lokakuu 06, 2024, 04:19:18 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Kokemuksia Viherpeukku-tutkinnasta?

Aloittaja nuusku, tammikuu 24, 2010, 18:15:57 ip

« edellinen - seuraava »

nuusku

Hei chili-ihmiset!

Onko sinulla tilitettävää poliisin toiminnasta Viherpeukku-gardening tapauksesta, joka käynnistyi joulukuussa?
Tehtiinkö kotiisi kotietsintä, jossa chilisi tuhottiin?
Eräs lehti tekee aiheesta jutun, johon etsitään nimettömänä haastateltavia.
Nostetaan meteliä, ihmiset!!
Olen kiitollinen, jos joku tähän huutoon vastaa.
Ota yhteyttä HETI sähköpostiosoitteeseen toihanonkiwa@gmail.com.
Lehti on asiallinen, ja toimittaja myös.
Haastattelu tehtäisiin puhelimitse. Laittakaa puskaradio kohisemaan!

Terveisin Chililover

biblo

"Grow food, not lawns"

nuusku


Paracetamol

Lainaus käyttäjältä: nuusku - tammikuu 24, 2010, 21:15:26 ip
Ilmaisjakelulehti nimeltään Voima.


Jostain syystä en niin ihmettele, miksi tuota ei tuotu esille ensimmäisessä viestissä. ;D

Olisi tietenkin parempi, jos juttu olisi ollut hieman "neutraalimpaan" julkaisuun. Mutta onnea jutun tekemiseen.

Linda

Nyt varmaan sopisi haastatella sitä jonka avokadotkin tuhottiin :)
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

kyris

Miksi nimettömänä? Meinaan eikö olisi tehokkaampaa osoittaa poliisin (väitetty) vääryys jos olisi omalla naamallaan kertomassa...

nuusku

Jeps, eli voittehan hyvät ihmiset mennä juttuun myös omalla nimellä jos haluatte :)
Mutta vielä ei ole mailiin tullut kenenkään yhteystietoja, ja haastattelu pitäisi tehdä mahd. pian.. joten please vaikka se jonka avokadot tuhottiin, ilmottautukaa niin saatte tilittää.. :)

nikke

Mun mielestä kannattais tavallisten chilinkasvattelijoiden pysytellä erossa tällaisista "yhteiskunta on syvältä ituhippi-höpinöistä". Tai voihan siinä yhteiskunnassa ollakin jotain vikaa, mutta aloitetaan nyt ainakin tärkeimmistä asioista kuin hampun kasvattamisen laillistaminen. Mielestäni on hyvä, että hampunkasvattajia ratsataan, onhan se kuitenkin laitonta. Tähän faktaan ei mielestäni itkut markkinoilla auta.

Juuri tällaisilla jutuilla meidät chilinkasvattajat yhdistetään noiden laittomien kasvien kasvattajiin. Mua ainakin suorastaan vituttaa se, että yhä enemmän chilien kasvattelu yhdistetään kannabiksen viljelyyn. Alkaa pikkuhiljaa turhauttaa vastaaminen kysymykseen, että pelkkää chiliäkö siellä kasvattelet...

Veikkaisin, että tän jutun perimmäinen idea tulee kuitenkin olemaan se, että "puolustetaan" näitä hampun kasvattajia vetoamalla taas kerran siihen, että chilejä täällä vaan kasvatellaan... Chilin kasvatus on täysin laillista, toisin kuin hampun. Joten älkää hyvät ihmiset antako sitä pikkusormea, se vie kuitenkin koko käden...


TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Linda - tammikuu 25, 2010, 15:06:05 ip
Nyt varmaan sopisi haastatella sitä jonka avokadotkin tuhottiin :)

Olikos se sama tyyppi, jolta meni myös haba nerot ja jalopeenot?  ;D

Linda

^ Se oli juurikin se sama ;D Ach, mulla on varmaan tullut virhe tossa aiemmassa viestissä virhe, nehän ilmeisesti oli kuitenkin Avokaadoja :)
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

Ryhis

Ne kasviraukat tapettiin eikä vain tuhottu. Yäää! :'(
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa


nuusku

..Niin ymmärrän kyllä että nikkeä vituttaa, kun chilin kasvattajat leimataan ituhippihörhöiksi, jotka sitten muka kasvattavatkin hamppua. Tässä jutussa kyse oli kuitenkin siitä, että poliisi oli härskisti käyttänyt Viherpeukun asiakasrekisteriä kotietsintöjen perusteena, ja useiden chilit päätyivät hautaan (R.I.P). Nostakaa joku joukkokanne.
Sanoisin, että niin kauan kun hamppu on Suomessa laitonta, tulevat myös chilin kasvattajat siitä myös kärsimään. Syvältä se on.
Tämä on Suomessa tosiaan ennakkotapaus, ja teoriassa on mahdollista, että kasvatuskaupat kielletään oikeuden päätöksellä- mitä en kuitenkaan itse todellakaan usko, mutta tätä ilmeisesti poliisi halajaa.
Jos asiasta käydään keskustelua, olisi kyllä asiallista, että jätetään tuollaiset ituhippi-termit muiden käyttöön, koska sen enempää hamppu-aihetta kommentoimatta todettakoon, että "ihan tavalliset" ihmiset sitä hamppua taitaa poltella.

Janne

Lainaus käyttäjältä: nuusku - tammikuu 25, 2010, 18:10:31 ipja useiden chilit päätyivät hautaan (R.I.P).

Onko muka varmaan tietoa että _yhdenkään_ chilit päätyivät hengettömiksi kotietsinnässä?
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

nuusku

Sikäli mikäli voi ihmisiin luottaa, että mitä ne kertoo nettikeskusteluissa niin niistä olen lukenut, että näin on käynyt.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: nuusku - tammikuu 25, 2010, 18:10:31 ip
..Niin ymmärrän kyllä että nikkeä vituttaa, kun chilin kasvattajat leimataan ituhippihörhöiksi, jotka sitten muka kasvattavatkin hamppua. Tässä jutussa kyse oli kuitenkin siitä, että poliisi oli härskisti käyttänyt Viherpeukun asiakasrekisteriä kotietsintöjen perusteena, ja useiden chilit päätyivät hautaan (R.I.P). Nostakaa joku joukkokanne.
Sanoisin, että niin kauan kun hamppu on Suomessa laitonta, tulevat myös chilin kasvattajat siitä myös kärsimään. Syvältä se on.
Tämä on Suomessa tosiaan ennakkotapaus, ja teoriassa on mahdollista, että kasvatuskaupat kielletään oikeuden päätöksellä- mitä en kuitenkaan itse todellakaan usko, mutta tätä ilmeisesti poliisi halajaa.
Jos asiasta käydään keskustelua, olisi kyllä asiallista, että jätetään tuollaiset ituhippi-termit muiden käyttöön, koska sen enempää hamppu-aihetta kommentoimatta todettakoon, että "ihan tavalliset" ihmiset sitä hamppua taitaa poltella.


Olen hieman skeptinen sen suhteen, että jonkun LAILLISIA kasveja olisi tuhottu. Jos meinaat seuraavaa viestiä, niin sitä pidetään tällä foorumilla yleisesti vitsinä.

Lainaus"Huomasin uutisen nyt itsekin... ikävä kyllä kuulun näihin asiakkaisiin joille tehtiin etsintä.

Töistä tullessani oli kaikki paikat käännetty ympärille; kasvit levitetty maton päälle (nukkamatto, vaikea pestä..), kasvit oli revitty ruukuista juurineen päivineen.

Osa kasveista oli viety mennessä, kaapit käännetty ympäri, osa mausteista viety kaapeista, hyllykaappiyhdistelmä rikottu.

Kasvatusvälineeni oli viety lähes kokonaisuudessaan, ainoastaan ruukut jäivät hujan hajan sekä mullat ympäri lattioita ja mattoja.

Olin ensin varma että taloni on ryöstetty itkin pari päivää ennenkuin sain voimia tehdä rikosilmoituksen.

Lääkärini kirjoitti onneksi lääkkeisiin reseptin kun kerroin alkaneesta masennuksesta tämän asian takia.

Rikosilmoitusta tehdessä selvisi että poliisit olivat luonani käyneet.

Käsitin kuulustelevan poliisin puheista että en joudu ongelmiin mutta rikosilmoituksen teko kannattaa unohtaa oman edun vuoksi. Mitähän tämäkin tarkoittaa???

Ja ne kasvit mitä kasvatin; chilit (naga morich, erilaiset haba nero -lajikkeet sekä jalopeenot ja tomaatit), avokaado (tätä eivät sentään vieneet, mutta kuolleena tämäkin lattialla oli), erilaiset maustekasvit (ei laittomia!)

EN KASVATA CANNABIS KASVIA JA SILTI NÄIN KÄVI.

Toivon todella että joku ottaa tämän asian hoitaakseen, onneksi sain sairaslomaa, työnteosta ei tulisi mitään kodin raiskauksen takia...

Toivotan voimia muillekin poliisin uhriksi joutuneille. TÄLLE ASIALLE ON TEHTÄVÄ JOTAIN!!!"

Noi lihanvoidut sanat on kirjoitettu niin hassusti, ettei ko. henkilö tiedä ainakaan chileistä juuri mitään. Tosin itse kirjoittaisin tuon viimeisen kasvin nimen K:lla.

Kyseessä on ilmeisen onnistunut trolli, sillä se on saanut arvon toimittajankin liikkeelle.  :D

Maz

Mikä nyt sitten on "tavallinen chilikasvattaja"? Varsin erilaisia ihmisiä tuntuu täällä foorumilla pyörivän. Mielestäni ihmisiä ei pidä mennä luokittelemaan liian hepposin perustein, tyyliin, kaikki hampuusit outoja hörhöjä, kaikki chilinkasvattajat tavallisia "hyviä" kansalaisia.

nikke

Lainaus käyttäjältä: nuusku - tammikuu 25, 2010, 18:10:31 ip
..Niin ymmärrän kyllä että nikkeä vituttaa, kun chilin kasvattajat leimataan ituhippihörhöiksi, jotka sitten muka kasvattavatkin hamppua. Tässä jutussa kyse oli kuitenkin siitä, että poliisi oli härskisti käyttänyt Viherpeukun asiakasrekisteriä kotietsintöjen perusteena, ja useiden chilit päätyivät hautaan (R.I.P). Nostakaa joku joukkokanne.
Sanoisin, että niin kauan kun hamppu on Suomessa laitonta, tulevat myös chilin kasvattajat siitä myös kärsimään. Syvältä se on.
Tämä on Suomessa tosiaan ennakkotapaus, ja teoriassa on mahdollista, että kasvatuskaupat kielletään oikeuden päätöksellä- mitä en kuitenkaan itse todellakaan usko, mutta tätä ilmeisesti poliisi halajaa.
Jos asiasta käydään keskustelua, olisi kyllä asiallista, että jätetään tuollaiset ituhippi-termit muiden käyttöön, koska sen enempää hamppu-aihetta kommentoimatta todettakoon, että "ihan tavalliset" ihmiset sitä hamppua taitaa poltella.


Juu, ei kyllä oikein kiinnosta, että chilistit yhdistetään hampun kasvattajiin ja käyttäjiin. Varmaankin harva pilvenpössyttelijä haluaa hänet yhdistettävän heroinistiin. Tässä tosin chilille siinä mielessä voitto, että se on TÄYSIN LAILLISTA.

Mutta päälimmäisenä vaikuttaa nyt minusta siltä, että tässä "jutussanne" nyt kuitenkin yhdistetään vahvasti hampun- ja chilinkasvattajat. Minä -toivottavasti ei kukaan muukaan chilisti- en käy yhteistaistoon pahaa poliisia vastaan yhdessä pilviveikkojen kanssa. 8) Ja edelleen mielestäni on hyvä, että laittomat tavarat ja kasvatusvälineet takavarikoidaan ja laitetaan porukkaa käräjille teoistaan.

Linda

No mä oon ilmeisesti tippunu kärryiltä jo aikoja sitten kun jostain kumman syystä ei tästä osoitteesta löydy sympatiaa hampuuseille...Miehen kanssa ollaan juteltu, että jos nyt poliisit välttämättä haluaa tulla ni tervetuloa sitten vaan.
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

nuusku

..Niin en siis itse ole toimittaja, vaan haluan vain nostattaa keskustelua, koska minulta löytyy "ymmärrystä hampuuseillekkin".