Kimppakyytiä Oulun suunnalta Lahteen 14.-16.8.?

Aloittaja calm, heinäkuu 17, 2009, 11:33:07 ap

« edellinen - seuraava »

calm

Lieköpä sitä muita menossa Lahden chilimiittiin Oulun suunnalta kuin minä ja aessu? Kustannustehokkainta olisi matkata henkilöautolla (~100 e), kun VR tarjoaa 8 tunnin matkaa noin viidellä vaihdolla (~75/150 e /op/hlö) ja lentämällä maksaisi 180 euroa kaikkinensa / hlö.

Itse olisin vapaa lähtemään perjantaina iltapäivästä ja takaisin pitäisi olla sunnuntai-illaksi.

calm

Tapahtuma on jo alle parin viikon päästä ja ei vielä ketään kiinnostuneita?

PetriPetri

Minä voisin olla alustavasti kiinnostunut. Vielä vähän mysteeri, että onko mulla varaa tuohonkaan, mutta eiköhän se huomiseen mennessä ole selvillä. Harmittaisi kyllä jos jäisi nagansyöntikisa väliin.
#727 - Your suffering will be legendary even in Hell!

Jonezky

Ajeletteko Jyväskylän läpi? Jos autossa on tilaa niin olisin kiinnostunut hyppäämään kyytiin.

-J

calm

Lainaus käyttäjältä: PetriPetri - elokuu 11, 2009, 09:33:09 ap
Minä voisin olla alustavasti kiinnostunut. Vielä vähän mysteeri, että onko mulla varaa tuohonkaan, mutta eiköhän se huomiseen mennessä ole selvillä. Harmittaisi kyllä jos jäisi nagansyöntikisa väliin.

Oulusta lähtijöitä olisi siis tällä hetkellä 3 + 1 avoin vielä. Starwhite kavereineen kyseli jo aiemmin kyytiä Jyväskylästä, mutta taitaa etelämmästä tulijoilta tila loppua, jos täältä asti neljä lähtee. Autooni menee kyllä viisikin ihmistä todistetusti, että 1-2 matkan varrelta tällä hetkellä olisi kyytiin mahtumassa.

PetriPetri

Juu eipä mittään. Olen yksinkertaisesti niin persaukinen, että tällä(kin) kertaa joudun jäämään kotiin. :(
#727 - Your suffering will be legendary even in Hell!