tammikuu 09, 2025, 22:51:41 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

M: www.vplux.fi Kasvatustarvikkeita

Aloittaja VP-Lux, heinäkuu 14, 2009, 16:32:36 ip

« edellinen - seuraava »

sorrii

Kuinkas tuo BAL -himmennettävän virtalähde toimisi ajastettuna, eli voiko pitää alemmalla teholla jatkuvasti???

Tuleeko Airpotissa joku alusastia mukana? Ohjeet??
-näin sellaisia settejä Tampereen Palmussa, joissa säiliö, letkut ym, mutta vähän suolainen hinta ...
http://www.tampereenpalmu.fi/product/181/ilmaruukku-jarjestelma-6
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

VP-Lux

Ensin täytyy odottaa että polttimo on täysin syttynyt ennen himmennyksen käyttöä, joten ei voi pitää alemmalla teholla jatkuvasti.
Toistaiseksi Air-Pottiin ei tule mukaan muita kuin itse ruukku, ei tuollaista järjestelmää.
Terveisin:

VP-Lux
010-526 11 70
www.vplux.fi

sorrii

Näyttää sama sääntö ilmestyneen Lumatekin poweriinkin! [siis että pitää odottaa ennen himmennystä]

Sehän vesittää koko systeemin! Mä oon juuri harkinnut tollaisen himmennettävän hommaamista säästösyistä: valot vaan on yleensä mulla ajastimilla, enkä ole aina paikallakaan, että voisin noiden kanssa olla säätämässä!
Ihmettelempä onko tuo mainittu ihan valmistajan ohjeissa?? Lumatekin, Sonlightin, B.A.L'n ... ??

Sellaista Sonlightin poweria katselin kerran oikein kädessäpitäen, ja se tehonamiska on siinä kyljessä kyllä sen näköinen, ettei tulisi mieleen että sitä edes voi säätää "lennossa".
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

VP-Lux

Kyllä sama ohjeistus on ollut Lumetekilla. Himmenyksen käyttö ei vaikuta virtalähteen toimivuuteen vaan että polttimo saattaa vioittua tai heikentyä käytössä jos sen ei anna ensin syttyä täysin.
Terveisin:

VP-Lux
010-526 11 70
www.vplux.fi

sorrii

Kyllä luulisi että digipowerissa jossa hieno säätöelektroniikka osaa säätää vaikka mitä, osaisi se ottaa tuon sytyttämisenkin huomioon, jos on asetettu alemmalle teholle(!?)

Mä katselin kaupassa tuollaista Sonlightin vastaavaa, ja siinä ainakin se säätöpotikka oli sellainen aika jäykkä 4-asentoinen [200-250-400-430W] joka ei näyttänyt siltä että olisi tarkoitettu jatkuvasti lennossa säädetäväksi. Ihan talonpoikaisjärjellä kuulostaa yllättävältä ettei sitä voisi pitää kokoajan samassa -vaikkapa 250W- asennossa.

Aniharva kasvatusvalon käyttäjä olisi valmis joka päivä säätelemään jotain himmennyksiä, en mä ainakaan. Ei kait noita vehkeitä palkästään harrastajille valmisteta, jotka voi monta kertaa päivässä räplätäkin jotain valoja???

CyberDog

Onks käynyt mielessä että sitten siinä vois käyttää yhdessä virtalähteessä erikokoisia polttimoita?

VP-Lux

Lumatekilta kysäisin asiaa ja he vastasivat että virtalähteen voi sytyttää missä tahansa asennossa.
Jostain muistan vain itse kuulleeni että polttimon olisi hyvä syttyä ensin täysin ja sitten vasta himmentää.
Terveisin:

VP-Lux
010-526 11 70
www.vplux.fi

Sabai

VP-Luxilla on todella hyvä ja nopea palvelu!

VP-Lux

Terveisin:

VP-Lux
010-526 11 70
www.vplux.fi

VP-Lux

ESL- Polttimoita / Valaisimia saapunut varastoon.
Terveisin:

VP-Lux
010-526 11 70
www.vplux.fi

VP-Lux

Marraskuun kunniaksi laskimme bussipaketin hintaa 7.00€ !
Terveisin:

VP-Lux
010-526 11 70
www.vplux.fi

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: VP-Lux - marraskuu 01, 2011, 09:54:11 ap
Marraskuun kunniaksi laskimme bussipaketin hintaa 7.00€ !

Hienoa, pitääkin tämän kuun aikana laittaa tuo heijastin tilaukseen =)

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Raccoon

Täytyy ihan näin julkisesti kiittää hyvästä palvelusta - vaikka pientä "sählinkiä" oli tavaran toimituksessa, niin loppuviimein kaikki hoidettiin ensiluokkaisesti. Todellista asiakaslähtöistä palvelua!!!

VP-Lux

Ensiviikolla tulee myös maksutapoihin Collector lasku / osamaksu vaihtoehto verkkokauppa tuotteille.
Terveisin:

VP-Lux
010-526 11 70
www.vplux.fi

tsilizoo

21w ledi spotti paljonko chilipää hinta, posteineen

VP-Lux

Terveisin:

VP-Lux
010-526 11 70
www.vplux.fi

MrFrost

LOISTAVAA toimintaa!

Eilen tilaus ja maksu, tänään aamulla jo noudettavissa Vantaan matkahuollosta!

Kiitos ja kumarrus, nyt pitää miettiä miten patentoin tuon kiinni tuohon natikkaan =)

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!