kesäkuu 05, 2024, 19:42:12 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mikä tänään naurattaa.

Aloittaja Ryhis, huhtikuu 05, 2010, 10:37:51 ap

« edellinen - seuraava »

Macex

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - heinäkuu 08, 2012, 10:58:24 ap
Sympatiat on aika vähässä kun pari kertaa kesäyönä heräät jonkun pärräpellen ranteenpyörittämiseen, talojen välissä kun tuo ääni kimpoilee ihan eri tavalla kuin siellä "motarin rampissa".
No kyllä ton ymmärtää, että jos jossain asuinalueella aiheuttaa moppensa kanssa verenpaineen nousua. Mutta kyllä se ääni siellä putkessa saattaa pelastaa, kun tuntuu olevan monella hiace ja muun merkin paku-kuskilla silmät perseessä, kun pyöräkuskia ei näe tai halua nähdä.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

masaiman

Juu, enpä minäkään sitä sano etteikö saisi mitata, ainakin karmeimmat ääriyksilöt saadaan karsittua... On tossa mun Hondassakin Remuksen "slipari"vaimennin, joka antaa ylemmillä kierroksilla melko hyvin ääntä, mutta taajamanopeuksissa putputellessa on hyvinkin hiljainen. Tehoahan nuo antavat melko maltillisesti lisää siihen nähden kunka paljon möykkä kasvaa, jotkut merkit jopa pyrkivät nimenomaan äänen lisäämiseen eikä niinkään siihen tehopuoleen. Noitten kanssa vaan on sama homma kuin esimerkiksi sadevesitynnyrin kokoisten subbarien kanssa, pitäs sen käyttäjänkin pikkasen pohtia missä ja eritoten milloin niitä huudattaa... Aina löytyy niitä pällejä joiden tarvitsee kompensoida sitä millin pippeliään aiheuttamalla tahallista pahennusta...

TunturiTiger

Tuli sitten poikettua Turun Caribiassa. Eilen en ehtiny lillutteleen altaalla, kun piti lähtee juhliin ja tänään ei vaan pystynyt eilisten juhlien takia. Naurattaa lähinnä, että pistin liki puolet tilistä reissuun, enkä ees kastanu itteeni. ;D

Macex

Lainaus käyttäjältä: Mattson - heinäkuu 08, 2012, 13:28:37 ip
Noitten kanssa vaan on sama homma kuin esimerkiksi sadevesitynnyrin kokoisten subbarien kanssa, pitäs sen käyttäjänkin pikkasen pohtia missä ja eritoten milloin niitä huudattaa... Aina löytyy niitä pällejä joiden tarvitsee kompensoida sitä millin pippeliään aiheuttamalla tahallista pahennusta...
Samaa mieltä tästä täysin, että kyllä ne kyläbiliksen heittäjät enemmän mielipahaa aiheuttaa, kun motoristit. Mutta eiköhän se oo vaan sitten siitä kiinni, että iän myötä järkikin kasvaa tai palautuu pätkittäin takaisin. Who knows, i don't.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.


Toby

heinäkuu 10, 2012, 09:48:43 ap #2385 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 10, 2012, 14:17:45 ip käyttäjältä Toby
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Ryhis

Tässä pikku palleroisille aito baijerilainen nuuska-automaatti.

http://www.youtube.com/watch?v=k1fmCCkXREk
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

mohla

Räyhiksen tieteellisestä havainnekuvasta tuli välittömästi mieleen eilen lukemani erittäin tieteellinen pohdinta ja varsinkin sen kommentoinnit... ;D

Fukushima - Rakkaani: Miksi mannerlaatat liikkuvat?

Toby

"Mutta se miksi näin tapahtuu, ei ole selvinnyt. Itse olen pohtinut asiaa naisen logiikalla ja mielestäni syynä on ihmisen ahneus. Öljyä pumpataan surutta ja saman koostumuksen omaavaa täyteainetta ei pumpata tilalle. Tämän takia syntyy maan sisälle epätasapaino, joka panee mannerlaatat liikkumaan." -Ritva Puolakka



Mitäpä tuohon enää lisäämään...
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Kebabmaniac

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - heinäkuu 10, 2012, 12:00:24 ip



Muistakaahan sitten että sähköallergia saattaa johtua siitä että töpseli on väärinpäin ! Tämä johtuu juuri kuvassa nähdyn uraanikiven hiomissuunnasta. Kääntämällä töpseli oireet häviävät.


TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Kebabmaniac - heinäkuu 11, 2012, 18:51:01 ip
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - heinäkuu 10, 2012, 12:00:24 ip



Muistakaahan sitten että sähköallergia saattaa johtua siitä että töpseli on väärinpäin ! Tämä johtuu juuri kuvassa nähdyn uraanikiven hiomissuunnasta. Kääntämällä töpseli oireet häviävät.


Jos mikroaaltouunin vaiheen ja nollan kääntää toisinpäin, niin siitä tulee kätevä pikapakastin.

Herra 47

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - heinäkuu 11, 2012, 19:15:21 ip
Lainaus käyttäjältä: Kebabmaniac - heinäkuu 11, 2012, 18:51:01 ip
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - heinäkuu 10, 2012, 12:00:24 ip



Muistakaahan sitten että sähköallergia saattaa johtua siitä että töpseli on väärinpäin ! Tämä johtuu juuri kuvassa nähdyn uraanikiven hiomissuunnasta. Kääntämällä töpseli oireet häviävät.


Jos mikroaaltouunin vaiheen ja nollan kääntää toisinpäin, niin siitä tulee kätevä pikapakastin.


voihan hitsi... ja minä kun en omista mikroa... pikapakastimelle kun olis käyttöä :D
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

PP

Korsolaisteinit ääs-marketissa. Kuulin kolmen lauseen taloustieteellisen keskustelun maailman parhaan koulujärjestelmän tuotoksien välillä.

"Paljo on 90 plus 90?"
"Euro 80."
"Ai on vai?"



mohla





Jarlalla menossa hyvä putki taas. Parin päivän takaisia palkittuja orvokkeja en tajunnut, mutta nää toimii. ;D

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: mohla - heinäkuu 13, 2012, 09:48:39 ap

Jarlalla menossa hyvä putki taas. Parin päivän takaisia palkittuja orvokkeja en tajunnut, mutta nää toimii. ;D


"Niitähän ne." No se kaiffari lähti siitä sitten NIITTÄMÄÄN niitä. Ja eihän nyt palkittuja kukkasia ollut tarkoitus matalaksi laittaa.

mohla

Lainaus käyttäjältä: Kaisuli-Haisuli - heinäkuu 13, 2012, 09:57:56 ap
"Niitähän ne." No se kaiffari lähti siitä sitten NIITTÄMÄÄN niitä. Ja eihän nyt palkittuja kukkasia ollut tarkoitus matalaksi laittaa.


Hah, tietysti!  :-[ ;D

Täti-E

Eilen nauratti ja kiukutti ;D

Lähi K-kauppamme on remontissa ja siksi kävelin muutaman kilometrin lähimpään ääs-markettiin ostoksille.
Tein ostokseni ja ajattelin vielä yhden Hard Lemonaden ottaa itselleni palkinnoksi kävelyreissusta painostavassa ilmassa. Kassalle tullessani ladoin tavarat hihnalle ja pyysin vielä yhden suuren röökiaskin. Kassaneiti katsoi minua ja pyysi paperit. Nauratti, minulla ei niitä nimittäin ollut mukana ;)

Kerroin kassaneidille että olen 29-vuotias ja olen työni puolesta myös usein heidän asiakkaanaan samaisessa kaupassa..Samalla hetkellä tajusin että tämä tyttö joka on varmaan leikkinyt nukeilla vielä siihen aikaan kun minä tein pahojani festareilla on varmaankin kesätöissä ja intopiukeana kaikista ohjeista. Yritin etsiä jotain korttia tms. mistä näkyisi syntymäaikani mutten sellaista löytänyt. Tyttö vielä kommentoi että " on varmaan hankalaa kun ei ole ajokorttia.."

Tupakat ja juoma jäivät tiskille ja mieleeni juolahti vasta kotimatkalla että tuo nuori naisihminen kettuili mulle siinä kassalla  ;D

Mä jotenkin oisin ymmärtäny tuon jos oisin ostanut vaan ne, mutta kun ostoslistalla oli niinkin teinimäisiä ainesosia kuin atamon, leivinpaperi, naudan paisti, hammastahna jne-jne..
Itsekkin olen kyseisen lafkan kassalla ollut töissä ja silloin kyllä oppi katsomaan myös vähän niitä ostoksia jos oli iästä epäilyä..
Kuitenkin tää oli ihan piristävä tapahtuma ja voin pistää hieman myöhemmälle ne 30-kriisit ja rupsahtamis valittelut ;D

Tyttii

Lainaus käyttäjältä: Kebabmaniac - heinäkuu 11, 2012, 18:51:01 ip
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - heinäkuu 10, 2012, 12:00:24 ip



Muistakaahan sitten että sähköallergia saattaa johtua siitä että töpseli on väärinpäin ! Tämä johtuu juuri kuvassa nähdyn uraanikiven hiomissuunnasta. Kääntämällä töpseli oireet häviävät.


Broidi osti Claes&Olssonilta halvan kolvin. Sai ensin 230V iskun kahvasta. Tutkivat kolvia tarkemmin ja oli turvallinen kun oli toisin päin työnnetty pistorasiaa, toisin päin tuli kaikki läpi. Et ei se mitään huuhaata voi olla!

Näin kävis varmaan mullekin. Perjantai 13 päivä.
Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.