tammikuu 09, 2025, 21:37:14 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Loistava lannoite

Aloittaja cola, huhtikuu 22, 2009, 23:08:32 ip

« edellinen - seuraava »

cola

Löysin tänään tämmöisen lannoitteen ja mielestäni toi olis aika täydellinen pakkaus. Nutriforte Tomaatti- & Mansikkaravinne
+ Typpi- & Kalsiumravinne. Tomaatti ja mansikkaravinne NPK 7-5-29 ja typpi ja kalsiumravinne Typpi 15,5 ja Kalsium 19 Tuotteet ovat ammattiviljelyyn suosittuja ja käyvät myös vesiviljelyyn. Hintakin on vain 10€
Ihmettelen vain miksi noita ei kukaan täällä käytä? vai eikö nuo jostain syystä käy chileille???
http://www.nutriforte.fi/tuotesivut/tomaattimansikka.htm

Niabo

Tais toi kalat69 kertoa päiväkirjassaan käyttävänsä noita, ja tulokset näyttää kyllä vakuuttavilta :)

Luigi

Mistäköhän tuota Tomaatti- & Mansikkaravinne ja Typpi- & Kalsiumravinnetta mahtaa saada?

cola

Kärsä Babar

Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

Hakkis

Itse olen käyttänyt tämän kevään tuota Nutrifoten tomaatti- mansikka lannoitetta ja hyvin on mielestäni toiminut. Olen käyttänyt lannoitetta niin multa- ja vesiviljelyssä. Vertailukohtaa muista lannoitteista ei kylläkään itselläni ole, mutta tulokset ovat olleet ainakin minulle riittävät.

kalat69

meillä noi samat nutriforten lannoitteet maksaa 8€ purkki, elikkä jos piikkiössä päin liikkuu, niin sais vähän edullisemmin :)

2010- 2013 hallituksen jäsen

cola

Kalat69 olet ilmeiseti ollut tyytyväinen lannoitteeseen? Minä haluaisin ottaa noi lannoitteet kreikkaan mukaan mut pitää viel tarkistaa mitä tullimiehet ovat siitä mieltä.
Täällä päin lannoitteiden hinta on siis 4,95€ purkki eli 10€ 2 kpl ;)

ps. Kalat69 toi sun kasvari on muuten ihan tajuttoman SIIIIISTI  ;D

Jupu

Lainaus käyttäjältä: Aurinkokuningas - huhtikuu 22, 2009, 23:17:30 ip
Mistäköhän tuota Tomaatti- & Mansikkaravinne ja Typpi- & Kalsiumravinnetta mahtaa saada?

^ mistä löytää Helsingistä?

TunturiTiger

Tilaa Kärsältä. Ei se paljoo maksa.

Jupu

Postikulujen osuus nousee liian isoksi

Touko

Ei taida Helsingin lähistöltä löytyä, lähin paikka lienee Hyvinkäällä.
Elämä on reijässä rattoisaa

Pawni

Itsehän juuri em. syystä hain Oulunkylän K-Raudasta purkin PK:ta, muuten olisi nutriforte käytössä.
Ensimmäistä satoa odotellessa... :)

-V-

Välillä tuntuu, ettei Turusta saa yhtään mitään. Joitain vuosia sitten etsin Puutarhan Kesää, heikoin tuloksin. Muualla Suomessa sitä osteltiin suunnilleen lähimmästä Siwasta. Myöhemmin Nutrifortea metsästäessä sama juttu. Paljon aikaa, rahaa, energiaa ja hermoja olisi säästynyt, jos olisi heti alkuun painellut Tammisiltaan ostoksille, samalla reissulla kun järjestyi myös turpeet ja pari chiliäkin.