Aloittelijan kummastuksia

Aloittaja Pahavaatt, joulukuu 15, 2009, 12:35:57 ip

« edellinen - seuraava »

Pahavaatt

Tässä vaiheessa täytyy todeta, että onneksi on tämä paikka missä tyhmiä kysymyksiä ei käytännössä pitäisi olla. Minulla kun on niitä pari. :D

Ensinnäkin, onko tämä habanero mallia Tshernobyl vai miksi tässä on kolme yhteenkasvanutta lehteä? Vai onko vaahtera käynyt katsomassa tuon emopuskaa tultuaan vaahterabaarista vaahterakaljaa juomasta, ja. No, kuitenkin. Oli pientä kirvakeissiä alkumetreillä, joten niiden ttupäiden mellastus voisi kai selittää muotopuolisuuden. Tai sitten tämä on supermutanttirodun esittäytyminen ja ollaan kohta orjia kaikki. Nam!



Toisekseen, kaikkihan tietää että itämään laitettaessa ne törpöt on jotenkin nimettävä, että tietää mistä pukkaa mitäkin. Järkeilin että kyllähän sitä noheva nuorimies tietää minne on siementä kylvänyt, mutta eihän se niin mennyt. Oikeasti, mikä hitto tämä puska oikein on? Tuoksuu vähän samalle kuin lapsuuden tomaatit äitin kasvihuoneessa, eli voisi olla kai tomaattikin. Ihmeen karvainen varsi eivätkä kirvat ole menneet lähellekään, vaikka habaneropuskista niitä saa torjua viikoittain.



Itse asiassa noita nimeämättömiä on kyllä useampiakin, mutta odottelen että alkavat pukkaamaan podia, siinä vaiheessahan asia selviää viimeistään. Lisäksi asian selvittäminen sitä kautta on huomattavasti jännempää, joukossa kun pitäisi olla ainakin yksi Nagakin.

ikke

Juu tomaattihan se, mulla kans kolme samanmoista kasvamassa ihan harjotuksen vuoksi, aika kaukana loisteputkien valosta lähinnä pituutta venyvät, parin desin purnukassa. Eivät pysy enää omin avuin pystyssä niin nojaavat millon mihinkin. Kasvinrääkkäyksestä vois antaa itelleen sakot. :)
Hassu lehti kyllä, itellä oli hotcherryssä samantapanen mutta vaan kakshaaranen. Mikä lie aiheuttanut, varmaan kasvupisteeseen saanu kipeetä lehdenalkuna.

shp

Tomaatti tuntui olevan se viimenen kasvi johon kirvat iski tänä kesänä =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

ottoboi

Mun CAP 1492 on kanssa tehnyt jo useamman tuollaisen monihaaraisen lehden kanssa, oon huomannu että ne yleensä tippuu pois helposti. Ei mulla kuitenkaan ole mitään hajua mistä voisi johtua tuo.