tammikuu 10, 2025, 11:22:56 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Espoon kasvattajat + muut

Aloittaja conii, huhtikuu 24, 2009, 14:03:37 ip

« edellinen - seuraava »

MikaK

Lepuski voisi toimia. Asiakas kommentit kertovat huonoista tiloista, joten olisiko vieressä jokin viihtyisä mesta mihin voisi annosten kanssa siirtyä syömään? Itselleni ei tule Lepuskista mitään puistoa tms. mieleen, mutta ihan täysin ei ole seutua tullut koluttua.

Doc Evil

Lainaus käyttäjältä: MikaK - kesäkuu 29, 2009, 12:18:56 ip
Lepuski voisi toimia. Asiakas kommentit kertovat huonoista tiloista, joten olisiko vieressä jokin viihtyisä mesta mihin voisi annosten kanssa siirtyä syömään? Itselleni ei tule Lepuskista mitään puistoa tms. mieleen, mutta ihan täysin ei ole seutua tullut koluttua.

Leppävaaran Urheilupuisto on vajaan kilometrin päässä. Suunnitelma voisi olla siis se, että kebabit ja nagarouhe mukaan ja eväiden kanssa chilipiknikille puistoon. Ilmakin näyttäisi toimivan. Sopisiko tällainen? Laitan MikaK ja Conii teille yksityisviestillä yhteystiedot varalta, jos saadaan miitti aikaiseksi. Olisiko klo 18 ok? Mukaan sopii toki muitakin, eli ottakaa yhteyttä tarvittaessa.

Doc Evil

Taisi miitti siirtyä toistaiseksi myöhäisempään ajankohtaan. Nyt vaan pallo seuraavalle miittipäiväehdotuksen tekijälle..

MikaK

Ajatushäiriö osaltani. Jotenkin mielsin porukan olevan tänään menossa Mount Everestiin ja sitten sovitaan uusi päivä Lepuskin keikalle. Jään perjantaina lomille joten heinä- ja elokuussa miitti onnistuu helpommin jopa lounastapaamisena.

Miltäs heinäkuun yhdeksäs eli ensi viikon torstai kuullostai joko lounasmiittinä tahi illemmalla Lepuskissa kebabin merkeissä?

conii

Eli eli, kuulostaa hyvältä idealta toi kebat mukaan ja sinne puistoon :)
Itelle ei vaan tuo 9 päivä oikeen sovi, olen muksujen kanssa koko ensi viikon ja seuraavan viikon vietän oulussa (vko 29) ja sit seuraavaki viikko menee muksujen parissa, eli näyttäs pahalta et mulla siirtyy miitti nyt sitte elokuulle, toki jos saadaan sovittua vaikka tonne viikon 30 aikoihin niin voisin saada hoitajan mulle illaksi tänne :) eli kuinka monelle sopisi tuo viikko 30???

Doc Evil

Viikko 30 sopii mulle hyvin arkipäivinä. Saan säädettyä aikatauluani viikolla aika hyvin, mutta pe ja la mulla on yleensä kiinni. Sen ei tietty tarvitse olla miitille esteenä, jos niinä päivinä olisi muuten ihmiset hyvin pääsemässä mukaan.

Conii: muksut mukaan vaan, jos hoitajan löytäminen on hankalaa. Esim. puistomiitissä pystyy kyllä olemaan varmasti pienempienkin kanssa.

MikaK

Viikko 30 näillä näkymin mökkeilemässä ja testaamassa chilien savustamista :)

conii

Joo muuten voisinki ottaa noi muksut mukaan, mut en viitti miittiä pilata sillä että noi kaks kauhu kakaraa riehuu siel sit koko aika.

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: conii - heinäkuu 02, 2009, 14:27:45 ip
Joo muuten voisinki ottaa noi muksut mukaan, mut en viitti miittiä pilata sillä että noi kaks kauhu kakaraa riehuu siel sit koko aika.

No itsellä noi ihanat lapset oli tänään bonusmuikeloina, kun oltiin melkeen 6h särkänniemessä :)

Mut joo, jos aikataulu mätsää ja rahatilanne antaa periksi, niin koetan päästä paikalle.

Ja tosta penan tilauksesta, ei oo tarvetta, kun just hain kaks kiloa itselle eilen suoraan pelipaikalta :)

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Aji Ungreat

heinäkuu 03, 2009, 16:35:38 ip #29 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 03, 2009, 16:39:41 ip käyttäjältä Aji Ungreat
Chileistä kun puhutte niin mulla on myytävänä hieman yli kilo Fataliin Aji Cristaleita (ja on muuten isoja!). Satsi on kahdessa paketissa joten voi ostaa myös 500 g. Kilon satsi vaikka 20 € ja 500 G vaikka sen kympin. Ongelma on että hakuajat ovat oikestaan tänää kello kahdeksaan saakka, ja ensi kerran keskiviikkona/torstaina. Säilyväthän nuo jääkaapissa.

Jos saat tänään haettua, soita numeroon 0408280574. Ovat Eestinkalliossa.

Ja Frost kun siinä kirjoittelet niin se sun Turbo Pube on vielä täällä. Hakuajat ovat samat.
Jossei viina, sauna ja kitara auta, on tauti kuolemaksi.

MikaK

Mites ensi viikolla Lepuski mahtuisi ihmisten ohjelmaan? Näillä näkymin suuntaan perjantaina mökille, mutta ma-to lounasmiitti Lepuskissa toimisi itselleni.

Doc Evil

Lainaus käyttäjältä: MikaK - heinäkuu 06, 2009, 20:23:54 ip
Mites ensi viikolla Lepuski mahtuisi ihmisten ohjelmaan? Näillä näkymin suuntaan perjantaina mökille, mutta ma-to lounasmiitti Lepuskissa toimisi itselleni.

Nimenomaan ma-to toimii minullekin.

MikaK

Heitetääs sitten konkreettinen ehdotus eli tiistaina 1200 Lepuskissa suunnitelmalla eväät tuosta kebab-mestasta ja sitten siirtyminen eväitä nauttimaan sekä chileistä höpisemään.

Aji Ungreat

Lainaus käyttäjältä: Aji Ungreat - heinäkuu 03, 2009, 16:35:38 ip
Chileistä kun puhutte niin mulla on myytävänä hieman yli kilo Fataliin Aji Cristaleita (ja on muuten isoja!). Satsi on kahdessa paketissa joten voi ostaa myös 500 g. Kilon satsi vaikka 20 € ja 500 G vaikka sen kympin. Ongelma on että hakuajat ovat oikestaan tänää kello kahdeksaan saakka, ja ensi kerran keskiviikkona/torstaina. Säilyväthän nuo jääkaapissa.

Ja Frost kun siinä kirjoittelet niin se sun Turbo Pube on vielä täällä. Hakuajat ovat samat.

Laitan nyt uusiksi etteivät jäisi mätänemään tänne. Itselläni on jo sellainen kasa että niin paljon ei mene että katoisi nuokin. Jos vaikka sattuisin tulemaankin tuonne lepuskiin niin voisin sinne tuoda ja siitä saa sitten (ihan ilmaiseksi sen verran...) kebabin väliin silputa.

tonttu

Lainaus käyttäjältä: Aji Ungreat - heinäkuu 08, 2009, 15:05:09 ip
Lainaus käyttäjältä: Aji Ungreat - heinäkuu 03, 2009, 16:35:38 ip

Laitan nyt uusiksi etteivät jäisi mätänemään tänne. Itselläni on jo sellainen kasa että niin paljon ei mene että katoisi nuokin. Jos vaikka sattuisin tulemaankin tuonne lepuskiin niin voisin sinne tuoda ja siitä saa sitten (ihan ilmaiseksi sen verran...) kebabin väliin silputa.

Jos oisin lepuskissa poistaisin, mutta pisti silmään... Jääkaapissa? Ei kai... Itse säilytän tuorechilit ainakin ihan keittiön pöydällä varjossa. Mielestäni jääkaapissa menee paprikat todella äkkiä pehmoosiks...

conii

Ens viikko mun osalta ei käy :(
Mut toki pitäkää miitti nyt ja katellaan sit uutta miittiä jossain välissä :) käyn nyt jokupäivä (koitan käydä tänään) moikkaamassa henkilökuntaa siellä ja viemässä ne flayerit sinne ja muistuttaa et sinne olis tulossa yhdistysläisiä ;)
Saatte sitten kunnon pöperöt sieltä, samalla vois melkeen kysellä oliskos mahdollista saada jonnin laista alennusta yms jäsenkortilla :)
Ilmottelen sitte tänne kun jotain tiiän :D

Chilivaari

Lainaus käyttäjältä: tonttu - heinäkuu 08, 2009, 15:34:08 ip... Jääkaapissa? Ei kai... Itse säilytän tuorechilit ainakin ihan keittiön pöydällä varjossa. Mielestäni jääkaapissa menee paprikat todella äkkiä pehmoosiks...

"Paprika on hyvin kylmänarka. Ihanteellinen säilytyslämpötila on +7-12 astetta. Paprika tulee säilyttää muovin sisällä, ettei se kuivu."
Noin sanoo Kotilieden vihannesopas.
Suurkeittiöiden oppaassa chili on luokassa +6-8 astetta, perunan kanssa samassa.
http://suurkeittioreseptit.kasvikset.fi/Suomeksi/Suurkeittio/Tuotetietous/Kasvisten_sailytys

Doc Evil

Lainaus käyttäjältä: MikaK - heinäkuu 07, 2009, 20:18:52 ip
Heitetääs sitten konkreettinen ehdotus eli tiistaina 1200 Lepuskissa suunnitelmalla eväät tuosta kebab-mestasta ja sitten siirtyminen eväitä nauttimaan sekä chileistä höpisemään.

Tämä sopisi minullekin. Ehtisin hyvin päivällä pyörähtää töiden lomassa.

Aji Ungreat

heinäkuu 08, 2009, 23:26:57 ip #38 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 08, 2009, 23:28:36 ip käyttäjältä Aji Ungreat
Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - heinäkuu 08, 2009, 16:10:40 ip
Lainaus käyttäjältä: tonttu - heinäkuu 08, 2009, 15:34:08 ip... Jääkaapissa? Ei kai... Itse säilytän tuorechilit ainakin ihan keittiön pöydällä varjossa. Mielestäni jääkaapissa menee paprikat todella äkkiä pehmoosiks...

"Paprika on hyvin kylmänarka. Ihanteellinen säilytyslämpötila on +7-12 astetta. Paprika tulee säilyttää muovin sisällä, ettei se kuivu."
Noin sanoo Kotilieden vihannesopas.
Suurkeittiöiden oppaassa chili on luokassa +6-8 astetta, perunan kanssa samassa.
http://suurkeittioreseptit.kasvikset.fi/Suomeksi/Suurkeittio/Tuotetietous/Kasvisten_sailytys

Ovat juurikin samassa tilassa missä perunatkin, muovikelmuun ja muovi"lautaseen" pakattuna.

Niin kiinnostaako nuo ketään? Ajattelin niin että joko puoli kiloa tai koko satsi kilo.

conii

Joo elikkä Olen nyt käyny varottamassa Rt:n henkilökuntaa tein miitistä, itse kun en sinne pääse:(

Mut kuitenki, yhdistyksen flayereita sieltä jostain nurkasta, ja vaarotin että tiistaina/myöhemmin vaikka kuukauden välein tulee yhdistyksen porukkaa syömään "tulista" ruokaa, oli puhetta että jos joku ottais vaikka varuilta jäsen korttinsa mukaan tjsp niin ne voi oikeesti tehä teille teijän arvoiset ruuat :D toki miedompaakin saa ja vaikka ilman chili, muistakaa vaan mainita tulisuus aste erikseen :D

Toivottavasti ruoka on yvää ja kelikin olisi hyvä :D

Ps. pihalla terassilla on 8+2 paikkaa syyä ja sisällä muutama paikka, joten joskus voidaan vaikka vallottaa se terassi, josta Rt:n omistajallekki jo puhuin :D