tammikuu 11, 2025, 01:07:29 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Räyhäkausi

Aloittaja Ryhis, maaliskuu 02, 2010, 20:44:38 ip

« edellinen - seuraava »

MikaK

^Propsit Infernolle. Mielenkiitoinen lista ja löytyihän sieltä pari tuttuakin. Goat's Weediä en tajua sen yhden maistamiskokemuksen pohjalta. Listassa pari, mitä tarttis ensi kaudeksi laittaakin kasvamaan.

Plantagenissa ja Bauhaussissa olen tykännyt aika runsaasta ruukkuvalikoimasta, mutta Viherlandia on juu näkemisen arvoinen. Täytynee käydä lankomiestä morjestaessa piipahtamaan taas tauon jälkeen.

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - heinäkuu 01, 2010, 21:01:04 ip
Sitten noukin Jättijaosta pussit Blairssin habanero-sipsejä ja buffalo wings-sipsejä. Hyvää on, mutta melko suolaiset hinnat, rapiat 3,5€/pussi (142g). Tai ainakin siltä tuntui, tosin näähän hakkaa kotoisat taffelit 10-0 joten..

Blairsin Buffalo wings sipsit on IHAN SAIRAAAN HYVIÄ!  :D harmi vaan et ne on kaikki mulla loppu. On mulla tuolla kaapissa vielä Blairsin cheddar-sipsejä joku 8 isoa pussia. (ostin aikoja sitten Poppamieheltä ison tarjoussatsin).
Tänään ei taida enää tarvita kylläkään blairsin sipsejä kun oon laittanut tänään jokaikisen sapuskan päälle reilusti itse tekemääni naga-majoneesia. Kiva tällaisen helteen päälle nykiä nagaa pitkin päivää.. hieman on hiki ollut..

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: MikaK - heinäkuu 01, 2010, 21:53:55 ip
^Propsit Infernolle. Mielenkiitoinen lista ja löytyihän sieltä pari tuttuakin. Goat's Weediä en tajua sen yhden maistamiskokemuksen pohjalta. Listassa pari, mitä tarttis ensi kaudeksi laittaakin kasvamaan.

Lainaus Infernon "helvetillisimpien chilien" listalta Goat's Weedistä:

"...Venezuelasta saa miehen kyyneliin, se helppoa on..! Aivan liian helppoa. Brutaali kokemus, joka uhmaa YK:n ihmisoikeuksien julistusta. Yksi niitä chilejä jotka saavat kovimmatkin chilipäät yleensä kalpenemaan: "Ei, ***kele... tota mä EN syö...!!!" Turpasauna jonka jälkeen, tajunnan palattua, useimmilla on suorastaan uskonnollinen mieliala. Nimittäin usko siihen, että tätä ei samana iltana - tai samassa elämässä - todellakaan maisteta toiste! Surullista kyllä, yleensä maistajien usko pettää - ja taas sitä kohta mennään tulisiin syövereihin... Ja niin legenda elää! Kyllä, tämä on yhtä kuin kuunnella Slayerin koottu tuotanto kuulokkeilla, perkeleellisellä volyymillä yhteen putkeen. Jos jäät henkiin, tiedät jotain kokeneesi. Ja sivumennen, loistava mauste kuivattuna! ;)"

Sanoo kaiken. ;)

MrFrost

heinäkuu 02, 2010, 09:03:26 ap #243 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 02, 2010, 09:10:56 ap käyttäjältä MrFrost
Omakohtaiset kokemukset Goats Weedistä:

Nagaa olin jo syönyt samalla kertaa, sen jälkeen Vuohi maistui lähinnä vaan pahalta.
Pahan makuinen chili, tosin ehkä yhden maistamiskerran jälkeen turha tuomita, mutten kyllä usko siitä
niin paljoa pitäväni, että alkaisin itse kasvattamaan.

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Caderusso

Mun täytyy herrat nyt tunnustaa että opin jotain uutta äskettäin chileistä  ;D tarkemmin ottaen nagasta..
Oon tota fataliin naga-murskaa laittanut nyt kohta kuukauden ajan melko paljon lähes jokaiseen ruokaan mitä olen tehnyt/syönyt.
Eilen totesin että tässähän on aika hyvä ja omalaatuinen maku :) Tuo oli siis jokseenkin herättävä fiilis, kun toleranssi on noussut pikkuhiljaa sen verran että pääsen sen aiemmin niin helvetillisen poltteen ohitse ja kykenen jopa maistamaan minkä makuinen varsinainen hedelmä on :)

Aiemmin kun aina on tuntunut siltä että nagat ja muut supertuliset maistuvat lähinnä bensiiniltä. Varsin mukava tietää että tulisistakin chileistä löytyy jonkinlainen varsinainen maku :) taas sai harrastus lisää vauhtia. Vielä 2 viikkoa sitten en olisi uskonut jos joku olisi kertonut että esim. naga muka maistuu jollekin  ;D

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - heinäkuu 02, 2010, 09:46:45 ap

Aiemmin kun aina on tuntunut siltä että nagat ja muut supertuliset maistuvat lähinnä bensiiniltä. Varsin mukava tietää että tulisistakin chileistä löytyy jonkinlainen varsinainen maku :) taas sai harrastus lisää vauhtia. Vielä 2 viikkoa sitten en olisi uskonut jos joku olisi kertonut että esim. naga muka maistuu jollekin  ;D

Naga on erittäin maukas chili. Vaikken itse sitä raakana mielelläni rouskikaan.
Parasta siinä on, että itse polte iskee viiveellä, ainakin tuoreissa.

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

tonttu

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - heinäkuu 02, 2010, 09:46:45 ap
Mun täytyy herrat nyt tunnustaa että opin jotain uutta äskettäin chileistä  ;D tarkemmin ottaen nagasta..
Oon tota fataliin naga-murskaa laittanut nyt kohta kuukauden ajan melko paljon lähes jokaiseen ruokaan mitä olen tehnyt/syönyt.
Eilen totesin että tässähän on aika hyvä ja omalaatuinen maku :) Tuo oli siis jokseenkin herättävä fiilis, kun toleranssi on noussut pikkuhiljaa sen verran että pääsen sen aiemmin niin helvetillisen poltteen ohitse ja kykenen jopa maistamaan minkä makuinen varsinainen hedelmä on :)

Niin se menee kuulemma pontikan juonninkin kanssa. Saa kuukauskaupalla sitä päivittäin litkiä ja maistuu ihan karseelle, mutta viimeistään vuoden päästä sitä alkaa kummasti kaipaamaan.

Mullakin menee nykyisellään, noihin fataliin huumeisiin rahaa säännöllisesti, kun vihdoinkin saatiin tänne syrjäkylillekkin diileri. Viimeistään 2 päivän kuivan kauden jälkeen alkaa kädet vapisemaan ja ihan pakko saada.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: MrFrost - heinäkuu 02, 2010, 09:03:26 ap
Omakohtaiset kokemukset Goats Weedistä:

Nagaa olin jo syönyt samalla kertaa, sen jälkeen Vuohi maistui lähinnä vaan pahalta.
Pahan makuinen chili, tosin ehkä yhden maistamiskerran jälkeen turha tuomita, mutten kyllä usko siitä
niin paljoa pitäväni, että alkaisin itse kasvattamaan.

-T

Jätit juuri sen oleellisen lukematta! ;)  Siis: loistava mauste KUIVATTUNA. Siinä mielessä aivan kuten vaikkapa Tepin: vain masokisti syö tuoreena, mutta ah, mikä uskomaton aromi jauhettuna... Herkkujen herkkua!

Ryhis

Päivityksiä,

Meidän perheen ensimmäinen Aji Cristal on alkanut punertua;

Keittiössä häpeävä "mysteerimutantti" on tehnyt kuin tehnytkin ensimmäisen podin, katsotaan millainen hetelmästä kehittyy.

Suippopaprikan ensimmäinen avautunut nuppu;

Ja lopuksi kuvasatoa substral-vesiviljelykokeesta. Eli karvanaamajuqurttipurkkiin on istutettu tuntemattomaksi jäänyt thaimaalainen annuumi.

Kamat;

voilá!

Lecasora on aika kätevä pestä tällä tavoin suoraan suihkulla;

Mainittakoon tosin, että sillä planeetalla mistä naiset ovat kotoisin, ei ole tapana naittaa keittiövälineitä ja vessanpyttyä, eli soran pesu kannattaa suorittaa vaimolta/tyttöystävältä salassa.

Lopuksi vielä kuva substralin annostelun vaikeudesta, 7ml lannoitetta kuuteen litraan vettä. Minulla vettä kuluu 3 desiä eli alle 1ml pitäisi annostella  ;D ;D ;D

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - heinäkuu 05, 2010, 09:43:59 ap
Mainittakoon tosin, että sillä planeetalla mistä naiset ovat kotoisin, ei ole tapana naittaa keittiövälineitä ja vessanpyttyä, eli soran pesu kannattaa suorittaa vaimolta/tyttöystävältä salassa.

Lopuksi vielä kuva substralin annostelun vaikeudesta, 7ml lannoitetta kuuteen litraan vettä. Minulla vettä kuluu 3 desiä eli alle 1ml pitäisi annostella  ;D ;D ;D

Hienolta näyttävät kasvit :)
Mäkin suoritin soran pesun siivilässä vessanpöntön päällä, kätevää! Jouduin suorittamaan tämän tehtävän ns. "black-opsina", vaimon ollessa lenkillä ;)

Tuohon annosteluun suosittelen normaalia injektio-ruuttaa. Ei sellaista missä on neula, vaan sellaista josta väsätään esimerkiksi nuuska-tykki. Kun oltiin vaimon kanssa sairaalan synnytysosastolla, otin sieltä mukaan hirmuisen määrän kaikenlaisia ruuttia, letkuja, latexi-hanskoja ja muuta kivaa. Periaatteessahan olin jo maksanut ne verorahoillani  :D
Hae apteekista 50snt hintainen 6ml:n ruutta jossa on 0,5ml välein merkinnät. Helpottaa kummasti annostelua.

Caderusso

Ainiin, ja tossa siihen krapulaan lieventäviä, ole hyvä:

Itse pakkaudun tästä neljän tunnin kuluttua mökille vanhojan kavereiden kanssa kalastamaan ja ryyppäämään ja vesihiihtämään ja ryyppäämään ja saunomaan ja ryyppäämään  :D

Ryhis

Vesihiihto rulettaa. Oli pakko ottaa yksi tasoittava olut. Perkeles kun vanhemmiten kroppa ei kestä edes yhtä kokonaisvaltaista syöpöttely-juopottelu-päivää. Vatsa on sekaisin, kädet tärisevät ja päätä särkee.

Oi ja voi.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - heinäkuu 05, 2010, 10:36:47 ap
Vesihiihto rulettaa. Oli pakko ottaa yksi tasoittava olut. Perkeles kun vanhemmiten kroppa ei kestä edes yhtä kokonaisvaltaista syöpöttely-juopottelu-päivää. Vatsa on sekaisin, kädet tärisevät ja päätä särkee.

Oi ja voi.

Tuttua kuviota.. Juomiseen liittyvä toleranssi on kumma juttu. Viinaa kestää enemmän mitä enemmän ikää tulee, mutta krapulat vaan pahenevat iän myötä.
Mulla ei mene vatsa sekaisin eikä kädet tärise tai päätä säre. Mulla vaan tulee aina ihan helvetillinen masennus, vaikka olis ollutkin ihan kiva ilta :D

Ryhis

Juu tätä se on. Kohta ei voi kuin haaleaa vettä lipitellä antiseptisestä muovilusikasta, suojalasit silmillä peiton alla. Kaikesta muusta tulee joko krapula, migreeni, ripuli tai kuolio.

Huhhei. Ollapa taas 20-vuotias ja lievässä etukenossa festareilla. Ai niin, musiikkiakaan ei voi kuunella ilman, että alkaa korvat helisemään.

Mihis se rollaattori nyt jäikään...

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - heinäkuu 05, 2010, 10:44:58 ap
Juu tätä se on. Kohta ei voi kuin haaleaa vettä lipitellä antiseptisestä muovilusikasta, suojalasit silmillä peiton alla. Kaikesta muusta tulee joko krapula, migreeni, ripuli tai kuolio.

Huhhei. Ollapa taas 20-vuotias ja lievässä etukenossa festareilla. Ai niin, musiikkiakaan ei voi kuunella ilman, että alkaa korvat helisemään.

Mihis se rollaattori nyt jäikään...

Luin tuosta että "anti-skeptinen muovilusikka" :D
Jeh, meikäläinen täyttää tammikuussa 30v, enkä oo perkele vieläkään ennättänyt käymään kertaakaan festareilla  >:(  Pitänee ruveta sit nelikymppisenä kiertämään kaikki suomen kesäfestarit, sit ku tulee se keski-iän riisi :D

Ryhis

Hitto soikoon minä olen tänäkin kesänä kiertänyt kaikki Suomen festarit! Helvetin kaukaa!

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - heinäkuu 05, 2010, 10:59:51 ap
Hitto soikoon minä olen tänäkin kesänä kiertänyt kaikki Suomen festarit! Helvetin kaukaa!

;D ;D ;D
Olis aika helmi idea joku kesä lähteä chilifoorumin porukalla johonkin festareille :)  (futuristia ei kutsuta mukaan..)

Ryhis

Jep, ja ekan festarin jälkeen tulis porttari kaikkiin muihin kun lihapullapannu- ja lohipaellamyyjillä ei pää kestäisi sitä kymmenien ihmisten urputtamista "hei eiks sulla oo oikeasti TULISTA ketsuppia!"

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - heinäkuu 05, 2010, 11:17:03 ap
Jep, ja ekan festarin jälkeen tulis porttari kaikkiin muihin kun lihapullapannu- ja lohipaellamyyjillä ei pää kestäisi sitä kymmenien ihmisten urputtamista "hei eiks sulla oo oikeasti TULISTA ketsuppia!"

Mitä!?! Enkö mä muka ole kohtelias ja mukava persoona kun neljän promillen "hiprakassa" pyydän kauniisti: "hei nyjjumalauta lishää löylyä tähän shaathanan khepappiin! Laita nagaa tai jotain shhaatana Ret Shavinaa! tää on ihan ylihinthaista pherkele!!"  ;D

Kattila

Mä voin tukea tuota koetta muutaman millin ruiskuilla, jos on tarvetta :) Voin tuoda ne ti/ke, kun haen jättirasiaa.