lokakuu 06, 2024, 09:28:00 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Pepper-King DHL seuranta

Aloittaja tonttu, toukokuu 07, 2009, 17:07:34 ip

« edellinen - seuraava »

tonttu

Juu, mä sain iloviestin, että mun vuotuinen pepper-king tilaus on lähtenyt matkaan 9 taimea ja tod. näk extrat tulossa :-) Pitää listata joku päiväkirjakin kuha täs ehtii. Mut joo asiaan. Onks kukaan saanu selvitettyy, et missä DHl muodossa noi pepper-kingin paketit kulkee? Ei tuo tracking koodi kelpaa taaskaan mihkään. Eikä niitä siel viitti taas häiritä, ku niil o aika kiire taas.

GynZi

Lainaus käyttäjältä: tonttu - toukokuu 07, 2009, 17:07:34 ip
Juu, mä sain iloviestin, että mun vuotuinen pepper-king tilaus on lähtenyt matkaan 9 taimea ja tod. näk extrat tulossa :-) Pitää listata joku päiväkirjakin kuha täs ehtii. Mut joo asiaan. Onks kukaan saanu selvitettyy, et missä DHl muodossa noi pepper-kingin paketit kulkee? Ei tuo tracking koodi kelpaa taaskaan mihkään. Eikä niitä siel viitti taas häiritä, ku niil o aika kiire taas.


kokeiles osotetta www.dhl.de , ja kun paketti saapuu suomeen niin www.posti.fi ;)
Artesaanirakastelija

chili_maestro

En haluaisi pilata odotuksiasi, mutta turhaan taidat extroja odotella.  Itse en ole niitä ainakaan kertaakaan saanut, vaikka vielä lupailivat. (korvaukseksi siitä kun oli paikotellen vähän avuton itävyys heidän siemenissä)

Juu ja tuli kerran yksi heidän laskunsa maksettua kahteen kertaan, eivätkä ole loppuja rahoja lähettäneet mulle lupausista huolimatta. Kymmenkunta s-postia olen lähettänyt sinne asiasta, eipä ole ollut mitään vaikutusta. Ei tartte enää sieltä mitään tilailla...  Saa niitä siemeniä muualtakin.
luulin erehtyneeni, mutta olinkin väärässä.

tonttu

Hmm, juu en osaa tuolta dhl.destä hakea ainakaan. Tuo saksmannin kieli on vähän hakusessa. Mulle kyllä neljän päivän viiveellä vastailevat tuolta palautelomakkeen kautta. Ja mitä extroihin tulee, ni kyllä sieltä ainakin viimeks ylläritaimia tuli... Toissa kesänä mulle tuli 7 terhakkaa taimea sieltä, jotka menestyi erittäin hyvin vaikkakin kirvat kiusasivat. Nyt on 9 taimea tulossa. Niillä on nyt haastavat ajat, kun taimet ei kuulemma oo kasvanu odotettua tahtia. Aika hankalalle homma vaikuttaakin, kun tarkemmin ajattelee. Niillä on kaikkia eri sukuja ja eri puolelta mailmaa erillaisia chilejä kasvamassa ja sit Matti Meikäläisen tilaus vaatii, että ne kaikki ois yhtäaikaa lähetyskokosia. Hirvee kiire niillä varmasti kuitenki on tähän aikaan vuodesta.

Ja joo, 100% varmasti siemenet tilailenkin Suomesta, ja olen iloinen, että tämä on mahdollista. Mutta talonremppaymymym tekosyyt estivät minua taas idättämästä aikanaan, joten pitää saksanmaalta saada muutamia isompia kasvarin täytteeksi. Siemeniä onkin tulossa 48 ruukkua asutettuna ja niistä vielä saa koulittua :-P saa nähä riittääkö 1000m2 piha noitten viljelyyn :) Taikka sit miten mahtaa keritä marjomaan, kun ovat vielä n. 3 cm korkeita 2 lehtiparisia.

Ei mulla kuitenkaan pepper-kingistä oo mitään negatiivista sanottavaa, jotta miks ei. Ja onhan Chilikauppa.fissä heidän tuotteitaan kanssa.