tammikuu 09, 2025, 22:23:19 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

"Lempeä nostattava Chilisuklaa"

Aloittaja kyris, joulukuu 20, 2002, 16:56:49 ip

« edellinen - seuraava »

kyris

Tuollainen teksti löytyi Simonkentällä (Helsinki) olevan luontaistuotekaupan standissä, ja pakkohan sitä oli poiketa kauppaan.

Kyseessä oli tumma luomusuklaa, joka oli maustettu cayennepippurilla. Ei maitoa eli sopii myös laktoosi-intelligenteille
:p

Myyjä hieman katsoi vinoon kun olin hieman pettynyt, että oli mietoa pippuria, eikä kunnon kamaa...  :laugh:

Ensimaku on tumman suklaan ystäville loistava, lopuksi tulee suuntakaosan täyttävä polte, josta kyllä huomasi cayannejauheen maun selvästi.

Ihan kiva, ei kyllä mikään huipputuote, mutta jos löydätte niin kokeilkaa ihmeessä.

Testasin tuota lempeä nostattavaa vaikutusta mukana olleeseen naisihmiseen, eikä vaikutus ollut ainakaan kovin nopea. Kommentti taisi olla "En olisi ikinä uskonut sanovani tätä, mutta aivan karmean makuista suklaata"  :D

No, kyseinen naishenkilö ei kuulu chili-sivistyneistöön, eli jäipähän minulle enemmän....

Onko kukaan kokeillut tehdä itse chilisuklaata?

Aji Inferno

Cayennen makuhan nyt ei ole niitä aivan parhaita monen mielestä... Ehkäpä jokin Aji Amarillo tai jopa chinense tuottaisi erilaisia lemmenkokemuksia? :) Puhumattakaan kaikista muista tavoista joilla porukka kuuluu chilillä lempeään nostattavan. ;)

Kaitsu

Mjoo. Habanerojen käsittelyn jälkeen ei ainakaan heti kannata mennä "lempeä nostattamaan", ei omaa, eikä mahdollisen puolison...  :p

mitjo

Tyräkki

Juuh. parisuhteeseen tulee kyllä kummasti "eloa", mutta eroottisen aspektin volyymi kiistatta kyllä kärsii pitkäksi aikaa  :(  Vielä paljon myöhemminkin tahtoi herkkää tunnelmaa aina latistaa se, että vaimo komensi selityksittä käsienpesulle aina, kun kahdenkeskinen oleminen alkoi ajautua ns. "käsikopeloasteelle". Sittemmin tuo haitta on kyllä kääntynyt iloksi, kun syntyi leikki pesunjälkeisestä kaikkien mahdollisesti chilille altistuneiden ruumiinosien "maistamisesta" vaimon intiimialueiden mahdollisen tapaturmaisen altistumisen estämiseksi :;):  

Tuosta alkuperäisestä onnettomuudesta en häveliäänä ihmisenä kerro muuta kuin, että kyse oli minun aiemman chilinkäsittelyni seurauksena käsiini syntyneestä "jäämästä", ja sen iltayöstä aiheuttamasta varsin tuskallisesta tilanteesta kumppanilleni.

Ihan kaikkea ei muuten kannata kotona kokeilla :p