.youtube.com/watch?v=mXXg_X2BZmU&feature=related

Rigsu

nehän oli raakojaki osa... Buu! Sama kypsillä! Ei me muuten uskota!

est. 28.07.2009

MikaK

elokuu 13, 2009, 15:02:57 ip #37 Viimeisin muokkaus: elokuu 13, 2009, 15:06:25 ip käyttäjältä MikaK
Mieshän vetää maitoa välissä. Videon lisätiedot kertovat kaiken oleellisen: Vaasalainen neropatti  :P

Samainen sankari kisaamassa muiden kanssa:
http://www.youtube.com/watch?v=azhjqnc3YgU&feature=related

Pitäisikö huolestua miitin järjestäjän motiivien suhteen?

MikaK

Mites ensi viikko ja vaikka keskiviikko sopisi ihmisille? Keskustassa aussipubi Kamppia vastapäätä? Aloitus 1630?

MikaK

Lainaus käyttäjältä: MikaK - elokuu 18, 2009, 12:33:11 ip
Mites ensi viikko ja vaikka keskiviikko sopisi ihmisille? Keskustassa aussipubi Kamppia vastapäätä? Aloitus 1630?

Aika, paikka ja päivä eivät ole herättäneet suurta rynnistystä miittiin. Onko ensi viikolla mitään soveliasta päivää, aikaa tai paikkaa ihmisillä, kun itsekseni voin miitata itseäni kotonakin? Itselleni ei perjantai käy, mutta ma-to tämän hetkisen tietämyksen vapaina.