Litku De la Muerte - Kutsumattomien juoppojen karkotin

Aloittaja Atheos__, heinäkuu 28, 2009, 15:28:34 ip

« edellinen - seuraava »

Atheos__

Litku De la Muerte - Kutsumattomien juoppojen karkotin

-Otetaan 2,5 dl Kossua
-Heitetään pulloon 3 kpl De Arbol-chiliä sekä 2 kpl Naga Moricheja
-Annetaan kypsyä pari viikkoa
-Juotetaan pullo chilistä mitään tietämättömälle, bileisiin kuokkivalle juopolle :)

Hieman sormen päällä uskalsin maistella, melkoisen tymäkkää tavaraa
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Rigsu

epäilemättä toimii! itse voisin käyttää tuota vaikka... vaikka bloody maryn ainesosana! 1cl tuota, 3cl jotain kirkasta, mustapippuri, suola, Worchesterinkastike, tomaattimehu, sitruunamehu ja VOILÁ!  ::)

est. 28.07.2009

Aji Inferno

Vaarana on vain se, mikä koettiin muuassa ulkotapaamisessamme: juoppo sai habaneroviinaa huikan - ja lähimmän puun luona välittömästä housut alas ja hätäpaskannus... Jos se tapahtuu kotibileiden nurkkaan, voi olla juhlatunnelma hetkeksi pilalla. :D

SahuriX

Tossa on mun versio samantapasesta...

Sullotaan puolenliran pullo täyteen kuivattuja chilejä(naga,jallu,yms.) ja kaadetan lopunedestä saunalahtea....
roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590

Herra 47

tai 45g tuoretta nagaa litran pulloon...  On aromit ja polte kohdillaan ;) pitäis kyllä uusi satsi tehdä kun vanha alkaa olla loppu...
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: SahuriX - heinäkuu 29, 2009, 18:06:35 ip

Sullotaan puolenliran pullo täyteen kuivattuja chilejä(naga,jallu,yms.) ja kaadetan lopunedestä saunalahtea....

Tuloksena on äärimmäisen tuskallinen känni/krapulapaska, joka jatkuu ja jatkuu... Ja joka voinee tehdä juoposta absolutistin! :D

Atheos__

Lainaus käyttäjältä: SahuriX - heinäkuu 29, 2009, 18:06:35 ip

Tästä juomasta saattaa tulla jo syyte murhasta/myrkytyksestä/avunannosta itsemurhaan ;) Tuon oman pullon tarkoitus on vain hätistää kutsumattomat pois, ei polttaa elävältä  8)
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

SahuriX

pitää varmaankin hankkia jonkunlaisia vastuunvapautuskaavakkeita sitävarten jos joku haluaa maistaa tota...
roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590

Atheos__

Lainaus käyttäjältä: SahuriX - elokuu 02, 2009, 20:38:58 ip
pitää varmaankin hankkia jonkunlaisia vastuunvapautuskaavakkeita sitävarten jos joku haluaa maistaa tota...

"Nimi tuohon jos aiot maistaa. Älä turhaan lue sitä pientä pränttiä"

Watt

Itse laitoin tuossa jokin aika sitten puoleen pulloon 40% viron viinaa 2 kpl itse kasvattamaani Lemon Droppia, viilto Lemon Droppiin ja pulloon. Päivässä oli jo maustunut loistavasti, oli aivan mahtavaa kun sekoitti appelsiini mehun kanssa! Poltteli kivasti kurkussa kun joi. Siitä vielä parempi setti oli kun laittoi Lemon Drop vodkaa, omenalikööriä ja punaista jaffaa. Toimii! Harmi kun ei ole mitään muuta kirkasta tällä hetkellä kuin Koskenkorva Nordic Berries... voisi olla chilillä terästettynä ehkä hieman liian villi.
Mainokset, grafiikka, suunnittelu, logot, bannerit, ulkoasuntoteutus...
watt@gmx.com

arska06

pitipä tuollaista sekoitetta tehdä itsekin kutsumattomille vieraille.3nagaa 1haba ja pari lemonia meni finlandia pottuun.3viikkoa maustumista ja eräs holisoitunut kaveri otti pikku paukun (n1cl),kerroin kyllä mitä juoma on ja sanoin että tod varovainen täytyy olla mutta leuhki olleensa ennen pitzeriassa töissä ja tottunut chileihin.. ja oli kyllä naaman väri aika vaihteleva mutta lopuksi muistutti kypsää nagan väritystä.joi kostoksi maitoni ja purkin jugurttia.eikä halunnut enempää vinkkua..ihme tyyppi..

Atheos__

Itse tarjosin pikkuveljelle 4cl paukun 18-vuotis synttärien kunniaksi. Väritys oli veljellä melko punainen, ja maidot meni kans.  ;D

tuohisuu

0,2kossu tuli näin herkkäsuisulle aika tiukaksi juotavaksi kolmella pienellä nagalla. Ja siitähän piti tehdä yskän ja kipeän kurkun lievitys juomaa:

Eukalyptys pastillejä liuottaa kuumaan veteen ja perään loraus nagaetanolia. Aukaisee kurkun mukavasti aamutuimaan ja naga rajoittaa näppärästi tenun määrää, ei mittari huomaamati näytä punaista  :D

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: Watt - elokuu 04, 2009, 04:29:34 ap
Harmi kun ei ole mitään muuta kirkasta tällä hetkellä kuin Koskenkorva Nordic Berries... voisi olla chilillä terästettynä ehkä hieman liian villi.

Itse asiassa tämä vodka on testattu toimivaksi chilin kanssa! 3cl Nordic Berries, 1cl Peachtree, pieni pala 7 pot. Ainekset kylmäks ja sekaisin ja coctail-lasiin. Chiliä tietenkin oman maun mukaan ja pala nagaa toimii varmasti kanssa. Tuosta saakin sitten hyvän pohjan pidempiin drinkkeihin. Aina pitää olla vähän villi ja rikkoa rajoja..  ;)

Neutroni

Kuulostaa hyvältä. Itse silppusin pienen lääkepullon täyteen Habaneroja (jotain kaupallisia). Täytin apteekkipirtulla ja heitin vielä pari teelusikallista mustapippurirouhetta. Muutaman viikon se sai muhia, suodatin sen ja huomasin keksineeni 90 % viinan, jossa ei alkoholi maistu. No, ei sitä tarvitse eplätä, että pirukaan sitä vahingossa liikaa joisi. Teelusikallinen on sopiva käyttöannos.

Makua hallitsevat pippurit, ja hetken päästä chili antaa järjettömyyksiin yltyvän poltteen. Alkoholi tuntuu lähinnä lämpövaikutuksena ennen chilipoltteen yltymistä.

Aji Inferno

Aika mainiota. Ei tuo vaadi oikeastaan enää muuta kuin kunnon lorauksen risiiniöljyä - ja avot!

Poppamies Tuliliemi

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - maaliskuu 04, 2010, 20:45:31 ip
Aika mainiota. Ei tuo vaadi oikeastaan enää muuta kuin kunnon lorauksen risiiniöljyä - ja avot!

Sinulla ei taida paljoa kavereita enää olla?  ;D
"In sudore vultus tui vesceris pane"

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Poppamies Tuliliemi - maaliskuu 05, 2010, 12:27:01 ip
Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - maaliskuu 04, 2010, 20:45:31 ip

Sinulla ei taida paljoa kavereita enää olla?  ;D

Kavereita? Mitä ne ovat?  ;D

hessi

onko niitä jotka elävät ilman Naga V--naa ? :)
minulla on sekä kotijääkaapissa että kaupunkikämpil aina pieni pullo tuota ilolientä :)
(en sentään kanna pulloa mukanani)
sitä sitten otan joko raakana tai useimmiten johonkin tuoremehuun sekoitettuna.

Tuossa joulunalla oli poikani Subaru clubin juhlat, ja hän oli päättänyt viedä kavereille juomaa
jota kukaan ei lisää halua   ;D
kysäisi äidin neuvoja ja niinhän me valmistimme juoman,
muistaakseni 2 tai kolme isoa nagaa pilkotiin aivan pieneksi ja nämä saivat maustua 70% absintissä(n2dl)
kaksiviikkoa, tämä "laimennettin" sitten mamman nagajuomalla eli lisättiin toiset 2 dl.  ;D
myönnän että juoma oli aikas karmean makuista!

vaan miten kävi...
moni kyllä uskalti maistaa n ½ teelusikallisen ja
löytyi pari jotka pyysivät lisää...
ja yksi halusi tilata oman pullon  ::)

eli näin koukutettan nuoret nagan käyttäjiksi ;)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Tomppa

Joskus vielä koitan tuota chiliviunaa...  hieman epäilen että näinköhän tulen pitämään siitä mutta..

aina löytyy joku joka sen juo jos itse ei pidä siitä...

edelleenkin on paras laittaa koivua tai katajaa kossun sekaan ja seisottaa sitä pari viikkoa...aromikasta..  :P

sitten jäämurskaa sekaan...   nautitaan 4 cl snapseina... mm