tammikuu 09, 2025, 22:29:57 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Paypal-kokemuksia?

Aloittaja snu, toukokuu 13, 2009, 09:50:23 ap

« edellinen - seuraava »

snu

Pitäisi hommata Paypal, että voisi netistä tavaraa ostaa. Pari kertaa vastaani on tullut kuitenkin jotain juttua, joissa väitetään Paypalin olevan jollei nyt aivan itse Saatana, mutta hyvin lähelle kuitenkin.

Jos jollain on jotain henkilökohtaista positiivista/negatiivista/neutraalia kerrottavaa Paypalista, tässä on sen paikka. Estradi on teidän, olkaa hyvä!
Eksyminen on suotavaa.

Klopisto

Itse olen käyttänyt sitä melko paljon enkä ole huomannut että olisi luottokorttitililtä mitään ylimääräistä veloitettu. Voi tosin olla että tilanne on muuttunut  ???

RottenMoose

Aika usein tulee PayPalia käytettyä kun netistä jotain tilaa, eikä ainakaan tähän mennessä mitään ongelmia ole ollut.

eBayssä ainakin suosittelen käyttämään PayPalia siltä varalta että tulee ongelmia myyjän kanssa.
https://www.paypal-marketing.co.uk/ebay/education/PayPal-for-Buyers.aspx
Tuosta rahojen palauttamisesta ei kyllä ole henk. koht. kokemuksia miten hyvin/helposti toimii.

Poppamies Tuliliemi

Ite pari kertaa käytin viime vuonna, ilman ongelmia toimi. Ihan näppärä tapa maksella ulkomaille.
"In sudore vultus tui vesceris pane"

Watt

Kyllä tuon pitäisi ihan loistava olla varsinkin eBay tilauksissa, ja muutenkin pienemmissä ostoksissä kätevän oloinen peli.

Itselläni käyttökokemukset jäivät siihen kun piti luottokortin numerot laittaa, eihän siitä tullut lasta eikä paskaa.  :D
Sekin omaa tyhmyyttäni, jotain siinä sohlasin eikä hyväksynyt kirveelläkään. Pitääpi testata uudestaan kunhan tulee tarvetta.
Mainokset, grafiikka, suunnittelu, logot, bannerit, ulkoasuntoteutus...
watt@gmx.com

mpp

Olen käyttänyt muutaman vuoden ja hyvin toimii. Yhdessä tilauksessa on ollut hämminkiä ja silloin rahat tuli takaisin tilille muutamassa päivässä.

Rigsu

noh, paypalille pitää toki antaa tietonsa, mutta paypal ei luovuta niitä eteenpäin itse liikkeelle. Eli: luovuta tietosi yhdelle firmalle vs. luovuta ne kymmenelle. Ennemmin luovutan sille yhdelle. Ihan hyvin ja asiallisesti on pelittänyt. Luotan paypaliin, ylimääräistä ei ole veloitettu ja kaikki on sujunut oikein mallikkaasti.

est. 28.07.2009