BioBizz -kimppatilaus (Tampereen seutu)

Aloittaja Burneri, tammikuu 22, 2010, 12:12:26 ip

« edellinen - seuraava »

Burneri

tammikuu 22, 2010, 12:12:26 ip Viimeisin muokkaus: tammikuu 22, 2010, 15:18:45 ip käyttäjältä Burneri
Itselleni on tälle kaudelle tulossa ~80 kasvia multa-/turvekasvatukseen ja olin ajatellut kokeilla niissä Biobizz:n tuotteita. Hintoja tutkiessani totesin, että kalliiksi tulee - siis todella kalliiksi: peruslannoitteiden hinnat pyörivät noin 15 eurossa per litra.

Päädyin sitten etsimään edullisempia vaihtoehtoja ja vastaani tuli seuraava Brittein saarilla sijaitseva liike:

Tuossa litrahinta tulisi olemaan noin 6,1 euroa litralta, mikä kuulostaa jo kohtuulliselle. Itselläni ei vain ole tarvetta ihan noin suurelle määrälle, joten tuli mieleeni kysyä, että olisiko täällä ottajia lopuille?

Eli olen itse ottamassa viisi (5) litraa molempia, joten yli jäisi viisi litraa sekä Growta että Bloomia halukkaalle/halukkaille.

Sen verran vedän varsinaisena tilaajana kotiin päin, että pitäisin itse nuo alkuperäiset pöntöt ja oman osuutensa voi tulla noutamaan sopivaan aikaan ja sopivan tyhjän pöntön/pullon kanssa Tampereen Hervannasta. Kaikki rahallinen kustannus menisi täysin suhteessa otettuun lannoitemäärään.

Siis, jos joku tai jotkut haluaisiviat tulla mukaan, niin laittakaapa privaa tai vastatkaa tähän ketjuun.

EDIT:

Laskin tarkemmat (aavistuksen pyöristetyt) kustannukset irtotavaralle noudettuna:

Grow 6,00 €/l
Bloom 7,00 €/l

Burneri

tammikuu 22, 2010, 13:51:01 ip #1 Viimeisin muokkaus: tammikuu 24, 2010, 15:46:39 ip käyttäjältä Burneri
Kaikki mennyt, kiitokset osallistujille  :)

Vielä jäljellä:

0 litraa Growta
0 litraa Bloomia

Burneri

Ajattelinpa laittaa tähän hieman lisäinfoa muille mahdollisesti asiasta kiinnostuneille tai vastaavia kimppatilauksia sun muita ajatteleville. Nyt kun tilauskin saapui, niin kyseessä oleva liike vaikuttaa ihan toimivalle (tämä oli ensimmäinen omakohtainen tilaus tästä paikasta).

Siis, kyse oli liikkeestä nimeltä 3 Counties Hydroponics www.3ch.co.uk

Valikoimaa heillä tuntuu olevan vaikka muille jakaa; muun muassa erilaisten lannoitteiden kirjo on melkoinen. Toimituskulut Suomeen maksavat sen verran, että ihan yksittäisiä tuotteita en lähtisi tilaamaan, mutta positiivisena puolena on, että painavankin tilauksen kohdalla maksu pysyy samana.

Itselläni tilauksen kulku oli seuraava:

- tilaus sisään ja maksu Visalla (varmennettu, Verified by Visa) 24.1 (su)
- ilmoitus tilauksen lähetyksestä ja seurantanumerot sähköpostilla (tuli kahdessa eri paketissa) 27.1 (ke)
- UPS kyseli sopivasta toimitusajasta puhelimitse 2.2 (ti) ja muutaman tunnin kuluttua kuriiri toi paketit ovelle

--> kaiken kaikkiaan varsin positiivinen kokemus  :)

Jos jollain jotain kysyttävää, niin vastaan ihan mielelläni.

RakuLa

Loistava kaveri oli! jos myöhemmin tulee kimppatilauksia, nii luotettavin mielin voi kaupassa mukana olla ;D Paketti lähti liikkeelle heti kun siirto näkyi tilillä :)

Kiksi

Jos Helsingin seudulla on joku kimppatilausta järjestämässä, niin olisin kiinnostunut. =)
Chiliyhdistyksen jäsen 642

Burneri

Lainaus käyttäjältä: Kiksi - helmikuu 11, 2010, 21:52:39 ip
Jos Helsingin seudulla on joku kimppatilausta järjestämässä, niin olisin kiinnostunut. =)

Kannattaa laittaa itse tilaus pystyyn  ;)

Ainakin mun tapauksessa kysyntää tuntui olevan.