maaliskuu 15, 2025, 03:59:30 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Voiko **tutukseen kuolla?

Aloittaja Linda, maaliskuu 02, 2010, 17:00:02 ip

« edellinen - seuraava »

chilimieli

Köyhälle musiikkia:
http://www.youtube.com/watch?v=uVmjgLWoJh8

Hymyä huuleen ja ei muuta kuin mettähän huutamaan. 8)

Tomppa

mitä vikaa on osuuspankissa?

Olen ollut Op asiakkaana jo 24.8 vuotta..   mitään vikaa ei ole ollut ja aina on palvelu pelannut. Joskus jopa saannut leffalippuja yms

Ryhis

Stanan stana. Vihaan herätä aamuisin aikaisin. Tänään jouduin heräämään klo 02:45 kun kaupunginosamme mahtisonnein alfa-uros rastas tuli ikkunan alle RÄ KÄT TÄ MÄÄN. Yritin paiskoa ikkunaluukkuja kiinni ja puida nyrkkiä alasti ikkunassa, mutta ei prkl! Kirottu lintu otti tiukemma muna-haara-asennon nurtsilla ja viritti kahta kovemman räkätyksen.

Saatanallista RÄKÄTYSTÄ kesti AAMUNELJÄÄN jonka jälkeen onnistuin nukkumaan vartin, jonka jälkeen joku urpo aloitti ala-oven availun. Jälleen kerran toin habitukseni ikkuna-aukkoon ja totesin jonkun juntin odottavan taksia ja hyppäävän vähän väliä rapusta kadulle. Urpo PELLE!

Viideltä aloittivat varikset, varpuset ja lokit konserttinsa! Löin hanskat tiskiin nukkumisen suhteen, yritin vielä saada papukaijoja komentamaan ulkolinnut hiljaiseksi mutta turhaan.

AAAARGHH!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Ryhis

Jatketaan kun kerran olen huonolla tuulella.

Nyt käsittelen termiä "Muoti-isät", tunnetaan myös "Metrosexuaali-isinä" tai eteläisissä kaupunginosissa "Fred Perry-faijoina".

AAAAARGH!!!

Koska parvekkeeni antaa pihalle, joudun valitettavasti todistamaan näitä sietämättömiä tomppeleita. Uus-hipeiksi niitä voisi myös sanoa. Lätsät, aurinkolasit ja jo tehtaalla rikki kulutetut farkut viestittävät jonkinlaista löysän elämänasenteen auraa, hiekkalaatikolla ollaan viidensadan tennarit jalassa, korvalla uusin kommunikaattori ja parkkiruudussa kaksi kolme vuotta tuore Citroen c5-farkku, Isoin peugeot tai rellun tila-auto.

MITÄ V****? Kyllä minulle on kotona opetettu, että kun polkupyörään vaihdetaan rengas, pannaan ne huonommat farkut jalkaan. Muoti-isät turaavat tuolla pihalla ja pyyhkivät käsiään Lacosteen, pipot silmillä (vaikka on stana kesäkuu ja juhannus). Ja hattu otetaan muuten pois päästä sisätiloissa.

RAI-VOS-TUT-TA-VAA! Pihalla on 5 eri faijaa kakaroiden kanssa, kaikki faijat ovat ikähaarukassa 30-40 vuotta, kaikilla on Fred Perryn-pikeepaita, Dieselin valmiiksi kulutetut farkut, Henkkamaukan wannabe-Frank Sinatra pork-pie stetsoni, samanlaiset kokoparrat, kämmenen kokoisilla liukuvärjätyillä linsseillä olevat aurinkolasit ja huippukalliit Chees-Us sandaalit. Yhdellä individualistilla taisi olla Puman homolenkkarit.

Jos radiosta tulisi etsintäkuulutus jannusta, jonka tuntomerkit olisivat kuin suoraan Union Fiven-kataloogista, joutuisin soittamaan kytille ja pyytämään saapumaan KAHDELLA maijalla, että nuo kaikki metrot saataisiin kiinni.

Itseäni kyllä hävettäisi näyttää AIVAN samalta kun talon muut samanikäiset.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset

Kaltsu

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - kesäkuu 23, 2010, 07:54:57 ap
Stanan stana. Vihaan herätä aamuisin aikaisin. Tänään jouduin heräämään klo 02:45 kun kaupunginosamme mahtisonnein alfa-uros rastas tuli ikkunan alle RÄ KÄT TÄ MÄÄN. Yritin paiskoa ikkunaluukkuja kiinni ja puida nyrkkiä alasti ikkunassa, mutta ei prkl! Kirottu lintu otti tiukemma muna-haara-asennon nurtsilla ja viritti kahta kovemman räkätyksen.

Saatanallista RÄKÄTYSTÄ kesti AAMUNELJÄÄN jonka jälkeen onnistuin nukkumaan vartin, jonka jälkeen joku urpo aloitti ala-oven availun. Jälleen kerran toin habitukseni ikkuna-aukkoon ja totesin jonkun juntin odottavan taksia ja hyppäävän vähän väliä rapusta kadulle. Urpo PELLE!

Viideltä aloittivat varikset, varpuset ja lokit konserttinsa! Löin hanskat tiskiin nukkumisen suhteen, yritin vielä saada papukaijoja komentamaan ulkolinnut hiljaiseksi mutta turhaan.

AAAARGHH!

Urbaani elämän arkea eli kaupunki apinan arkea.  ;D ;D
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

nataS

Olen niiiiiiiiiin samaa mieltä Räyhäkkään kanssa noista metro-homo-faijoista, kyseiset tuntomerkit omaavat henkilöt ovat vallanneet meitinkin "huudit". Pysäköi siihen sitten Skodillac samaan riviin ja astu paskaisissa työfarkuissa samalle kentälle ja totea kuinka päät kääntyvät toiseen suuntaan ja yhteinen höpinä jostain saatanan osakekursseista jatkuu. No, saapahan olla rauhassa :)

Ryhis

Kai sen on jotain dekadenssin ihannointia kun ostetaan isolla rahalla valmiiksi huonokuntoiset vaatteet. Ei kyllä mene jakeluun. Jos itse ostaisin parilla sadalla farkut, jotka olisivat jo valmiiksi reikäiset, niin minulle tulisi kusetettu olo.

Enkä kyllä pitäisi tismalleen samanlaista henkkamaukkalätsää kuin pihapiirin 3 muuta samanikäistä faijaa. Fy fan!

-mtk-

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - kesäkuu 23, 2010, 13:48:13 ip
Kai sen on jotain dekadenssin ihannointia kun ostetaan isolla rahalla valmiiksi huonokuntoiset vaatteet. Ei kyllä mene jakeluun. Jos itse ostaisin parilla sadalla farkut, jotka olisivat jo valmiiksi reikäiset, niin minulle tulisi kusetettu olo.

Niin, ja valmiiksi tuhoamattomien farkkujen löytäminen on tänä päivänä lähes yhtä vaikeata kuin kanan, jota ei olisi upotettu siihen hunajamarinaadi-schaisseen.
Mikä kele siinäkin on? Kuka siitä oikeasti tykkää? Vai ostaako kaikki sitä vain siksi että se on aina tarjouksessa, koska kauppiaat luulee että joku sitä haluaa, kun se menee tarjouksessa niin hyvin kaupaksi? Miksi ei saa marinoimatonta paistisuikaletta vaikka? Ja ehjiä farkkuja.

wille

Lainaus käyttäjältä: -mtk- - kesäkuu 23, 2010, 14:02:49 ip

Niin, ja valmiiksi tuhoamattomien farkkujen löytäminen on tänä päivänä lähes yhtä vaikeata kuin kanan, jota ei olisi upotettu siihen hunajamarinaadi-schaisseen.
Mikä kele siinäkin on? Kuka siitä oikeasti tykkää? Vai ostaako kaikki sitä vain siksi että se on aina tarjouksessa, koska kauppiaat luulee että joku sitä haluaa, kun se menee tarjouksessa niin hyvin kaupaksi? Miksi ei saa marinoimatonta paistisuikaletta vaikka? Ja ehjiä farkkuja.

Kyllä niitä marinoimattomia saa. Se vaan maksaa enämpi. Ei mee jakeluun miksi se paketti johon kanan lisäksi on lisätty jotain on halvempi kuin pelkkä kana?! Lihahan joka tapauksessa on yhtä hyvälaatuista kummassakin paketissa... eikö...  ;)
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

daniel

Enkä kyllä pitäisi tismalleen samanlaista henkkamaukkalätsää kuin pihapiirin 3 muuta samanikäistä faijaa. Fy fan!

Joo ei kyllä ymmärrä noita valmiiksi tuhottuja farkkuja. Ei siinä mitään, jos farkut käytössä kuluu, mutta tossa valmiiksi rikkomisessa ei ole mitään järkeä.
Vituttaa, kun vaatekaupoissakaan ei oo muuta kun paskaa.

Tinsa

Kyllä niitä marinoimattomia saa. Se vaan maksaa enämpi. Ei mee jakeluun miksi se paketti johon kanan lisäksi on lisätty jotain on halvempi kuin pelkkä kana?! Lihahan joka tapauksessa on yhtä hyvälaatuista kummassakin paketissa... eikö...  ;)
Siihen marinaadin alle ne piilottaa jämäpalat. Se siitä tasalaadusta.
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger
Vaikka on jo vuosia kasvatellut ja antanut tutuille amistiaisia

Lainaus käyttäjältä: bluesman - huhtikuu 24, 2011, 21:02:53 ip
Kaupassa luulivat teeholistiksi kun ihmettelin ettei hyllyssä ollut 32:ta teesiivilää.

wille

Lainaus käyttäjältä: Tinsa - kesäkuu 23, 2010, 16:17:52 ip

Harmi kun täällä ei omaa tekstiään saa haisemaan sarkasmilta...  ;)
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

Tinsa

Lainaus käyttäjältä: wille - kesäkuu 23, 2010, 16:48:53 ip
Lainaus käyttäjältä: Tinsa - kesäkuu 23, 2010, 16:17:52 ip

Harmi kun täällä ei omaa tekstiään saa haisemaan sarkasmilta...  ;)
[sarkasmi]jotain[/sarkasmi]
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger
Vaikka on jo vuosia kasvatellut ja antanut tutuille amistiaisia

Lainaus käyttäjältä: bluesman - huhtikuu 24, 2011, 21:02:53 ip
Kaupassa luulivat teeholistiksi kun ihmettelin ettei hyllyssä ollut 32:ta teesiivilää.

TunturiTiger

PRKL!!! Naapurin "amatöörin" tsilit tuottaa enemmän podeja ku mun! Ovat vielä vierekkäin samassa kasvarissa. Naapurin on pakko käydä yön pimeinä tunteina teippaamassa podeja omiin puskiinsa ja syö samalla mun podit. Foliohattua?

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - kesäkuu 23, 2010, 18:12:27 ip
PRKL!!! Naapurin "amatöörin" tsilit tuottaa enemmän podeja ku mun! Ovat vielä vierekkäin samassa kasvarissa. Naapurin on pakko käydä yön pimeinä tunteina teippaamassa podeja omiin puskiinsa ja syö samalla mun podit. Foliohattua?

Naapurisi on jäbämies. Niillä on taipumusta juuri tuohon - ja niiden vehkeilystä ei moni tiedä. Voit kumota jäbämiehen pahan lumouksen tanssimalla juhannusaattona alasti kerrostalon pihalla, laulaen Teflon Beatin nannatuslaulua ja viinapullo suussa.

TunturiTiger

Täytyy kokeilla.. Asutaan vaan rivitalossa ja juhannuskin menee maalla hyttysiä läiskien.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - kesäkuu 23, 2010, 21:48:55 ip
Täytyy kokeilla.. Asutaan vaan rivitalossa ja juhannuskin menee maalla hyttysiä läiskien.

Kannattaa kokeilla. Olisi paljon vakavampi juttu, jos naapurisi olisi kikkelimies tai laavapersemies. Niiden torjuntaan vaaditaankin sitten ihan eri tason rituaaleja!  ;D

Tomppa

Nyt en vielä vituta niin kauheasti että siihen kuolisi mutta :

Tällä hetkellä työtön ja tilin saldo komeat 98€ 

sitten tuli kaikki laskut samaan aikaan...  noista kertyy jo 110€ maksettavaa..  hieman arveluttaa...

töitä olisi kyllä, se on kivaa... mutta olen täyttänyt jo 22 hakemusta ja soittanut eri paikkoihin.. vielä ei tiedä pääseekö duuniin..

Torikauppiaasta-paskakaivon tyhjentäjäksi linjaa olen vetänyt eli kaikki käy kunhan maksetaan ( varauksella toki)

Tilanne helpottaa vasta elokuussa kunnolla... noh.. eteenpäin sano mummo lumessa jne....  pitäisiköhän soittaa fortumin pääjohtajalle että lainaisikohan se pari hunttii..

wille

Lainaus käyttäjältä: Tomppa - kesäkuu 28, 2010, 12:00:25 ip

sitten tuli kaikki laskut samaan aikaan...  noista kertyy jo 110€ maksettavaa..  hieman arveluttaa...

Tahtoo kanssa, että kaikki laskut ois yhteensä 110€! Ei ne suuret tulot, vaan...  ;)
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Tomppa - kesäkuu 28, 2010, 12:00:25 ip
olen täyttänyt jo 22 hakemusta ja soittanut eri paikkoihin.. vielä ei tiedä pääseekö duuniin..

Etsivä löytää! Kyllä se siitä  ;)