lokakuu 06, 2024, 07:28:16 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


tuli sitten syötyä 10 nagaa

Aloittaja jarzzo85, tammikuu 24, 2010, 01:10:48 ap

« edellinen - seuraava »

Kadotus

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - toukokuu 20, 2010, 21:31:05 ip
Pakko kait nakata seuraava haaste. Nyt kun tulisimmat alkavat olemaan lähestulkoon salaattia monille niin miten olisi seuraava:
5 purkkia Pirkan tahi Santa Marian vihreitä jaliksia naamaan, ensiksi kaadetaan siivilän läpi ja nesteet poies.
Kuka vetää noi ekana naamariin, on voittaja. Muutama naga menee koska vaan mutta entäs kun edessä on oikeasti iso määrä kamaa.
Sen verran annan helpotusta että mulla on taas mahalaukku tulehtunu mutta jos jotain typerää tarvii tehdä, oon heti mukana..
Oikeesti, tossa on niin iso määrä järsittävää että oksat pois.
Suoritus tietenkin videoidaan ja yleisö ratkaiskoon voittajan..
Antakee armoa.

-P-


Mulla on oikeesti yks pahimmista poltteista tullu just säilykejalluista... tein jonain iltana maman kananuudeleita ja terästin settiä sitten cayenne-jauheella ja heitin sekaan purkin La Costenan säilykejalopenoja ja p#rkele ne poltti ihan uskomattoman paljon! En tiedä mikä siinä oli, jotenkin se polte oli niin tehokas... Edellisenä päivänä olin vetäny jauhelihakastikkeessa pari pilkottua habaneroo ja löylyä. Se maman nuudeleiden chilijauhe on mielestäni hyvää mutta ei kovinkaan tulista, eikä toi cayennejauhekkaan mitään napalmia ole. En käsitä mikä siinä oli mutta epäuskosena lapoin sitä naamaani ja kirosin... ehkä se oli se kuuman liemen ja chilien yhdistelmä tai jotain. Normaalisti
syön säilykejallujakin kuin mitä tahansa tulettomia kasviksia. Ja maha meni aivan totaalisen sekaisin tuosta + tuli kivat roffit. Taidan ens kerralla tehdä miedompaa ja käyttää ihan vaan tuoretta nagaa..  ;D
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Tomppa

Jotenkin olen huomannut saman ongelman  tex mex / santa marian punaisissa jalopenoissa..

olisiko joku säilöntäaine..tai jotain..minkään muun kanssa ei tule enään oikeastaan ongelmia..

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - toukokuu 20, 2010, 21:31:05 ip
Pakko kait nakata seuraava haaste. Nyt kun tulisimmat alkavat olemaan lähestulkoon salaattia monille niin miten olisi seuraava:
5 purkkia Pirkan tahi Santa Marian vihreitä jaliksia naamaan, ensiksi kaadetaan siivilän läpi ja nesteet poies.
Kuka vetää noi ekana naamariin, on voittaja. Muutama naga menee koska vaan mutta entäs kun edessä on oikeasti iso määrä kamaa.
Sen verran annan helpotusta että mulla on taas mahalaukku tulehtunu mutta jos jotain typerää tarvii tehdä, oon heti mukana..
Oikeesti, tossa on niin iso määrä järsittävää että oksat pois.
Suoritus tietenkin videoidaan ja yleisö ratkaiskoon voittajan..
Antakee armoa.

-P-



http://www.santamaria.fi/servlet/se.daddy.sm.web.servlets.ProductServlet?a=0&p=p4c&c=4&s=5&id=178

Tuostahan tulee jo 550g eli kansanomaisesti "puoli kiloa" etikoitua jallua  :P
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - toukokuu 20, 2010, 22:18:23 ip
Lainaus käyttäjältä: Pertsa - toukokuu 20, 2010, 21:31:05 ip
Pakko kait nakata seuraava haaste. Nyt kun tulisimmat alkavat olemaan lähestulkoon salaattia monille niin miten olisi seuraava:
5 purkkia Pirkan tahi Santa Marian vihreitä jaliksia naamaan, ensiksi kaadetaan siivilän läpi ja nesteet poies.
Kuka vetää noi ekana naamariin, on voittaja. Muutama naga menee koska vaan mutta entäs kun edessä on oikeasti iso määrä kamaa.
Sen verran annan helpotusta että mulla on taas mahalaukku tulehtunu mutta jos jotain typerää tarvii tehdä, oon heti mukana..
Oikeesti, tossa on niin iso määrä järsittävää että oksat pois.
Suoritus tietenkin videoidaan ja yleisö ratkaiskoon voittajan..
Antakee armoa.

-P-


Aikoinaan testasin parilla purkilla ja totesin ettei mitään järkee mutta kun oon jonkin aikaa viettänyt ns"Hiljaiseloa" niin pakko nakata haaste ilmoille.
Uskoisin että viimeistään 3:nnen purkin aikana porukka alkaa oksentamaan. Jalikset on siitä kivoja että niiden polte iskee tasaisen varmasti ja kun tarpeeksi syö niin jokainen toivoisi ennemmin suun täydeltä Nagaa tahi jotain muuta...


http://www.santamaria.fi/servlet/se.daddy.sm.web.servlets.ProductServlet?a=0&p=p4c&c=4&s=5&id=178

Tuostahan tulee jo 550g eli kansanomaisesti "puoli kiloa" etikoitua jallua  :P
Meillä määrää Nainen!

MikaK

Onko chilihaasteiden uusi aalto kiloissa ei scovilleissa? Sen verran uskoisi noihin jäävän etikkaa, että sekin jo tulee korvisa ulos.

Pitäisi varmaan kesällä testata tuoreilla chileillä jonkinlaista määrätasoa, mitä voi popsia.

Aji Inferno

Hohhoijaa... tämä keskusteluketju ei VOI johtaa muuhun kuin aivan kosmisen mielettömiin nagatulivuoren purkauksiin - ja järkeä uhmaaviin kaasupilviin... Voi haitata lento- maa- ja vesiliikennettä MELKO rajusti!  8)

Ryhis

Kuivattuja chilejä ehtii popsia aikalailla ennekuin kropan hälytysjärjestelmät tekevät siitä stopin. Yhdyn Aji Infernon mielipiteisiin.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Tomppa

Sattui olemaan kaapissani noita tex mex jalluja (tulisia,väri punainen)   yksi purkillinen avaamattomana!

Kokeilin juuri äskettäin 10min sitten syödä koko purkin ja menihän se alas mutta jos joku vetää 5 purkillista noita niin sen tahdon nähdä!!

Polte tulee melko nopeasti ja on muuten pitkäkestoinen!!

Kyllähän itsekkin noita supertulisia kastikkeita olen maistellut ja kaksi habaneroakin syönyt putkeen mutta

tossa on kyllä kisan paikka!!!!!!

Ryhis

Olis nasta kuulla jonkun lääkärin lausunto:

X:Haloo onko tohtori Tolonen?
T:Jees.
X:Hei sanos, olisko vaarallista jos kato joku sattuis syömään rapiat puolikiloa etikkasäilöttyjä jalapeenosiivuja. Silleen niinku ennätystehdas-hengessä? Et olisko se niinku liian hapanta tai jotain kun ne olis sit niinku etikkasäilöttyjä?
T: Mitä vit**?
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - toukokuu 20, 2010, 22:56:20 ip
Hohhoijaa... tämä keskusteluketju ei VOI johtaa muuhun kuin aivan kosmisen mielettömiin nagatulivuoren purkauksiin - ja järkeä uhmaaviin kaasupilviin... Voi haitata lento- maa- ja vesiliikennettä MELKO rajusti!  8)


Voivoi.

Muistelisin mitä oliko se nyt 2 vaiko 3am sai aikoinaan Vaasassa aikaan ja oli silloin tulisinta koskaan Suomessa nähtyä värkkiä, ja joka itseltäni veti lähes tajun kankaalle. Sen jälkeen Herpiilin perkele meni tilaamaan Sourcea...
Saatika kun ensimmäisissä chilitapaamisissa 357 MadDog oli kaameinta soosia ikuna.
Paljon on ajat muuttuneet siitä. Sen takia onkin pakko palata juurilleen. Kuka kiskoo eniten kaikkien tunnustamaa vihreätä Jalista purkkitolkulla..
Melkein musta kuolohan siinä päähän koppaa (Aleksis Kiveä lainatakseni) mutta kopatkoon. Pääasia notta kaikilla on kivaa =)

-P-
Meillä määrää Nainen!

Tomppa

Niin, mutta itse tahtoisin että kyseessä olisi juuri nimen omaan tuo punainen eli hieman vahvempi jalopeno...toki vihreäkin käy...

mutta ilman muuta nyt kisaa pystyyn!!

juutupeen voi sitten laittaa kisavideoita :D!!!






palataan aikojen alkuun  ;D     lainatakseni edellistä käyttäjää   ;D

Aji Inferno

Joo, olivat kyllä äärimmäisen viihdyttäviä kaikin puolin ne alkuaikojen chilitapaamiset - muistan vieläkin kun polttariseurueen sulhaselle ja yhdelle puliukolle juotettiin habanerotenua...  Huhhuh!  ;D

Lisää viihdettä!  8)

Herra 47

Pertsa... Mikäli itsesi kiduttaminen noin kiehtoo niin yhdistyksen vuosikokoukseen saavu saadaan vihdoin ottaa se pikku skaba ;)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

jarzzo85

onkos se naga2010 tossa parin viikon päästä?

Tomppa

jep..  meinaakkos osallistua kisaan   8)

mulla ei kestä maha, en pysty varmaan kisaan osallistumaan mutta onnea jos teet uuden mm ennätyksen..(oikeasti..onnea)

Mulle riitti toi paketillinen..

Hegu

kova kaveri pakko myöntää :) mitähän seuraavaksi ?;D

Caderusso

Tää oli nyt pitkästä aikaa sairain (ja samalla hauskin) juttu mitä oon nähnyt  :D Eikä tuo edes näytä videolla olevan hirveän kovissa kivuissa, ellei sisäistetty alkomahooli sitten ole turruttanut kipureseptoreja kokonaan :)

Näitä videoita vasten lähinnä naurattaa jenkeissä kuvatut videot joissa joku syö yhden "kokonaisen" nagan/b.jolokian  ;D
Me Suomalaiset olemme selvästikin hulluja, mutta sillä hyvällä tavalla ;)

Viltsu777

Nagassahan tulee polte viiveellä, joten se taitaa vähän helpottaa asiaa, mutta ihan hullun touhua tuo on silti.
Enpä tosin ole nähnyt videota, missä joku pistelee 10 Trinidad Scorpionia naamaan. Siinähän vaikutukset tulee nopeammin, kuin Nagassa.
#758

Tomppa

Mielestäni pahin polte iskee siinä minuutin kuluttua sen nagan nauttimisesta..

jotenka tuohon MM  kisaan olisi hyvä ottaa pohjille 1 kpl ja sitten lisää..    ::)

ei muuten tunnu toinen enää niin pahalta.. mutta.. kyllä se polte tulee ja varmasti..

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Tomppa - elokuu 08, 2010, 22:37:45 ip
Mielestäni pahin polte iskee siinä minuutin kuluttua sen nagan nauttimisesta..

jotenka tuohon MM  kisaan olisi hyvä ottaa pohjille 1 kpl ja sitten lisää..    ::)

ei muuten tunnu toinen enää niin pahalta.. mutta.. kyllä se polte tulee ja varmasti..


Naga... ja nauttiminen..?!! Ei helkkari, se tavara on lohikäärmeen perseestä ja syvältä sieltä!!!  8)