tammikuu 11, 2025, 01:53:50 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Kouvola miittiä suunnitteilla

Aloittaja Minbaari, lokakuu 17, 2009, 14:56:16 ip

« edellinen - seuraava »

Minbaari

Hyvii kuvii!! *Nauraa*

Naamojen ilmeistä ei voi päätellä mitään.. Ei ollu tulista eii..  ;D

TepinKapsikuumi

Vatsapoltot alko välittömästi kun noihin tunnelmiin palasin. No ei, täytyy sanoa että aika hyvin kuvien perusteella olen kestänyt poltetta vain hieman silmähikeä yhdessä kuvassa. Willesta ja Minbaarista sensijaan näkee, että eivät kestä poltetta ;). Hyvä miitti otetaanhan uusiks taas.

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: TepinKapsikuumi - marraskuu 15, 2009, 15:48:00 ip
Vatsapoltot alko välittömästi kun noihin tunnelmiin palasin. No ei, täytyy sanoa että aika hyvin kuvien perusteella olen kestänyt poltetta vain hieman silmähikeä yhdessä kuvassa. Willesta ja Minbaarista sensijaan näkee, että eivät kestä poltetta ;). Hyvä miitti otetaanhan uusiks taas.

Kyllä näin oli! Kaikki respekti kaimalle, ehkä itsekin alan kestämään poltetta kun saan ensi kesänä (toivottavasti) harjoitella oman sadon kanssa tulisuuden sietoa..

wille

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - marraskuu 15, 2009, 16:33:30 ip
Lainaus käyttäjältä: TepinKapsikuumi - marraskuu 15, 2009, 15:48:00 ip

Kyllä näin oli! Kaikki respekti kaimalle, ehkä itsekin alan kestämään poltetta kun saan ensi kesänä (toivottavasti) harjoitella oman sadon kanssa tulisuuden sietoa..

Hoho! Sillä lailla!  :)

Täytyy kyllä sanoa, että olisin kernaasti vaihtanut seuraavana aamuna takaisin tohon suun poltteluun...  ;)

Rokrok.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Oiskohan aika aloittaa seuraavan miitin työstäminen? Vai kuten Turku-miitin kohdalla kirjoitinkin. Olisiko halukkaita lähtemään sinne päin Suomea?

wille

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - helmikuu 07, 2010, 16:21:02 ip
Oiskohan aika aloittaa seuraavan miitin työstäminen? Vai kuten Turku-miitin kohdalla kirjoitinkin. Olisiko halukkaita lähtemään sinne päin Suomea?

Niin joo, kyllähän tässä voisi alkaa pikkuhiljaa suunnitelmia tekemään kun kasvatusrintamallakin on enemmän tapahtumaa!
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Mulla ois mahdollisesti näillä näkymin 15.2-19.3 vapaata. Että omasta puolestani vapaita löytyy ihan kivasti.

TepinKapsikuumi

Nopeesti vilastuna...12-13.2 ok, 5.3 ok, 13.3 ok

wille

Periaatteessa kaikki viikonloput käy, näillä näkymin.
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

wille

Jaa... Lähdettäiskö liikkeelle paikasta? Mietitäänkö jotain uutta vai mennäänkö samoilla kujeilla? Taimivaihtarit voi olla vähän hankalaa hommaa tähän aikaan vuodesta.  ;)
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Nytpäs en sitten tiedäkkään enään vapaista mitään, koska tyttöystävä sai töitä lomautukseni ajaksi. Ja tietenkin kaikki viikonloput.. Tietysti jos viikolla katottais joku päivä, tai sitten viikonloppuna päiväs aikaan tahi iltapäiväl. Ne saattais sopia kyllä..

Herpiili

Itse tulee pyörittyä aina toisinaan Lappeenrannassa ja Kouvola olisi suht sopivasti siinä matkan varrella - jokin viikonloppu saattaisi omalta osaltani ollakin miittaamisen suhteen sopiva josko vain itse olen niillä suunnilla.

wille

Lainaus käyttäjältä: Herpiili - helmikuu 14, 2010, 00:21:39 ap
Itse tulee pyörittyä aina toisinaan Lappeenrannassa ja Kouvola olisi suht sopivasti siinä matkan varrella - jokin viikonloppu saattaisi omalta osaltani ollakin miittaamisen suhteen sopiva josko vain itse olen niillä suunnilla.

Hieno homma. Rakennellaan hissuksiin etiäpäin, josko kaikkia tyydyttävä ajankohta vaikka löytyisi. Ja sitten tosiaan se paikka pitäisi myös kekkaista. Ehdotuksia? Anyone?
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Mökki? Talo? Taivasalla? Nyt lyö tyhjää..  :D

wille

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - helmikuu 15, 2010, 01:37:22 ap
Mökki? Talo? Taivasalla? Nyt lyö tyhjää..  :D

Mökit taitaa olla vähän vähissä näinä aikoina, ainakin nää mökit mitä tämän pitäjän ponnin rannalla on vuokrattavissa/lainattavissa...
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

worderror

Mukana ollaan ,mikäli aika on sopiva  ;)

wille

Lainaus käyttäjältä: worderror - helmikuu 20, 2010, 14:20:39 ip
Mukana ollaan ,mikäli aika on sopiva  ;)

Hienoa hienoa! Mitäs aikaa väet ehdottelee?? Amarilloonko taas mennään? Vai joku muu rafla? Tuskin kukaan tätä lössiä kotiinsakaan majoittaisi...  ;)
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

worderror

eikös amarillo ole remontissa  ??? joten suljettuna.

wille

Lainaus käyttäjältä: worderror - helmikuu 20, 2010, 18:24:06 ip
eikös amarillo ole remontissa  ??? joten suljettuna.

Onko noin? Jos näin on, olisiko Neville sitten sopiva kohde? Veikkaan että raflamiitti olis kaikkein iisein järfjestää...
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit