tammikuu 10, 2025, 11:26:05 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

DIY Ledivalo

Aloittaja zaxxon, elokuu 21, 2009, 12:23:22 ip

« edellinen - seuraava »

biblo

^Melkoisen huvittavaa muuten seurata joskus kun jotkut taistelevat että onko tosiaan 90w lediufo 400w natikan veroinen.Itsellä skeptinen suhtautuminen tuohon asiaan kyllä.

Mutta sanotaan että kunhan ledit halpenee niin itselle mahdollisesti myös joku 90-150w ledisäätö tulee kyllä.Lähinnä sisälle ajateltuna.
"Grow food, not lawns"

zaxxon

syyskuu 08, 2009, 20:40:04 ip #61 Viimeisin muokkaus: syyskuu 08, 2009, 20:59:58 ip käyttäjältä zaxxon
Valmista tuli! Eipä siinä kauaa mennytkään, venaillessa suurin osa. Viikonlopussa tuommoisen tekee helposti. Huomenna laitan powerit kiinni, niin nähdään kuinka pelittää. Koetan hoitaa myös IR-lämpömittarin, niin näkee vähän pysyvätkö komponenttien lämmöt speksien rajoissa. Laitoin kapton teipit kupareiden päälle, niin ei tarvitse olla säkäreitä varomassa.

Atheos__

Siistiltä näyttää. Eikun lamppu tulille ja ensisavut ottamaan  ;)
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Kimppu

Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - syyskuu 08, 2009, 21:27:34 ip
Eikun lamppu tulille ja ensisavut ottamaan  ;)

Luin ensin että "lamppu tulille ja ensiavut ottamaan...  :-X
http://tulipaprika.blogspot.com

Lainaus käyttäjältä: KadotusMutta joo, kohta tulee Aji Inferno ja rankaisee poistamalla koko topicin, koska eihän tämä ole mahdollista.

Lainaus käyttäjältä: nicklas
kuinka voin kiertää tonne piratebayhin kun elisa on sen kerran plokannut....

zaxxon

syyskuu 09, 2009, 15:05:48 ip #64 Viimeisin muokkaus: syyskuu 09, 2009, 15:09:50 ip käyttäjältä zaxxon
Piuha kiinni ja .... WHOOOOOOOSH! Ei oo helppoo ton valokuvaus ku klippaa pirusti.

zaxxon

Seuraavaksi rupean testaamaan valoa. Voisi aluksi laittaa vaikkapa 50W LED vs 125W ESL.

jeQQ

Meinaatko ihan taimilla testata?

zaxxon

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - syyskuu 09, 2009, 16:15:39 ip

Juuh, idätän siemenet, valkkaan lupaavat taimet ja tuuppasen valon alle.

jeQQ

Lainaus käyttäjältä: zaxxon - syyskuu 09, 2009, 16:20:38 ip
Lainaus käyttäjältä: jeQQ - syyskuu 09, 2009, 16:15:39 ip

Juuh, idätän siemenet, valkkaan lupaavat taimet ja tuuppasen valon alle.

Hienoa, sitten vaan hyvät kuvat! :)

tonttu

Kylläpäs siitä tulikin hieno :-) Tuota laittaisitko vielä kuvan, kun tuo valaisee jotakin kohdetta.. Ihansamavaikka jotain pelargooniaa tai jukkapalmua, mutta tuosta ei saa käsitystä valon määrästä. Paitsi, että sitä on ainakin pistemäisesti paljon. Hyvin tehty!

Maunemaune

:o Siisti viritys toivottavasti toimii erittäin hyvin!!  :)

zaxxon

Lainaus käyttäjältä: tonttu - syyskuu 09, 2009, 16:52:30 ip
Kylläpäs siitä tulikin hieno :-) Tuota laittaisitko vielä kuvan, kun tuo valaisee jotakin kohdetta.. Ihansamavaikka jotain pelargooniaa tai jukkapalmua, mutta tuosta ei saa käsitystä valon määrästä. Paitsi, että sitä on ainakin pistemäisesti paljon. Hyvin tehty!

Tuossa pari, sitruuna ja joku ihme saniainen. Iloisesti posottaa. :)

flare

LainausJuuh, idätän siemenet, valkkaan lupaavat taimet ja tuuppasen valon alle.

Eikö kannattaisi ottaa jostain taimesta pari pistokasta? Näin ne olisivat samaa yksilöä, eikä eroista voi syyttää ainakaan geeniperimää. Itse voin ainakin lahjoittaa pari pistokasta (starfish chilistä) jos haluat ne turusta noutaa.

Paljon hauskempaa kuin työnteko!

zaxxon

Lainaus käyttäjältä: flare - syyskuu 10, 2009, 08:49:24 ap
LainausJuuh, idätän siemenet, valkkaan lupaavat taimet ja tuuppasen valon alle.

Eikö kannattaisi ottaa jostain taimesta pari pistokasta? Näin ne olisivat samaa yksilöä, eikä eroista voi syyttää ainakaan geeniperimää. Itse voin ainakin lahjoittaa pari pistokasta (starfish chilistä) jos haluat ne turusta noutaa.

Muuten kelpais, mutta eikö tuo starfish ole lajikkeena sieltä suurikokoisemmasta päästä? Loppuu tila kesken :)

tonttu

Huh, huh! Melkoista violettisäteilyä :-)

Trizza

Missä sä ostin sun thermal ... er... liimasi (?) ?

Sorry to derail the thread by adding English into the mix (yeah, I'm taking courses but I'm still crap at it!)
Nice looking lights :) Got anything to grow under them yet? Where did you get your heatsink profile from?

My LEDs are on order from dealextreme.com, I'm starting with ~120W of R2 bin Cree cool white LEDs - something like 240 lumens each, and I'll have 30. When I get closer to flowering time I'll add red into the mix if I have to, but I'd ideally be able to elminate the disco-look for my houseplants if I can...
We'll have to compare notes!

zaxxon

Ebaysta thermal grease. Paljon maksoit Creen ledeistä?

Trizza

Maksoin ledeistä 107.68€ dealextreme.comista - "Cree XR-E R2 (WG) Emitter on Premium Star". WG on lämpimämpi väri kuin monet halvat Creen ledit, mutta ehkä mä tarviin lisää punaisia ledejä myöhemmin. Saa nähä!

Atheos__

Kuinkas projekti etenee? Joko on rehut kasvamassa?
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

zaxxon

En oo vielä ehtinyt.. Pitäis rakentaa pari semmosta kasvatuskoppia, jotka mahdollistais vertaamisen.