lokakuu 06, 2024, 02:16:48 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Toleranssi

Aloittaja Flame, syyskuu 04, 2009, 11:29:12 ap

« edellinen - seuraava »

Atheos__

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - lokakuu 12, 2009, 14:27:20 ip
Itseasiassa sain erikoisluvan ostaa niitä ilman laukkuja, mitäpä niillä tekisi ;)

Eikös niitä edelleen myydä tuolla 5-10€ hintaan?

www.varusteleka.fi

Nopsa editti;

Onhan niitä, 4 eemeliä kappale ja hintaan sisältyy nasse.

http://www.varusteleka.fi/showproduct.php?show_product=_2IQ0WQVT5




2 kpl tilattu :D
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Tepi

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - lokakuu 12, 2009, 14:27:20 ip
Itseasiassa sain erikoisluvan ostaa niitä ilman laukkuja, mitäpä niillä tekisi ;)

Eikös niitä edelleen myydä tuolla 5-10€ hintaan?

www.varusteleka.fi

Nopsa editti;

Onhan niitä, 4 eemeliä kappale ja hintaan sisältyy nasse.

http://www.varusteleka.fi/showproduct.php?show_product=_2IQ0WQVT5

Kiitoksia kovasti linkistä...pari nassea ostin- tuleepahan kodin vessat samalla varustettua asiaankuuluvalla suojavarusteella  8).
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Atheos__

Lainaus käyttäjältä: herra 47 - lokakuu 11, 2009, 23:42:08 ip
ja vähintään puolella joilla naamari "pettää" on syynä se että ei osannut/viitsinyt laittaa päälle ohjeistuksen mukaan ;)


Näinpä. Toinen ongelmaryhmä oli harvinaisen voimakkaalla parrankasvulla olevat tapaukset ja massiivisella tukalla varustetut naiset. Nasseahan ei saa tiiviisti päähän parran/liian pitkän tukan kanssa
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

jeQQ

Mulla on koululaukkuna tuollainen vanha nasselaukku, ja varalla toinen. Kävin ihan paikanpäältä hakemassa, mielenkiintoinen liike.

Ja kyllähän tuo 95 naamari on ihan maailman huippua, paljon kaupattu ulkomaillekin. Mulla piti ihan hyvin, mutta ne vihreät(taisi olla huurunestoa varten) pienet lärpäkkeet irtoili ja katoili aina. Noh, puolen vuoden jälkeen ei kauheasti tarvinnut tavaroista huolehtia. :P Repussa oli silloin tyyny ja makuupussi.

Atheos__

lokakuu 12, 2009, 18:41:10 ip #44 Viimeisin muokkaus: lokakuu 12, 2009, 18:43:21 ip käyttäjältä Atheos__
Lainaus käyttäjältä: jeQQ - lokakuu 12, 2009, 18:31:37 ip
Noh, puolen vuoden jälkeen ei kauheasti tarvinnut tavaroista huolehtia. :P Repussa oli silloin tyyny ja makuupussi.


Taisi itsellä painaa reppu viimeisen puolen vuoden aikana yhtä paljon kun ensimmäisen puolikkaan aikana. Tosin syystä että tyynyn ja makuupussin lisäksi reppu oli täynnä omia eväitä, röökiä yms hyödykkeitä joita oli mukava myydä sikahintaan tupakantuskista/makeanhimosta kärsiville taistelijatovereille  8)

EDIT:

Toleranssiketju lähtee hieman rönsyilemään. Pitännee perustaa armeijatopick
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

MikaK

Lainaus käyttäjältä: herra 47 - lokakuu 11, 2009, 23:42:08 ip
Joskus kannattaa kuunnella/lukea ohjeet :)

Eihän se ole mies, joka ohjeita lukee tai neuvoja pyytää? Miestä pahempi on vain miespuolinen insinööri.

Herra 47

no siellä lukikin tuo sana "joskus"

Ei noita ohjeita yleensä mutta kaikki mikä vaikuttaa suoraan omaan terveydentilaan yms on eri... Töissä joutuu sen verran vaarallisten aineiden kanssa leikkimään että tuo nasse on tullut tutuksi kyllä...
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Kiksi

helmikuu 08, 2010, 22:34:58 ip #47 Viimeisin muokkaus: helmikuu 09, 2010, 03:07:01 ap käyttäjältä Kiksi
Lainaus käyttäjältä: herra 47 - lokakuu 07, 2009, 15:38:37 ip
Lainaus käyttäjältä: ridges - lokakuu 07, 2009, 10:28:17 ap
Mun teorian mukaan nagoilla aikaansaatu toleranssi ei välttämättä auta cristallia syödessä koska toleranssi on kehittynyt ehkä vain tietylle kapsinoidille.

Luonnossa esiintyvät kapsinoidit:

Capsaicin C 
Dihydrocapsaicin DHC 
Nordihydrocapsaicin NDHC 
Homodihydrocapsaicin HDHC 
Homocapsaicin HC 
Nonivamide PAVA

Näiden pitoisuuksista eri chililajikkeissa ei mulla ole tarkempaa tietoa. Mutta kaikki varmasti ovat eron annumeiden ja chinensen välillä huomanneet. Polte tulee hitaammin mutta voimakkaammin chinenseissä ja anumeissa on kirpeä ja välitön potku. Pubet ja baccatumit menevät tähän väliin ainakin oman kokemuksen perusteella. Täytyy vielä lisätä että myös kuumennus tai kuivaus vaikuttavat tulisuuteen ja sen kokemiseen. Ehkä osa kapsinoideista haihtuu herkästi? Eli toleranssia tai "kisakuntoa" hakiessa kannattaa siis syödä useampia eri chililajeja jotta keho saa jokaisesta kapsinoidista terveen annoksen.  ;)


totta tuo :) ja tuntuu ettei tiettyihin totu millään.... (tietyt annuumit) tai sit se on vain se maku... ;)


Osaisikos Herra47 yhtään antaa vinkkiä että mitä molekyyliä missäkin suvussa? Noista "äkkijyrkistä" ja "hiipivistä ylläreistä" olen kyllä samaa mieltä =). Hyvällä lykyllä joku ehtii ottaa toisen puraisun Lemon Dropista ennenkuin huomaa missä mennään..

TAKAISIN RUOTUUN:
Oma toleranssini on kyllä kehittynyt. Alussa jallu oli jo liikaa, mutta nyt reilu vuotta myöhemmin lemon droppeja voi popsia sillointällöin. Harmi vaan että ovat ihan finaalissa. Vastsan polte ja afterburn eivät tosin ole samalla tavalla kehittyneet - valitettavasti.

Millaisetkohan oli osallistujien fiilikset Nagan syönnin SM-kisojen jälkeen?  ::)
Chiliyhdistyksen jäsen 642