tammikuu 09, 2025, 22:26:12 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

tatuointeja?!?

Aloittaja ottoboi, marraskuu 06, 2009, 17:16:43 ip

« edellinen - seuraava »

Awttu

Ei ole.... Vielä  ;D

Selkään olis Bob Marley tuloillaan ensi kesänä  :)

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: Awttu - toukokuu 10, 2010, 02:50:37 ap
Ei ole.... Vielä  ;D

Kesä ei oo parasta aikaa ottaa mustetta, ihan vinkkinä...

Mullakin pitäs jatkua tuon vasemman hihan fiksaus, mutta Roni sen verran kiireinen, et taitaa mennä syksyyn.

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: MrFrost - toukokuu 10, 2010, 11:09:08 ap
Ei ole.... Vielä  ;D

Mullakin pitäs jatkua tuon vasemman hihan fiksaus, mutta Roni sen verran kiireinen, et taitaa mennä syksyyn.

-T

Rikkailla on varaa parkita nahkaansa just ennen ku menee saunaan tai ottaan aurikoo. ;D

Awttu

Lainaus käyttäjältä: MrFrost - toukokuu 10, 2010, 11:09:08 ap
Ei ole.... Vielä  ;D

-T

Joo tarkotus oliskin just loppu kesästä ottaa.

biblo

Ei ole.... Vielä  ;D

Itsellä onkin jo Bob tuossa rinnassa fotokuvana.

Muitakin kuvia on kyllä melko reilusti.
"Grow food, not lawns"

Atheos__

Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Tepi

Eilen tuli taas päivitettyä nahkaa pienellä kuvalla...perimiehekkäästi vielä ruusulla.

Alla kuva koko kädestä ja joka on vielä kesken...valmistuu varmaan lähivuosien aikana kokonaiseksi sleeveksi.

On kyllä pakko tunnustaa että (tämänkin) asian suhteen on mopo karannut täysin lapasista...
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Pertsa

Kävin eilen tatuoijan juttusilla, lupasi tehdä mulle erään symbolin kaulaan. Tulee helkkarin näkyvälle paikalle, saa taas äiti olla ylpee kultapojustaan..
Joo, rakastan tatuointeja näkyvillä paikoilla eikä pomokaan pistä hanttiin =)

Paikka on tällä kertaa Von Sin Tattoo Helsingissä...

-P-
Meillä määrää Nainen!

MikaK

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - heinäkuu 22, 2010, 09:39:58 ap

Itsellä lähestyminen, että t-paidan tulee jättää tatuoinnit alleen. Syksyllä olisi kolmas tatuointi hakusessa. Tällä kertaa tiikeri oikeaan olkapäähän rotan kaveriksi, kun toinen muksu syntymässä tiikerin vuonna. Sitten onkin kummassakin olkapäässä isompaa kuvaa ja ideat syöty. Täytyy sitten rauhassa pohtia, josko neljäkymmentä vuotta tullessa mittariin olisi jotain keksinyt. Saa muutaman vuotta aikaa pohtia "mitä" ja "minne".

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - heinäkuu 22, 2010, 09:39:58 ap
Kävin eilen tatuoijan juttusilla, lupasi tehdä mulle erään symbolin kaulaan. Tulee helkkarin näkyvälle paikalle, saa taas äiti olla ylpee kultapojustaan..

Mun äitii ei oo vuosiin haitannut mun tatskat :)

Ja kuten tiedät, ei toi munkaan kuvavalikoima oo kovin... miten sen nyt sanoisi, kauneimmasta ja normaaleimmasta päästä...

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

MadDog.357

Onhan noita, oikeassa kädessä heti rystysistä pitkälle eteenpäin...

Parista kuva:

lisää tulee tasaiseen tahtiin.
This is the proving ground
As the heat begins to rise
Turn away from yesterday
Tomorrow is in my eyes

Even through the darkest days,
this fire burns, always..

wille

Pitää nyt kysäistä että lukeeko tossa Disturbed-tattoossa tarkoituksella "Cast Acide"?
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

MadDog.357

Lainaus käyttäjältä: wille - elokuu 11, 2010, 11:55:20 ap
Pitää nyt kysäistä että lukeeko tossa Disturbed-tattoossa tarkoituksella "Cast Acide"?

Kyllä lukee ;) Ei ole siis Prayer - biisin "Cast Aside" kohdasta kyse .
Kyseinen virke ei liity millään tavalla disturbediin,
This is the proving ground
As the heat begins to rise
Turn away from yesterday
Tomorrow is in my eyes

Even through the darkest days,
this fire burns, always..

Awttu

Bobi tulikin selän siasta käteen. ja tyytyväinen olen.

biblo

"Grow food, not lawns"

Pertsa

Fiksattiin pari kulahtanutta kuvaa:

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/550483_4067562127172_1225868533_3832706_508809972_n.jpg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/537760_4068169062345_1225868533_3832902_1016236264_n.jpg

Ja lasteni syntymäajat, numeroiden ei olekaan tarkoitus olla tulostimesta tulleita ja kuva vääristää hiukan:

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/577344_4075424283721_1319763371_n.jpg

Sitten vasemman käsivarren tribal menee myös uusiksi ja 3 tuntia tatuointineulaa takana, valokuva tulee kun on valmis. Seuraava tulee näillä näkymin kaulaan ja vasempaan kyynärtaipeeseen peittoa. <3

-P-

Meillä määrää Nainen!

leka

Ns. tikku-ukko lohikäärme oikeassa olkapäässä. Tomppa (sibeliuksenkadulla)teki sen turussa muutama vuosi sitten.
Teki näin kuivaan mieheen niin V...N ilkeetä että ei oo käyny mielessä enää lisää.

Rankkapanda

Piti laittaa keväällä jo kuva ottamisen jälkeen, mutta laitetaan nyt vähän myöhässä.

Macex

Nonniin, kertokaas toverit hyviä mestoja Tampereelta tai Pirkanmaalta, mistä on hyviä kokemuksia?

Ideana hakea kevyt leima tuohon hartian ja rintakehän seutua peittämään.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Marekofana

Wild West Tattoo Pirkkalassa on tosi hyvä. Suosittelen lämpimästi. Siellä on minulle tehty tosi hienoja viikinkitatskoja.