tammikuu 10, 2025, 11:47:53 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

kannettavan kovalevy

Aloittaja cola, huhtikuu 15, 2009, 22:10:13 ip

« edellinen - seuraava »

cola

Minulla on vanhan koneen kovalevy (80gt) ja mietin että voiko sen yhdistää uuteen kannettavaan jollain johdolla?

SahuriX

voi yhdistää...

Muistaakseni halvathinnat.fi ainakin myy sellasta usb johtoa jolla sen saa usbiasemaksi... ja huuonetissäkin varmasti on...
roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590

Aji Inferno

Jos kyseessä on 3.5" kiintolevy, eli ei läppäristä otettu minikokoinen sellainen, sen tosiaan saa kohtuukustannuksin USB-levyksi ostamalla kiintolevykotelon, jossa on USB2 interface. Sellaisia löytyy verkkokauppa.comista ja muualtakin. Toisaalta, noin pieneen levyyn en välttämättä enää investoisi, ellei siinä ole elintärkeää dataa. Ulkoisten kiintolevyjen hinnat kun ovat etenkin tarjouksissa jo niin halpoja, että tiukasti rahassa ajatellen tuo aikomasi ei kannata. 500 gigatavuisia ulkoisia levyjä kun alkaa saada melkein samaan hintaan kuin pelkkä tuo kotelo maksaisi...

cola

Hello. Mä nyt kävin verkkokauppa.comista ostamassa Lacie 1tb alle 100€ niin selvis tuokin ;) Nyt saa kaikki tarvittavat tiedostot ulkomaille mukaan.

Ai niin kysyn nyt samalla jos joku osaa neuvoa että kun yritän siirtää tiedostoja koneelta ulkoiselle niin tulee tämmönen viesti :
You may be a victim of software counterfeiting ! the serial number used to regisster the gba product with is not genuine.
To continue proper usage of the product, you need to obtain a legitimate serial number issued from genie-soft or one of its resellers. Sit siin on viel muutama lause että minun pitäisi ilmoittaa tästä heille jotta tätä ei tapahtuisi muille.

Ongelma on siinä että mä en ole mitään serial numbereita mihinkään laittanu enkä tiedä missä se ees on. Mä oon yrittänyt rekisteröityä ja ilmoittaa Lacielle tästä mut ei aukaise heidän sivujaan :(
Mikä tos nyt mahdollisesti on ongelma? Kiitos jo etukäteen.

Watt

Oli anttilassa tuossa yksipäivä 1Tb Buffalo 79€... voi niitä aikoja kun oli vielä helppo laskea 1€/giga  :-X
Mainokset, grafiikka, suunnittelu, logot, bannerit, ulkoasuntoteutus...
watt@gmx.com