tammikuu 09, 2025, 22:31:23 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

tatuointeja?!?

Aloittaja ottoboi, marraskuu 06, 2009, 17:16:43 ip

« edellinen - seuraava »

MasaT

Lainaus käyttäjältä: biblo - marraskuu 06, 2009, 23:13:13 ip
Lainaus käyttäjältä: Marcelo - marraskuu 06, 2009, 22:30:56 ip
No joo, kun katsoo LA Inc'iä hemmetin hienoja kuvatuksia tekevätten. Täällä meillä peräpohjolassa vaan pitää olla itellä valmiit kuvat, sabluunat, ku menet neulaputiikkiin, sillon harvan kerran ku sattuu oleen neulamestari paikkakunnalla ;(

No tuota nyt taitaa olla tyypit pikkuisen hakusessa.Kaikki minun kuvat on tehty ihan uniikisti,poislukien nuo Jerryn kuvat.Tunnen liikkeen omistajan ja kaikki tatuoijat ja kyllä se niin yleensä menee että asiakas heittää idean ja tatuoija muokkaa sen mieleiseksi.Melkeinpä aina asiakas käännytetään pois tusinatatskoista tai suorakopioista.Joku liike/tatuoija tekee toki helpomman kautta ja ottaa valmiin kuvan mutta mielestäni niissä ei ole juurikaan mitään ideaa.

Kyllä tuo minun tatuointi(mitä vasta suunnittelen) on ihan ajateltu.
Kaaos-sympoli keskellä osoittaa maailman tilannetta.
Lancen lehdet ympärillä geometrisesti osoittaa järjestystä. Ja minähän vasta kehittelen tätä. Tulee tähän jotain muutakin ja ihan omasta elämästä.
Pitää varmaan käydä ensin juttelemassa tatuoijan kanssa. Mitenkään vakavissanihan en vielä ole.  ;) Monella kaverilla on kyllä tatska.

MasaT

Lainaus käyttäjältä: ottoboi - marraskuu 06, 2009, 23:36:09 ip
Mäkin oon aika vahvasti sitä mieltä, että suomalaiset tatuoijat on pääosin erittäin ammattitaitoisia. Toki voi olla niitä huonojakin, tai no, niitähän on millä vain alalla, kuten minä chilin kasvattajana ;)

Olen tosiaankin sen verran vaativa, jollei työn jälki miellytä, en ota. Olen aika kauan harrastanut valokuvausta ja vaadin kyllä tatuoijaltakin jotain tatuoinnin tasosta. "Taso" on väärin sanottu mutta mikä miellyttää.

TunturiTiger

MasaT

biblo

Lainaus käyttäjältä: MasaT - marraskuu 06, 2009, 23:38:14 ip
Lainaus käyttäjältä: biblo - marraskuu 06, 2009, 23:13:13 ip
Lainaus käyttäjältä: Marcelo - marraskuu 06, 2009, 22:30:56 ip
No joo, kun katsoo LA Inc'iä hemmetin hienoja kuvatuksia tekevätten. Täällä meillä peräpohjolassa vaan pitää olla itellä valmiit kuvat, sabluunat, ku menet neulaputiikkiin, sillon harvan kerran ku sattuu oleen neulamestari paikkakunnalla ;(

No tuota nyt taitaa olla tyypit pikkuisen hakusessa.Kaikki minun kuvat on tehty ihan uniikisti,poislukien nuo Jerryn kuvat.Tunnen liikkeen omistajan ja kaikki tatuoijat ja kyllä se niin yleensä menee että asiakas heittää idean ja tatuoija muokkaa sen mieleiseksi.Melkeinpä aina asiakas käännytetään pois tusinatatskoista tai suorakopioista.Joku liike/tatuoija tekee toki helpomman kautta ja ottaa valmiin kuvan mutta mielestäni niissä ei ole juurikaan mitään ideaa.

Kyllä tuo minun tatuointi(mitä vasta suunnittelen) on ihan ajateltu.
Kaaos-sympoli keskellä osoittaa maailman tilannetta.
Lancen lehdet ympärillä geometrisesti osoittaa järjestystä. Ja minähän vasta kehittelen tätä. Tulee tähän jotain muutakin ja ihan omasta elämästä.
Pitää varmaan käydä ensin juttelemassa tatuoijan kanssa. Mitenkään vakavissanihan en vielä ole.  ;) Monella kaverilla on kyllä tatska.

Toki jos itsellä on vähänkin taiteellista silmää niin asia on toinen.Tarkoitinkin lähinnä suorakopioita tai suomileijonakokoselkäänjahakaristipäälle-tyyppejä.
"Grow food, not lawns"

Ryhis

Ei välttämättä liity asiaan, mutta tätä ketjua lukiessa tuli mieleen John Irvingin kirja "Kunnes löydän sinut", joka liittyy tatuointeihin aika intensiivisesti,

Itselläni ei ole tatuointeja, mutta lähipiiristäni niitä löytyy kymmeniä.

Arvostan hienoja kuvia, varsinkin sellaisia jossa otetaan asiakkaan toiveet huomioon, mutta kuitenkin annetaan taitelijalle (tatuoijalle) tietty "luova" vapaus.

Höm.

Siis tarkoitan, että tatuoinnin otto (yleensä) kuvaa suuria tunteita ja toivoisin  (vanhoillisuuttani?) ettei tatuointikeskustelu ohjaisi ketään suuntaan "hyvä ajatus -> kuva nahkaan"-johtopäätöksiin.

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

MasaT

Itsensä hakeminen on tässä hyvä pointti. Jos joskus itsensä löytää, voi pistää uuden tatuoinnin.

Tepi

Itse olen suunnitellut tatuoinnin ottamista ties kuinka kauan...useita vuosia. Keväällä etenin jo niin pitkälle että kävin tatuoijalla kyselemässä tausta- ja hintatietoa. Haluaisin joko Maori-tyylisen Ouriboroksen, Kyykäärmeen tai sitten tyylitellyn ukkosen ja käärmeen symbolin.

http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

MasaT

marraskuu 07, 2009, 14:47:48 ip #28 Viimeisin muokkaus: marraskuu 07, 2009, 14:49:30 ip käyttäjältä MasaT
Lainaus käyttäjältä: Tepi - marraskuu 07, 2009, 10:12:46 ap
Itse olen suunnitellut tatuoinnin ottamista ties kuinka kauan...useita vuosia. Keväällä etenin jo niin pitkälle että kävin tatuoijalla kyselemässä tausta- ja hintatietoa. Haluaisin joko Maori-tyylisen Ouriboroksen, Kyykäärmeen tai sitten tyylitellyn ukkosen ja käärmeen symbolin.

Nuo maori-tyyliset on kanssa yleensä aika geometrisiä, mikä tuntuu miellyttävän minun silmää.
Tuo sinunkin kuvasi on hieno ja yksinkertainen.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: MasaT - marraskuu 07, 2009, 14:47:48 ip
Lainaus käyttäjältä: Tepi - marraskuu 07, 2009, 10:12:46 ap

Nuo maori-tyyliset on kanssa yleensä aika geometrisiä, mikä tuntuu miellyttävän minun silmää.
Tuo sinunkin kuvasi on hieno ja yksinkertainen.

itse taas en ottaisi.. mielestäni liian tribaali tyylisiä. itse tykkään enemmän old school tyyppisistä niin ku liekit, ruusut, pääkallot, lohikäärmeet ja thorin vasarat yms... jotkut tribaalit voi olla ihan hienoja mutta ei mun nahalla.

ottoboi

mullekkaan ei henk. koht. noi tribaalit iske, vaikka onhan jotkut ihan hienoja.
Itse tykkään japanilaisista tatuoinneista ja sairol jerry-old school tyylisistä.. Esim. kyyhkyt, pin-up tytöt, isot purjelaivat tms..

MikaK

Esikoistytön syntymän kunniaksi otin oikeaan olkapäähän tribaali rotan, minkä vaimo piirsi. Tänä kesänä otin vasempaan olkapäähän tribaali lohikäärmeen. Kumpikin eläin kiinalaisen kalenterin mukaiset. Rottaa piirrettäessä se sijoiteltiin tietyn kokoisen ympyrän sisään ja ympyrän toiselle puolelle on sitten varattu tila aikanaan toisen muksun syntymävuoden eläimelle.

Molemmat tatuoinnit tehty pelkillä ääriviivoilla ja sijoitettu siten että t-paita päällä kumpaakaan ei näy.

Tatuointien suhteen makuja on monia ja tärkeintä on, että kantaja itse tykkää. Itse ekan kerran mietin tatuointia parikymppisenä, mutten halunnut vain etsiä makeeta kuvaa ja ottaa sitä. Halusin, että kuvalla on syy ja merkitys. Viime vuonna sitten Kättärillä tuli mietittyä, että esikoisen syntymästähän voisi kehitellä tatuointia. Aika pohdiskelua ja sitten vaimo piirtämään tukku ohdetelmia, mistä poimittiin mielyttäviä juttuja ja jonkin ajan päästä se kuva sitten oli valmis. Tatuoija toistikin mallin mukaan kuvan ihoon.

Marcelo

Juuei, en tahtos tribaaleja, mut tietty makuasia... Jotain omaperäistä tahtosin nahkaani..

ihis81

-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

Atheos__

Rinnassa löytyy itse piirretty tribal, olkapäästä kitara-nuotti-teksti-lippu yhdistelmä, reidestä pallogrilli ;D toisen jalan nilkasta pääkallo ja toisessa reidessä keskeneräinen hirressä roikkuva sydän

LainausPolttotatuointi... Wink

Löytyy, ei kannata luottaa kaverin polttotaitoihin kännissä  8)
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Tepi

Sainpa tänään itseäni niskasta kiinni ja kävin ruokkiksella varaan ajan naulattavaksi.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

ihis81

Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - marraskuu 11, 2009, 20:00:22 ip
Rinnassa löytyy itse piirretty tribal, olkapäästä kitara-nuotti-teksti-lippu yhdistelmä, reidestä pallogrilli ;D toisen jalan nilkasta pääkallo ja toisessa reidessä keskeneräinen hirressä roikkuva sydän

LainausPolttotatuointi... Wink

Löytyy, ei kannata luottaa kaverin polttotaitoihin kännissä  8)

Hhhahaha, mullakin on reidessä sähkökiuas a"la UPO 6kW/18karhua+kosanderi.
Sekä kädessä Varaavan takan kipinäpellin muistot.

No on mulla tavallisiakin tatskoja. En jaksa ottaa kuvia, mutta tuolta näkyy kädessä oleva jotenkin http://www.youtube.com/watch?v=dLAUlqTiH6s&feature=related Videosta ei kannata välittää, mutta tuo tatska on peitetatska. Esittää eräänlaista alastonta naista, joka on kuin perhosen toukkana "rihmojen" alla

Marcelo

Hmmn, noista polttotatskoista. On kyllä, entisen elämän myötä. Käsissä, kyynäspäistä alespäin, jalkoissa polven seuduissa. Sillon 80's, ei oikein ollu suojavaatetusta konepajalla metallitouhuissa. Jotain muuta tahtos nahkaan. Just oli mamman kans puhetta tursaan sydämestä, josko otettais.

ihis81

Alunperin kyllä tarkoitin ihan oikeita polttotatskoja.
Itse tekis mieli ottaa sellanen.

Marcelo

Auts, aika tuskallisia voisivatten olla ottaa. Kohtuu syvät palovammat tulee. Kokeile polttaa savukkeella/sikaarilla reikä seteliin, ku on pingotettu tiukalle sun kämmenselkää vasten.