tammikuu 09, 2025, 12:35:08 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

dupsuksen chilit

Aloittaja dupsus, maaliskuu 15, 2010, 16:52:48 ip

« edellinen - seuraava »

dupsus

okei eli tänne pistän päivitystä mun chileistä koitan pistää lähes joka viikko jotain :)

->c<-
-->ch<--
--->chi<---
---->chil<----
----->chili<-----
---->chil<----
--->chi<---
-->ch<--
->c<-

dupsus

maaliskuu 15, 2010, 16:55:03 ip #1 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 16, 2010, 17:10:48 ip käyttäjältä dupsus

kasvatus loota jossa itää muutamaa eri lajia :

akvaario patentti jossa on suht isoja aji cristaleja ja muuta :
->c<-
-->ch<--
--->chi<---
---->chil<----
----->chili<-----
---->chil<----
--->chi<---
-->ch<--
->c<-

Ryhis

Kannattaa käyttää hyödykseen imageshackin ilmaista upload-softaa, jossa voi valita kaikki kuvat esikatseluun. Kuvat kannattaa myös resizata passelin kokoisiksi 640*640 tai 800*800 pikseliä ja linkittää thumbnail eli esikatselukuva. Päiväkirjojen selaaminen ja seuraaminen on paljon helpompaa kun ei tarvitse latailla hullun isoja kuvia tai etsiä tekstiä kuvien välistä.

Kuvien kokoa voi muuttaa myös jos lataat niitä tilillesi selaimen kautta, mielestäni tuon erillisen softan käyttö on kuitenkin helpompaa. Se myös antaa ne thumbnail-kuvien linkit sellaisessa muodossa, että ne voi suoraan kopioida tämän foorumin vastauskenttään.

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

dupsus

perkele!  >:( pitäis aurinko paistaa ja kesä tulla , mutta lunta vaa tulee nii perkuleesti  täälläpäin ... ei näin  :'(
->c<-
-->ch<--
--->chi<---
---->chil<----
----->chili<-----
---->chil<----
--->chi<---
-->ch<--
->c<-

Ryhis

Kyllä täällä paistaa aurinko.  8)
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset

jeQQ

dupsus

maaliskuu 16, 2010, 10:37:54 ap #6 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 16, 2010, 10:55:37 ap käyttäjältä dupsus
jeah ensimmäiset bhut jolokiat ja bolivian rainbowit pinnassa !! :)     ja myös jotain jalapenoja ynm..

eli tällä hetkellä tulossa kasvatus boxissa on    --->  jalapeno early ja hercules , naga morich , bhut jolokia , bolivian rainbow , habanero red carribbean , trindad bush , 7 pod , inca red drop , makeaa paprikaa , ja fataliin yllätys siemenet .  noi tuli sit iha satunnaisessa järjestyksessä.

MUUTEN voisin olla innokas myymään aji cristalin siemeniä kun niitä aika reippaasti ois :)  :-*
->c<-
-->ch<--
--->chi<---
---->chil<----
----->chili<-----
---->chil<----
--->chi<---
-->ch<--
->c<-

jeQQ

Laita vaan myyntipuolelle ilmoitusta. ;) Hyvinkään lähialueella asuvat saavat täältä kyllä ilmaiseksi!

dupsus

tuli vaan mieleen että eikö bolivian rainbow kuitenki ole ihan syötävää vaikka on aika värikäs :) ???
->c<-
-->ch<--
--->chi<---
---->chil<----
----->chili<-----
---->chil<----
--->chi<---
-->ch<--
->c<-

TepinKapsikuumi

Kuivaat ja jauhetta teet, niin menettelee.

dupsus

Lainaus käyttäjältä: TepinKapsikuumi - maaliskuu 16, 2010, 11:28:43 ap
Kuivaat ja jauhetta teet, niin menettelee.

eli siis pitää vai kannattaa jauhaa   voiko syödä ihan silleen ja pistää ruokiin ynm?
->c<-
-->ch<--
--->chi<---
---->chil<----
----->chili<-----
---->chil<----
--->chi<---
-->ch<--
->c<-

TepinKapsikuumi

No tottakai voit vetää vaikka leivän päällä, mutta sanotaanko näin että BR on PARHAIMMILLAAN jauheena.

dupsus

maaliskuu 16, 2010, 16:49:36 ip #12 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 16, 2010, 17:08:51 ip käyttäjältä dupsus
sit ois aji cristalit omis purkeissaan yhden heitin pois kun oli jotenkin vaurioitunut ...

->c<-
-->ch<--
--->chi<---
---->chil<----
----->chili<-----
---->chil<----
--->chi<---
-->ch<--
->c<-

Nerd

Mulla ainakin ehdottaa IS:ssa kuvan kooksi 640x480 kun sinne lataa kuvaa.

dupsus

kasvatus boxiin vaan nousee lisää uusia taimia
->c<-
-->ch<--
--->chi<---
---->chil<----
----->chili<-----
---->chil<----
--->chi<---
-->ch<--
->c<-

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Nerd - maaliskuu 16, 2010, 17:05:25 ip
Mulla ainakin ehdottaa IS:ssa kuvan kooksi 640x480 kun sinne lataa kuvaa.

Kun minä olin lapsi, ei ollut mitään nettifoorumeja. Harrastuksistaan pääsi puhumaan kerran vuodessa kun piti äidinkielentunnilla pitää esitelmä. Piti ostaa koko helvetin 36-kuvan rulla filmiä ja ottaa koirasta kolme kuvaa, jotka kaikki olivat ylivalottuneita ja epätarkkoja kun perheen AINOA kamera oli surkea pokkari joka tippui mereen vuonna 1992 Mallorcalla. Fotot piti kiikuttaa Anttilaan josta annettiin surkea lipuke joka vaihdettiin kaksi viikkoa myöhemmin kuvapussiin jossa nuo epäonnistuneet otokset olivat. Ja kuvista piti maksaa rahaa.

Räy, räy, räy.

Nerd

dupsus

maaliskuu 19, 2010, 21:19:52 ip #17 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 19, 2010, 21:38:32 ip käyttäjältä dupsus
okei elikkäs ois sitte vähän kasvatus lootasta pois ja omissa purkeissaan :)

(muistakaa tä on mun eka kausi / yritys)
->c<-
-->ch<--
--->chi<---
---->chil<----
----->chili<-----
---->chil<----
--->chi<---
-->ch<--
->c<-

dupsus

aji cristalit alkaa jo kasvattamaan uusia lehtiä latvonnan ja purkkien vaihdon jälkeen :)
->c<-
-->ch<--
--->chi<---
---->chil<----
----->chili<-----
---->chil<----
--->chi<---
-->ch<--
->c<-

kapsituuttaaja

[Kun minä olin lapsi, ei ollut mitään nettifoorumeja. Harrastuksistaan pääsi puhumaan kerran vuodessa kun piti äidinkielentunnilla pitää esitelmä. Piti ostaa koko helvetin 36-kuvan rulla filmiä ja ottaa koirasta kolme kuvaa, jotka kaikki olivat ylivalottuneita ja epätarkkoja kun perheen AINOA kamera oli surkea pokkari joka tippui mereen vuonna 1992 Mallorcalla. Fotot piti kiikuttaa Anttilaan josta annettiin surkea lipuke joka vaihdettiin kaksi viikkoa myöhemmin kuvapussiin jossa nuo epäonnistuneet otokset olivat. Ja kuvista piti maksaa rahaa.

Räy, räy, räy.
[/quote]

Äijä pääs mallorcalle !!!!!!!!!!!
Mä näin siitä vaan märkiä unia kun sattu nukahtaa lähilammen kivikkoiselle rannalle pikapäikkäreille penskana!!!
Luokkakaveri esitteli seuraavana päivänä kanarian rannalta kerättyjä "laavakiviä".
Ois tehny mieli työntää jolokia kurkkuun!!!!!!!!!
Koskaan en oo maitoo juonu        enkä juo!!!