tammikuu 09, 2025, 22:37:35 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Miittiä pukkaa Helsingissä.

Aloittaja Pertsa, huhtikuu 07, 2009, 13:39:55 ip

« edellinen - seuraava »

MikaK

Koetetaanpa lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla eli miitti ja uuden ravintolan testaus.

Miltäs siis kuullostaa chilimiitti tiistaina 3.11 tai torstaina 5.11 uudessa tex-mex ravintolassa Kisiksen päädyssä eli Gringos Locos. Tiedot kertovat Tampereen vastaavan olevan varsin mainio.

Rankkapanda

Kunhan selviää tuleva vuorolista, niin voisin osallistua, kun tunnen yhden tarjoilijankin tuolta :D

Doc Evil

Jos iltamiittiä pohditaan, niin mulle ei tiistai ja torstai-illat käy työn takia valitettavasti juuri koskaan. Torstaina 5.11 voisi kyllä onnistua lounasmiitti päivällä/iltapäivällä ja ma 2.11 sekä ke 4.11 kävis myös myöhäisempi ajankohta. Olis kyllä kiva saada aikaiseksi chilistien kokoontuminen tuonne mahdollisimman pian.

MikaK

Ma ja ke taas mulla treenipäivä ja raflan nettisivuja tutkiessa selvisikin etteivät ole auki lounasaikaan :( Aukeavat 16, joten ellei Doc tarkoita iltapäivällä tuollaista aikaa, niin menee meillä ristiin sopivat päivät.

Ma 2.11 ja Ke 4.11: Doc Evil tulossa
Ti 3.11 ja To 5.11: MikaK tulossa

Siitä vaan muut valitsemaan päivällisseuraa :)

Doc Evil

MikaK ehti ehdottaa ensin, joten pidetään 3. ja 5. päivä kuitenkin etusijalla, mikäli porukka innostuu.

Rankkapanda

Minulle käy 5.11. Se on nyt varmistunut, kun tuli uusi vuorolista.

MikaK

Lainaus käyttäjältä: Rankkapanda - lokakuu 17, 2009, 04:18:28 ap
Minulle käy 5.11. Se on nyt varmistunut, kun tuli uusi vuorolista.

Moneltas olisi hyvä aloitusaika? Itse pääsen duunista siten, että viiden hujakoilla olisi hyvä tulla suoraan duunista.

Rankkapanda

Mulle tosiaan käy mihin aikaan tahansa, kun on vapaata. Jos vaikka viideltä olisin siellä, niin tuskin kauaa menee, että saavut perille? Onkohan kukaan muu tulossa :D?

MikaK

Voin tähdätä viiteen, julkisesta liikenteestä hieman riippuen sitten perilläolo.

Doc Evilille ei käynyt ja muut eivät ole asiaa kommentoineet, mutta onhan tässä toki aikaa miittiin. Eipä olisi eka kahden hengen miitti pk-seudulla :)

5.11 Diablo-burgerin kimppuun ja chilijälkkärillä voi lievittää poltetta.

MikaK

Mainostetaan nyt vielä muutama päivä ennen torstain miittiä, jos jollekulle muulle sopii ja Gringos Locos houkuttaa. Torstaina viiden aikoihin ollaan Rankkapandan kanssa sinne suuntaamassa.

Rankkapanda

Lainaus käyttäjältä: MikaK - lokakuu 31, 2009, 20:21:47 ip
Mainostetaan nyt vielä muutama päivä ennen torstain miittiä, jos jollekulle muulle sopii ja Gringos Locos houkuttaa. Torstaina viiden aikoihin ollaan Rankkapandan kanssa sinne suuntaamassa.

No sain ainakin työkaverin ja hänen kihlattunsa tulemaan safkaamaan tuossa viiden pintaan. Eli on meitä jo neljä ja käsittääkseni jopa ex-työkaverini varasi pöydän, mutta eipä tähän hätään sen kummempaa. Ei taida tosiaan kauheeta innostusta aiheuttaa nyt tämä miitti :D.

Rankkapanda

Eli työkaverini kihlattuineen perui, jonka jälkeen toinen työkaveri sanoi tulevansa. Perui saman illan aikana, eli vissiin kahden hengen miitti luvassa :D

MikaK

Miitti pidettiin kahden hengen voimalla. Chilimansupirtelö ja diabloburger tuli syötyä. Pirtelön suhteen tarjoilija kysyi, että saako laittaa koko haban, kun kuuluisi laittaa puolikas. Kokonaisella ihan ok tulisuus, mutta kokonaisuus jäi vähän pettymykseksi. Pari kertaa nyt chilipirtelöä kokeillu ja ei taida olla mun juttu. Burgerissa ehken vähemmän tulisuutta, mutta ateria kyllä tuntuu vatsassa. Täytyy kyllä ottaa joulukuussa uudestaan isommalla porukalla.

MikaK

Joulukuu lähestyy. Innostuisiko ihmiset Locosiin joku ilta joulukuussa pikkujouluhengessä? Viikko 50 ehken?

MikaK

Ei ketään innostu miitistä ensi tai seuraavalla viikolla?

MikaK

Herätteleekö lähestyvä kevät pääkaupunkiseutulaisia chilistejä? Innostaisiko miitti perjantaina 26.2 Helsingin keskustassa ruuan, kaljan tai kahvin merkeissä?

Rigsu

kyl vain :) saattaisin hyvinkin olla tulossa miittiin. Varmaan joskus iltapäivästä/illasta kävis mulle. Aloitan nimittäin koulutuksessa 22. Pv :) peukkuja pystyyn että olen yksi kuudestatoista jotka saa myös jatkaa siellä!

est. 28.07.2009

kyris

Ainakaan vielä ei kalenterissa ole mitään tuolloin. Eikun meetti pystyyn!

Doc Evil

Kääks, innostaisihan tuo, mutta joudun lähtemään sinä iltana viikonlopuksi laivalle töihin. Riippuu paljolti ajankohdasta, ehdinkö tuolloin miittiin. Katsellaanpa minkälaisia ehdotuksia aiheesta tulee..

Pertsa

Kaipa sitä vois iteki alustavasti ilmoittautua. Mielellään sellaiseen paikkaan miitti jossa myydään myös alkoholia....
Laitan ton 26.2 kalenteriin ylös.

-P-
Meillä määrää Nainen!