tammikuu 09, 2025, 11:59:50 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

muuta harrastetta kun chilit...

Aloittaja SahuriX, huhtikuu 26, 2009, 00:15:15 ap

« edellinen - seuraava »

snu

Lainaus käyttäjältä: jarzzo85 - toukokuu 15, 2009, 08:14:17 ap
kalastusta,jousiammuntaa ja kaljan juontia ;D

Miten paljon pitää kaljaa juoda, että jousella alkaa saamaan kalaa?
Eksyminen on suotavaa.

Fudurez

Ei paljoa, kattos sitä Discoveryn Ultimate Survival-ohjelmaa mis se Bear Grylls heppu tekee kaikkee jännää. Siinä se yhdessä jaksossa kalasteli itsetehdyllä jouskarilla piraijoja amazonissa :D

Exitium

Yhä suuremmissa määrin kitaran soittoa, sen lisäksi olen uskomaton nolife kun tietokoneen läheelle pääsen...

Mape

Golf tuli aloitettua tuossa viime keskiviikkona. eli hommasin green-cardin mutta olihan minulla jo setti ennen sitä :D
---

Riiviö

Käsitöitä laidasta laitaan (metallit nahat turkis kangas keramiikka) just taoin pari puukon terää. Hevosurheilu eli ravit ja välillä kun otukset karkaa, hevosten takaa-ajo ;D
  Eläintarhanpito ja ruuanlaitto, (häkistä pataan)
...vaikka olenkin Puutarhuri, joka tappaa talossa ja puutarhassa...

SahuriX

Lainaus käyttäjältä: Riiviö - toukokuu 25, 2009, 21:24:40 ip
Hevosurheilu eli ravit ja välillä kun otukset karkaa, hevosten takaa-ajo ;D

joo tuli mieleen viimetalvinen hevosten takaa-ajotilanne kun olin metsäkonetyömalla... näin että hevostaluttajat olivat tulossa ohi ja pysäytin koneen mutta en sammuttanut... siinä pääsi humma pillastumaan... senjälkeen pyrin sammuttamaan koneen siksiaikaa jos hummia meni ohi... ja tietenkin jos itse olin tienvaressa...
roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590

Riiviö

Tuossa eräälle ravimiehelle valitin, etten kerkiä omia konisauruksia ajaa, niin se sano, että ajathan, näinhän mä kun juoksit niiden perässä viime talvena. Eikä yhtään nolota. Yleensä hevoset pelkää vekottimia, jos taluttaja/ohjastaja/ratsastaja pelkää niitä, eli aina kun tulee kaivuri tai metsäkone vastaan, pitää oman pokan pitää... muuten pääsee ojaan tai metsään... ::)
...vaikka olenkin Puutarhuri, joka tappaa talossa ja puutarhassa...

Herkuttelija

Snooker, sulkapallo, musiikin kuuntelu/hifi, tietokoneet + riippuen vuoden-ajasta: perhokalastus & perhonsidonta, pyöräily, lenkkeily, hiihto.

Atheos__

Taiteilija elämä, kitara, ukulele, piirtely ja kotiviinin kasvatus
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

naga morich

Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - toukokuu 28, 2009, 17:12:39 ip
kotiviinin kasvatus

? Tarkoitatko että kasvatat viinirypäletä kotona? vai mitä?
Ilman kahvia, chiliä  ja salmiakkia ei voi elää

Atheos__

toukokuu 28, 2009, 17:32:38 ip #30 Viimeisin muokkaus: toukokuu 28, 2009, 17:35:16 ip käyttäjältä Atheos__
Lainaus käyttäjältä: naga morich - toukokuu 28, 2009, 17:17:17 ip
Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - toukokuu 28, 2009, 17:12:39 ip
kotiviinin kasvatus

? Tarkoitatko että kasvatat viinirypäletä kotona? vai mitä?

Kyllä tämä tarkoittaa ihan vaan sitä että rypäleet ostetaan kaupasta ja heitetään pönttöön  ;) Sitä viinin tekemistä tulee harrastettua enemmän
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

naga morich

toukokuu 28, 2009, 18:55:12 ip #31 Viimeisin muokkaus: toukokuu 29, 2009, 00:10:18 ap käyttäjältä naga morich
ok.

Kuulostaa aika hassulta kotiviinin kasvatus :D

onkos sulla jotain hyvää ohjetta minkä voisit kertoo?
Ilman kahvia, chiliä  ja salmiakkia ei voi elää

Atheos__

Lainaus käyttäjältä: naga morich - toukokuu 28, 2009, 18:55:12 ip
ok.

Kuulostaa aika hassulta kotiviinin kasvatus :D

onkos sulla jotain hyvää ohjetta minkä voisit kertoo?

Eilen pysäytin ja laitoin kirkastumaan omena-viinirypäle-puolukka viinin. Hyvältä maistui vaikka ei vielä ihan valmista olekkaan :)

Reseptiä:

-käymisainepakkaus. Kunnon viinihiivat, ei mitään pikahiiva virityksiä.
-6kg sokeria
-6 litraa Rainbow omenamehua
-2kg kirpeitä omenoita
-1kg vihreitä viinirypäleitä
- 2dl puolukoita
-5 ruokalusikallista vanilja sokeria
-20 litraa vettä

Laadukkaat aineet ja astioiden/pullojen/letkujen puhtaus on ehdoton jos haluaa onnistua. Kaikki käytettävä vesi on hyvä keittää, tappaa mahdolliset villihiivat tehokkaasti. Ja niillä pikahiivoilla ei tosiaan saa aikaan kun värikästä kiljua.

von Riena

Musiikki monissa muodoissa, mm. sävellys, sanoitus, soitto (rummut, kitara, synat), tuottaminen, studio jne.

Kuntosali, alkoholi, ruoka.

-Riena.

BuRaX

Maantiepyöräily, moottoripyöräily, lukeminen ja ruuan laitto.
Fillarointi uusimpana harrastuksena. Saa nähdä lumoudunko täysin, juuri 71 km lenkiltä tulleena.
#400.

Horrigan

Joskus tuli Krav Magaa ja thainyrkkeilyä harrastettua. Turvallisuusalalla kun ei kovinkaan joustavat mahdollisuudet kunnon harrastamiselle ole, niin jäi rakkaat harrastukset siihen. Tällä hetkellä punttis on ainoa urheilun tapainen harrastus. Opintojen alkaessa syksyllä onkin jälleen mahdollisuus aloittaa kamppailulajit uudelleen, ellei sitten tule kutsua ulkomaille rauhaa turvaamaan.

Muihin harrastuksiin kuuluu elokuvat, pelit, lukeminen yms.

Kersu

Musiikin tekeminen ja soittaminen on läheisimpiä harrastuksia itelle. Tulee myös pyöräiltyä ja harrastettua muutaki urheilua kavereitten kanssa.

Viltsu777

Kitaraa on tullu soitettua noin 18v. ja musiikki muutenkin sydäntä lähellä. Rc-autoilu myös laskettaneen harrastukseksi, kun sitä tulee aina välillä harrastettua, vaikka tauot venyvät välillä pitkiksikin inspiksen loppuessa.

Tinippa

Lumilautailu, Sukellus, Valokuvaus, Kiteboarding ja longboarding. Tosin tuota Kiteä en ole vielä päässyt kun pari kertaa vetään pitää ens talvena sit opetella oikee kunnolla ja tää kesä menee ton longboardin kanssa rullaillessa.

keto

Hmm... Kokkaaminen, laitesukellus, reissaaminen, ilmailu (GPL ja UPL pohjalla, PPL työn alla) kait lähinnä. Lukemista, kaikenlaista liikuntaa jne. aina kun ehtii...
CAVOK