tammikuu 10, 2025, 11:37:56 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Chilitesti facebookissa

Aloittaja e-Boy, joulukuu 04, 2009, 15:59:45 ip

« edellinen - seuraava »

e-Boy

Tuommosen koitin tehdä - mielipiteitä / parannusehdotuksia otetaan vastaan! Onneksi noita voi muokata vielä julkaisun jälkeenkin. :)

http://www.facebook.com/apps/application.php?id=371745250384
"Habanero ja sitä tulisempi on siitä hyvää, että sitä voi syödä vaikka pilaantuneena: Maha menee sekaisin joka tapauksessa."
Meikän aloittelijan päiväkirja.

PeeVee

joulukuu 04, 2009, 16:43:25 ip #1 Viimeisin muokkaus: joulukuu 04, 2009, 16:45:29 ip käyttäjältä Bleedy

Pasi I just took the quiz "CHILITESTI 1.0 - Testaa chilitietämyksesi!"and got 100% of the answers correct.
My score: 100% correct ----- My Rating: Chiliguru! -Onneksi olkoon! Olet varsinainen chilitietäjä! Tiedät että habanero ei ole maailman tulisin chili. Olet myös maistanut niitä ja silti olet yhä hengissä! Kitaasi uppoaa tulinenkin ruoka ilman suurempaa naamanvääntelyä. Ehkä sinulla on oma chiliviljelmäkin!  ;D ;D ;D

TunturiTiger

95% on siis vielä paljon opittavaa!  ;D

e-Boy

"Habanero ja sitä tulisempi on siitä hyvää, että sitä voi syödä vaikka pilaantuneena: Maha menee sekaisin joka tapauksessa."

Marcelo

91% tuli tulos :D silti chiliguru, muka.

e-Boy

Jees! Tuo sovellus päättää ite nuo rajat missä tulee eri rating, ja portaita (lopputulosta) on vaan kolme. Pitäis löytää parempi Quizin teko väline, mutta tuo oli ainut niistä jonka löysin, jonka näyttää tuloksen prosenttien tarkkuudella.

Ei joku tietäis parempaa kuin tuo Quiz Creator facebookissa? Quiz Monsterilla ja Quiz Planetilla ei edes pysty tekemään testiä joka näyttää prosentteina.

jeQQ

87%, pariin kyssäriin ei kyllä ollu aavistustakaan. :)

Atheos__

Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Mikho

Quini

83%  ::) Chiliguru rimaa hipoen...
Oppimista siis vielä näyttää olevan

Doc Evil

I just took the quiz "CHILITESTI 1.0 - Testaa chilitietämyksesi!"and got 100% of the answers correct.
My score: 100% correct ----- My Rating: Chiliguru! -Onneksi olkoon! Olet varsinainen chilitietäjä! Tiedät että habanero ei ole maailman tulisin chili. Olet myös maistanut niitä ja silti olet yhä hengissä! Kitaasi uppoaa tulinenkin ruoka ilman suurempaa naamanvääntelyä. Ehkä sinulla on oma chiliviljelmäkin!

Ehkä sinulla on oma chiliviljelmäkin! Hauska testi  ;D

tombola

91% tuli tänne, ihan mukava illan piristys tuo testi  ;)

e-Boy

Kiitos palautteesta!    :D

Itse toivoisin sellaista applicationpohjaa joka näyttäis vielä oikeat tuloksetkin testin jälkeen, missä meni pieleen. No saishan semmosen ku osais / jaksais koodata, mutta siis noissa valmiissa pohjissa ei semmosta oo.......... Tai ainakaan en löytäny.

gunslinger

Vihtakauppias

Iha kiva testi :) itse sain 79% tulokseksi  ;D
Chilin kapsaisiini, mmmm mikä ihana polte<3

Herra 47

kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

RikuS

ei jostain syystä toimi mulla.. pitää yrittää myöhemmin

Ryhis

Ei toiminut mullakaan, vaatii rekisteröitymisen tai vastaavaa  :P
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

e-Boy

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - joulukuu 17, 2009, 20:54:55 ip
Ei toiminut mullakaan, vaatii rekisteröitymisen tai vastaavaa  :P
Pitää tietenkin olla kirjautuneena Facebookiin! :D

Pertsa

Ihan kiva muuten mutta yhdestä asiasta on pakko rokottaa.
Ton mukaan Rawit kuuluu lajikkeisiin, vaikka oikeasti moista lajiketta ei virallisesti ole. Rawit on yleisnimi chileille ennytmyista millä kielellä...

=)
Meillä määrää Nainen!