heinäkuu 31, 2025, 04:21:48 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Voiko **tutukseen kuolla?

Aloittaja Linda, maaliskuu 02, 2010, 17:00:02 ip

« edellinen - seuraava »

Rankkapanda

V*tutukseen ei voi kuolla. Olisin kuollut ennen kuin täytin 10. Alkaa vain mitta olemaan täysi ihmisten paskuutta. Jumalauta, että osaa pienessä ihmisessä olla vihaa joitain ihmisiä kohtaan. Nyt oikeasti alkaa olemaan mitta täysi tätä touhua!!!

Anteeksi purkautuminen, pakko tätä johonkin on purkaa.

Kanki

LainausV*tutukseen ei voi kuolla. Olisin kuollut ennen kuin täytin 10. Alkaa vain mitta olemaan täysi ihmisten paskuutta. Jumalauta, että osaa pienessä ihmisessä olla vihaa joitain ihmisiä kohtaan. Nyt oikeasti alkaa olemaan mitta täysi tätä touhua!!!

No mut sehän on kuin laittais rahaa pankkiin kun nuorta miestä vituttaa (olettaen että olet mies). Eli pääomaa karttuu koko ajan  :-X
Hyvä hyvä, huusivat lapset ja taputtivat suuria karvaisia käsiään.

Rankkapanda

Mulla alkaa vissiin olemaan pääomaa aika melkoisesti. Nojoo olo on jo helpottanut, joskus vain tulee hetkiä, kun oikeasti pistää vihaksi :D

.tomppa.

MELKEIN!!!  PRK..

Ensin oli todella kiireinen päivä töissä ja mikään ei mennyt niinkuin olin suunnitellut.

Ensin kusi aikataulut ja sitten raahauduin kotiin klo 15:30..  kerkesin käymään suihkussa ja syömään yhden lihapiirakan joka oli päivän ensimmäinen "ateria" ..   soitin dna asiakaspalveluun joka oli tietysti ruuhkautunut... eli se siitä mokkula asioiden hoidosta.. muutenkin netti temppuili minkä ehti..

emäntä oli unohtanut lompakkonsa kotiin jotenka..

sitten kauppaan ja tottakai visa elektron vit.. kettuili taas kerran.. sain kuitenkin ostokset maksettua.. (nostettua ensin käteistä automaatista jossa oli varmaan 7 eläkeläistä ennen minua..)    Sitten kotiin ja yllätys..

ulko-oven lukko hajosi käsiin!! ja en saanut avaintani pois lukosta.. sitten aikani riehuttua sain riuhtaistua ulko oven auki (heikkoa tekoa..)ja soitettua huoltoon lukkosepälle joka tuli vapauttamaan avaimen lukosta..  tässä kesti noin 60 minuuttia.. onneksi avopuolisolla oli toinen avain jolla hän pääsi kämppään viemään ostokset sisään..    sillä aikaa kun palelin pihalla..  eikös sitten tullut ulko ovelle myös taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja..

joka epäili minun rikkoneen lukon.. ( lopuksi lukkoseppä jankutti tälle mummolle että se oli kulumisesta johtunut vika...hohhoijaa..) 

itse päivystin ulko ovella ja tupakkia paloi 6 kappaletta..  sitten sisälle ja ruuan tekoon..  olin juuri maistamassa sisäfilettä muussin kanssa(oli myös italian salaattia..lihan kypsensin foliossa) kun ovikello soi.. 

eikö siellä olleet "feissarit" rahaa pummaamassa.. (olivat pelastakaa lapset ry) tässä vaiheessa alkoi olla huumori loppu...   

Nyt ennen kuin kirjoitin tämän ajattelin levätä hetken..  mutta vitut..     eikös naapuri aloittanut putkiremontin kello 19:55..   tottakai pitää porata betoniseinää... 

että tällä tavalla ..

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: .tomppa. - lokakuu 14, 2010, 20:19:09 ip
MELKEIN!!!  PRK..

Ensin oli todella kiireinen päivä töissä ja mikään ei mennyt niinkuin olin suunnitellut.

Ensin kusi aikataulut ja sitten raahauduin kotiin klo 15:30..  kerkesin käymään suihkussa ja syömään yhden lihapiirakan joka oli päivän ensimmäinen "ateria" ..   soitin dna asiakaspalveluun joka oli tietysti ruuhkautunut... eli se siitä mokkula asioiden hoidosta.. muutenkin netti temppuili minkä ehti..

emäntä oli unohtanut lompakkonsa kotiin jotenka..

sitten kauppaan ja tottakai visa elektron vit.. kettuili taas kerran.. sain kuitenkin ostokset maksettua.. (nostettua ensin käteistä automaatista jossa oli varmaan 7 eläkeläistä ennen minua..)    Sitten kotiin ja yllätys..

ulko-oven lukko hajosi käsiin!! ja en saanut avaintani pois lukosta.. sitten aikani riehuttua sain riuhtaistua ulko oven auki (heikkoa tekoa..)ja soitettua huoltoon lukkosepälle joka tuli vapauttamaan avaimen lukosta..  tässä kesti noin 60 minuuttia.. onneksi avopuolisolla oli toinen avain jolla hän pääsi kämppään viemään ostokset sisään..    sillä aikaa kun palelin pihalla..  eikös sitten tullut ulko ovelle myös taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja..

joka epäili minun rikkoneen lukon.. ( lopuksi lukkoseppä jankutti tälle mummolle että se oli kulumisesta johtunut vika...hohhoijaa..) 

itse päivystin ulko ovella ja tupakkia paloi 6 kappaletta..  sitten sisälle ja ruuan tekoon..  olin juuri maistamassa sisäfilettä muussin kanssa(oli myös italian salaattia..lihan kypsensin foliossa) kun ovikello soi.. 

eikö siellä olleet "feissarit" rahaa pummaamassa.. (olivat pelastakaa lapset ry) tässä vaiheessa alkoi olla huumori loppu...   

Nyt ennen kuin kirjoitin tämän ajattelin levätä hetken..  mutta vitut..     eikös naapuri aloittanut putkiremontin kello 19:55..   tottakai pitää porata betoniseinää... 

että tällä tavalla ..

Kuulostaa hyvältä syyltä vetää lärvätsalot =)
Ns. Normipäivä.

-P-
Meillä määrää Nainen!

Ryhis

Ei mennyt nappiin täälläkään. Rahaa taisi palaa enemmän naftaan ja epäsopiviin palikoihin kuin mitä tuli rahaa taloon. Ja tietysti koko päivä meni ja aikataulut kusi. Taas saa painaa +14h päivää. Stana.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Pankkipoju

marraskuu 13, 2010, 20:03:06 ip #226 Viimeisin muokkaus: marraskuu 13, 2010, 20:14:17 ip käyttäjältä Pankkipoju
Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - lokakuu 14, 2010, 22:10:16 ip
Ei mennyt nappiin täälläkään. Rahaa taisi palaa enemmän naftaan ja epäsopiviin palikoihin kuin mitä tuli rahaa taloon. Ja tietysti koko päivä meni ja aikataulut kusi. Taas saa painaa +14h päivää. Stana.

Ymmärtääkseni näin tapahtuu jos ei satu olemaan miljonaariplayboy.

Joo oli pakko..... Mennään mennään....

Vitsin selite: Nafta tarkoittaa Suomessa dieselmoottoripolttoainetta, muualla maailmassa alkylaattipolttonestettä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Alkylaatti
http://en.wikipedia.org/wiki/Naphtha

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Pankkipoju - marraskuu 13, 2010, 20:03:06 ip
Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - lokakuu 14, 2010, 22:10:16 ip

Ymmärtääkseni näin tapahtuu jos ei satu olemaan miljonaariplayboy.

Minähän olen miljonääriplayboy!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

.tomppa.

Joo ja ei..  muutin tässä omakotitaloon ja voi jeesus mitä maksaa pelkkä sisustus!! ja asunnon laitto oman mielen mukaisesti..

iso ruokapöytä piti ostaa ja kaikki kodinkoneet uudet..tiskikone,pesukone,kohta tulee jääkaappi toimituksena..

siivousvälineet piti ostaa uudet, Uusi sohvakalusto ja se vitriini. valaistusta pitää uusia parempaan..

tähän mennessä on palanut noihin karvaa vaille 5200€!!   siihen kun hankkii "rättejä" ja muutaman kivan maton(emäntä tahtoo..joten kaipa ne "pitää" hankkia)

mutta....summa on hyyvin pieni jos katsoo "saldoa"   :D  tarkoitan sitä miinuksella olevaa  ;D

ja sitten kesällä uusin terassin jos saan ryöstettyä jostain rahaa... :'(

.tomppa.

Ei nyt ehkä heti voi kuolla mutta taas niitä päiviä jotka saisi jäädä väliin..

Aamulla nousin 6:45 juomaan kahvit ja valmistauduin päivän työntekoon.  Niin ajatteli työautonikin..  olin jättänyt puhaltimen vahingossa 4 asentoon ja kun webasto oli huutanut sen 45 minuuttia tavallisen 10 minuutin sijaan.. ja vaikka nyt ei ole kovia pakkasia mutta vanha akku ei jaksanutkaan enää pyöräyttää konetta käymään.

Kaiken huippu oli se että en pitänyt mitään kiirettä töihinlähdon kanssa vaan ajattelin että kerkeän ajamaan kyllä..

Hirveällä hopulla autotallista apukäynnistäjä autolle ja sitten huomasin että ei ole totta!! Konepellin lukko oli umpijäässä jotenka ei auttanut kun hakea hiustenkuivaaja jolla 5 minuuttia sulattelin lukkoa. Ja sainkin sen auki.

Sitten aikani riehuttua sain auton käytiin ja pääsin matkaan, huomasin  vasta kirkolla (noin 2 km) päästä että tietysti työpuhelin ja elintärkeät avaimet jäivät työpöydälle siihen tupakkien viereen.

Tässä vaiheessa oli jo kiire!!  kun sain auton ympäri ja juoksin vihdoinkin  hakemaan avaimet,tupakat ja puh. sisältä,

sitten lahteen menevä tie oli aivan umpijäässä ja siellä ajeli jonon kärjessä joku 80v eläkeläinen joka ei uskaltanut ajaa 60 km/h kovempaa.....hieno aloitus vittumaiselle päivälle!!

jeQQ

No, ens kerralla sitten varaat vähän enemmän aikaa. ;)

.tomppa.

miksi lämmitysöljy on niin saakelin kallista...   poltin imee sen noin 1L tunti jos ei ihan täysillä huudata ja koko aikaa..

ja nyt jouduin tilaamaan 1400L tuota mustaa kultaa joka maksaa tällä hetkellä 1,0240€ Litra jotenka koko tilaus kustantaa vaatimattomat   1 433,60 €

koska en raaskinut ostaa koko säiliötä täyteen..

hinnoissa on hävyttömän pienet erot otat sitten "laatua" yksi tai kaksi tai jopa kolme..

Toni.A

Lainaus käyttäjältä: .tomppa. - helmikuu 16, 2011, 22:55:14 ip
VOI VITTU!!!!!!!!!!!!!!

tein tänään ehdotuksen että menisi ensi kesänä naimisiin.. vastaus oli että ehkä 2 vuoden päästä PERKELE!!!!!!!!!!

ja kuitenkin ollaan oltu jo yli 2 vuotta saman katon alla!!!

nyt tyhjenee baarikaappi sitten siihen malliin että ei varmaan minusta kuulu vähään aikaan saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voi voi Tomppa, siis 2 vuottahan tosi lyhyt aika. Itse olin kihloissa vaan 10 vuotta, ennenkuin mentiin naimisiin. Ennen kihloihin menoa oltiin yhdessä useampi vuosi. Ei pidä hötkyillä niin pitkään, kun samaa huushollia katsotta.  ;)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: ToniPetter - helmikuu 16, 2011, 23:02:15 ip
Lainaus käyttäjältä: .tomppa. - helmikuu 16, 2011, 22:55:14 ip
VOI VITTU!!!!!!!!!!!!!!

tein tänään ehdotuksen että menisi ensi kesänä naimisiin.. vastaus oli että ehkä 2 vuoden päästä PERKELE!!!!!!!!!!

ja kuitenkin ollaan oltu jo yli 2 vuotta saman katon alla!!!

nyt tyhjenee baarikaappi sitten siihen malliin että ei varmaan minusta kuulu vähään aikaan saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voi voi Tomppa, siis 2 vuottahan tosi lyhyt aika. Itse olin kihloissa vaan 10 vuotta, ennenkuin mentiin naimisiin. Ennen kihloihin menoa oltiin yhdessä useampi vuosi. Ei pidä hötkyillä niin pitkään, kun samaa huushollia katsotta.  ;)

Toisilla menee toi kaks vuotta jo pelkkään häiden suunnitteluun! Omalla kohdalla esim kirkko varattiin 18kk ennen häitä ja saatiin vaan jämä aikoja.

jeQQ

Jeb. Mekin oltiin keritty vajaa 6v olla yhdessä ennenkuin sovittiin sitten häistä. Heinäkuun lopulla sitten häät, näihinkin varattiin vuosi aikaa järjestelyihin.. ;)

.tomppa.

http://www.youtube.com/watch?v=2KS3xR8hyAU

VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nyt mennyt jo 2 punkkua ja kohta lähtee jekku....onneksi on kapsiteettia tos sen verta että ei lopu!!

.tomppa.

helmikuu 16, 2011, 23:34:40 ip #236 Viimeisin muokkaus: helmikuu 17, 2011, 11:10:55 ap käyttäjältä Kärsä Babar
joo ymmärrän kyllä kun olin aikasemmin 6v avoliitossa mutta kun nyt näytti niin hyvälle ja valoisalle...

vituttaa moinen perkele!!!!  vaikka toki tarvii aikaa mutta ottaa niin kupoliin moinen "kieltäytyminen" saatana!!

NYT MUUTEN ISOA MIESTÄ VITUTTAA!!!!!!!

Toni.A

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

MasaT

Nyt ehkä kannattais hieman tasaantua. :) ;)

Kadotus

Futua ei ookkaan hetkeen näkyny...
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.