tammikuu 08, 2025, 21:40:15 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Mitä katselette

Aloittaja Ryhis, joulukuu 27, 2009, 20:24:41 ip

« edellinen - seuraava »

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - heinäkuu 09, 2010, 21:07:54 ip
Lainaus käyttäjältä: Caderusso - heinäkuu 09, 2010, 12:28:26 ip
Naapurin n. 38-40v yh-äiskää joka parvekkeellaan ripustaa pyykkiä aina iltaisin kuivumaan kun satun olemaan itse
Ihan vitun ärsyttävää  ;D (yeah right..)

Vaimoihmiset perinteisesti tykkää kun katsellaan vieraita akkoja ja vielä "repostellaan" sillä  ::)

No perkele! Nyt se on sit tuolla parvekkeella vaaleanpunaiset bikinit päällä hieromassa aurinkovoidetta itteensä..  ;D

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - heinäkuu 14, 2010, 11:05:04 ap
Naapurin n. 38-40v yh-äiskää joka parvekkeellaan ripustaa pyykkiä aina iltaisin kuivumaan kun satun olemaan itse

Vaimoihmiset perinteisesti tykkää kun katsellaan vieraita akkoja ja vielä "repostellaan" sillä  ::)

No perkele! Nyt se on sit tuolla parvekkeella vaaleanpunaiset bikinit päällä hieromassa aurinkovoidetta itteensä..  ;D

Kannattaa jo alussa miettiä että jos kyseinen nainen tarjoaa sulle joskus römpsää niin otatko vastaan, jos otat niin onko nykyisen vaimon menettäminen sen arvoista?
Kokemuksen karulla rintaäänellä voin sanoa että kiinni jää aina.
Ite oon pettänyt kaikkia Ex-puolisoitani paremman seksielämän toivossa ja muutenkin hakenut hyväksyntää+toivoa paremmasta huomisesta.
Nykyinen avopuolisoni täyttää kaikki "Vaatimukset" sängyssä ja elämässä muutenkin (En ole koskaan luottanut itseeni näin paljoa) enkä ole kertaakaan sekaantunut toisiin naisiin vaikka tilaisuuksia ja suoria ehdotuksia tulee harva se päivä. Jos sulla ja naisella kusee tunnetasolla niin muista että lapsen, ja varsinkin esikoisen syntymä kääntää ihan kaiken päälaelleen. Itellä kusi seksielämä kuukausia jokaisen lapsen syntymän jälkeen, se aika on vain käytävä läpi mutta odotus kyllä palkitsee vaivan. En todellakaan rupea moralisoimaan koska ite oon tehnyt virheitä pienen kylän edestä mutta uskoisin että oon jotain oppinut vuosien varrella. Tottakai se pyllyä heiluttava naapuri herättää jokaisessa miehessä fiiliksiä, mutta muista että hän saattaa vain hakea täytettä tussuunsa, onko vaimon ja perheen menettäminen pelkän panon arvoista?

Sori kun avauduin, en vaan halua kenenkään toistavan samoja virheitä kuin minä..

-P-
Meillä määrää Nainen!

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - heinäkuu 14, 2010, 14:17:49 ip
Lainaus käyttäjältä: Caderusso - heinäkuu 14, 2010, 11:05:04 ap

Kannattaa jo alussa miettiä että jos kyseinen nainen tarjoaa sulle joskus römpsää niin otatko vastaan, jos otat niin onko nykyisen vaimon menettäminen sen arvoista?
Kokemuksen karulla rintaäänellä voin sanoa että kiinni jää aina.
Ite oon pettänyt kaikkia Ex-puolisoitani paremman seksielämän toivossa ja muutenkin hakenut hyväksyntää+toivoa paremmasta huomisesta.
Nykyinen avopuolisoni täyttää kaikki "Vaatimukset" sängyssä ja elämässä muutenkin (En ole koskaan luottanut itseeni näin paljoa) enkä ole kertaakaan sekaantunut toisiin naisiin vaikka tilaisuuksia ja suoria ehdotuksia tulee harva se päivä. Jos sulla ja naisella kusee tunnetasolla niin muista että lapsen, ja varsinkin esikoisen syntymä kääntää ihan kaiken päälaelleen. Itellä kusi seksielämä kuukausia jokaisen lapsen syntymän jälkeen, se aika on vain käytävä läpi mutta odotus kyllä palkitsee vaivan. En todellakaan rupea moralisoimaan koska ite oon tehnyt virheitä pienen kylän edestä mutta uskoisin että oon jotain oppinut vuosien varrella. Tottakai se pyllyä heiluttava naapuri herättää jokaisessa miehessä fiiliksiä, mutta muista että hän saattaa vain hakea täytettä tussuunsa, onko vaimon ja perheen menettäminen pelkän panon arvoista?

Sori kun avauduin, en vaan halua kenenkään toistavan samoja virheitä kuin minä..

-P-

Kiitti viestistä :)
Ei mulla ole eikä tule koskaan olemaankaan tarkoituksena pettää vaimoani. Enkä todellakaan ottaisi naapurilta "römpsää" vaikka tarjoaisikin, enkä keneltäkään muultakaan.
Mua kiinnostaa tosin sen katselu päivisin, niinkuin varmaan kaikkia miehiä. Saahan sitä katsella puolialastomia naisia, ja kuten autokoulun opettajani aikoinaan sanoi: "Pakkohan sitä on katsella puolialastomia naisia!" :D
Ei katselussa ole mitään vikaa..

linker

Katselen työkoneella, hiljaista kun on,

Event Horizon:ia.

Ties kuinka monennen kerran.

..

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: linker - heinäkuu 14, 2010, 15:32:40 ip

..

Dr. Weir: "You can't leave. She won't let you." EH on helmimpiä kauhuscifejä mitä on koskaan tehty! Löytyy munkin hyllystä PluuRei-levynä. Katsoin itseasiassa juuri toissa iltana, minäkin "ties kuinka monennen kerran."  ;D

ihis81

..

Hyvä leffa.

Mulla on muuten (ainakin pitäisi olla)
jossain kasetilla thunderdomen biisi jossa on tuosta mixaus jossa on se zero gravity speakki tuosta leffasta.

Mahtaako kukaan edes tietää thunder domea. Oikeastaan aika paskaa, mutta tulipa sitäkin joskus kuunneltua. Vaikka nykyään ei pää enää tollasta kestäkkään.
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

biblo

Lainaus käyttäjältä: ihis81 - heinäkuu 14, 2010, 19:30:19 ip

..

Hyvä leffa.

Mulla on muuten (ainakin pitäisi olla)
jossain kasetilla thunderdomen biisi jossa on tuosta mixaus jossa on se zero gravity speakki tuosta leffasta.

Mahtaako kukaan edes tietää thunder domea. Oikeastaan aika paskaa, mutta tulipa sitäkin joskus kuunneltua. Vaikka nykyään ei pää enää tollasta kestäkkään.

Thunderdome!

Tiukkaa HC-paukutusta vähintään kolmen levyn voimalla. Itselläkin taitaa jossain jemmassa olla kymmenes tms noista.
"Grow food, not lawns"

Hegu

viimeksi katsoin elokuvan the bounty hunters ja the book of eli. boynty hunters oli tosi hyvä leffan päänäyttelijät gerald butler ja jennifer aniston osasivat hyvin roolinsa.
Book of eli oli ihan hyvä, ei mikään tosi hyvä mutta kyllä sen kerran katsoi.

seuraavaksi kunhan kerkeän jonossa olevat leffat

Green zone
The losers
The A team
Cop out
Edge of darkness

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Hegu - heinäkuu 14, 2010, 21:06:08 ip
viimeksi katsoin elokuvan the bounty hunters ja the book of eli. boynty hunters oli tosi hyvä leffan päänäyttelijät gerald butler ja jennifer aniston osasivat hyvin roolinsa.
Book of eli oli ihan hyvä, ei mikään tosi hyvä mutta kyllä sen kerran katsoi.

seuraavaksi kunhan kerkeän jonossa olevat leffat

Green zone - hyvä
The losers emt - ei näy pleikkarilla (Cinavia-suojattu)
The A team - paukeräiskebangbang
Cop out - emt
Edge of darkness - hyvä

suosittelen eilen katsomani Repo Men. Oli kaikinpuolin yllättävä ja hyvin ajateltu juoni :)

Hegu

Lainaus
Green zone - hyvä
The losers emt - ei näy pleikkarilla (Cinavia-suojattu)
The A team - paukeräiskebangbang
Cop out - emt
Edge of darkness - hyvä

suosittelen eilen katsomani Repo Men. Oli kaikinpuolin yllättävä ja hyvin ajateltu juoni :)

ok tuo cop out näytti lupaavalta komedia toiminta pätkältä. Bruce willis:n tähdittämä. pitää katto tuo repo man kun kehuskelit :)

Tinsa

En just nyt kattele, mut tänään ja eilen olen katsonut American pie 1-7, Transporterit ja sen uuden Karate Kidin. Tänään vielä tarkoitus katsoa Euro trip. Tätä se loma ja tekemisen puute teettää.
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger
Vaikka on jo vuosia kasvatellut ja antanut tutuille amistiaisia

Lainaus käyttäjältä: bluesman - huhtikuu 24, 2011, 21:02:53 ip
Kaupassa luulivat teeholistiksi kun ihmettelin ettei hyllyssä ollut 32:ta teesiivilää.

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Tinsa - heinäkuu 14, 2010, 22:18:04 ip
En just nyt kattele, mut tänään ja eilen olen katsonut American pie 1-7, Transporterit ja sen uuden Karate Kidin. Tänään vielä tarkoitus katsoa Euro trip. Tätä se loma ja tekemisen puute teettää.

Transporter 2:n soundtrack on todella kova. istuu kuin Stathamin nyrkki silmään  ;)

Legoinsinööri

Duunissa on just niin heinäkuun hiljasta joten nyt sain toisen kauden Chuckia katsottua loppuun.

st8

Brünon  ::) Aika helvetillistä jos ajattelee olevansa samassa asemassa niitten tyyppien kans joita se haastatteli. Sinänsä Cohan on loistava näytteliä. Ali G ja Boratti ei ollu kyllä mistään paskimmista päästä.  ;D

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: st8 - heinäkuu 19, 2010, 15:17:27 ip
Brünon  ::) Aika helvetillistä jos ajattelee olevansa samassa asemassa niitten tyyppien kans joita se haastatteli. Sinänsä Cohan on loistava näytteliä. Ali G ja Boratti ei ollu kyllä mistään paskimmista päästä.  ;D
[/quote
In Kazakstan it is illegal for more than five women to be in the same place, except in brothel or grave.  ;D

Hegu

Huomenna tv kauppaan ja teräväpiirto töllö mukaan ja eiku leffoja kattelee :)

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Hegu - heinäkuu 19, 2010, 19:59:33 ip
Huomenna tv kauppaan ja teräväpiirto töllö mukaan ja eiku leffoja kattelee :)

Osta panasonicin plasma. Esim. G10-paneeli on kuvanlaadussa valovuosia nykyisiä lcd- ja leditauluja edellä. Tuo oli vain vinkki ;)

biblo

Ei plasmaa enää kannata ostaa, se on vain julma totuus.
"Grow food, not lawns"

Caderusso

heinäkuu 19, 2010, 22:25:30 ip #118 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 19, 2010, 22:27:08 ip käyttäjältä Caderusso
Lainaus käyttäjältä: biblo - heinäkuu 19, 2010, 21:48:17 ip
Ei plasmaa enää kannata ostaa, se on vain julma totuus.

tarkista faktasi. Panasonic on uudistanut koko plasmatekniikan NeoPDP-plasmataulujensa myötä. Ei tuo G10-plasmapaneeli turhaan ole hifisivustojen/-lehtien testivoittoja kahminut  ;)
Tuo mun G10-46" kustansi vähän päälle 2k-euroa, mutta en kadu hankintaa hetkeäkään. Baraka-bluraytä katsoessa huomaa kyllä miksi NeoPDP:t saavat kehunsa :)

calm

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - heinäkuu 19, 2010, 22:25:30 ip
tarkista faktasi. Panasonic on uudistanut koko plasmatekniikan NeoPDP-plasmataulujensa myötä. Ei tuo G10-plasmapaneeli turhaan ole hifisivustojen/-lehtien testivoittoja kahminut  ;)

Joko ne ovat saaneet plasmoistaan kohinattomia ja vilisemättömiä? Vuosi sitten Pinohiiren huippuplasma kohisi ja vilisi kuin vanha putki-tv ainakin. Lämmöntuotosta puhumattakaan.