tammikuu 08, 2025, 22:19:41 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Kasvien Puolue!

Aloittaja futuristi, huhtikuu 25, 2010, 18:44:39 ip

« edellinen - seuraava »

futuristi

Nojuu,

tuo olisikin aika hyvä idea tuollainen "kaupunkilaisten puutarha" mihin saisi kaikki istuttaa vapaasti kasveja. Varmasti löytyisi monelta mielenkiintoa lähteä tuollaista toteuttamaan.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: futuristi - kesäkuu 05, 2010, 19:54:43 ip
Nojuu,

tuo olisikin aika hyvä idea tuollainen "kaupunkilaisten puutarha" mihin saisi kaikki istuttaa vapaasti kasveja. Varmasti löytyisi monelta mielenkiintoa lähteä tuollaista toteuttamaan.

Tosiaan, olisi metkaa nähdä mitä kaikkea siellä alkaisi kasvamaan! :) Esim. jos sellaisen saisi vaikkapa sopivasti kaukolämpöputken päälle, kokeilisin oitis "Aji Perkele" -projektiimme tiettyjen chililajikkeiden kasvatusta siellä. Siinähän olisivat kaupunkipulut ihmeissään kun kaupungissa kasvaisi mitä ihmeellisimpiä kasveja!

Toki ilkivallantekijät ja välillä kenties poliisitkin kävisivät harventamassa kasvirivistöjä... ;)

Caderusso

Mulla se menis siihen että olisin yötäpäivää vahtimassa mun chilejä ettei kukaan menis törkkimään niitä. Tämä vahtiminen toimisi mailan kanssa  ;D
Tästä aasinsilta.. olen monesti miettinyt saisko itse tehtyä omasta nagasta pippurisuihketta  :)

ottulo

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - kesäkuu 05, 2010, 20:05:17 ip
Mulla se menis siihen että olisin yötäpäivää vahtimassa mun chilejä ettei kukaan menis törkkimään niitä. Tämä vahtiminen toimisi mailan kanssa  ;D
Tästä aasinsilta.. olen monesti miettinyt saisko itse tehtyä omasta nagasta pippurisuihketta  :)

Jos saat uutettua johonkin vaarattomaan nesteeseen tulisuutta ja jotenkin paineistettua ko. uutteen suihkepulloon, niin miksipä ei. Jokin sumusuutin vesipyssyyn, jossa reilusti tehoa?

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Noseless - kesäkuu 05, 2010, 20:31:55 ip

Jos saat uutettua johonkin vaarattomaan nesteeseen tulisuutta ja jotenkin paineistettua ko. uutteen suihkepulloon, niin miksipä ei. Jokin sumusuutin vesipyssyyn, jossa reilusti tehoa?

Juu on tota tullut joskus muutaman oluen jälkeen pohdittua. Ei sillä että tarvitsisin mihinkään pippurisumutetta, mutta ajatuksena vaan pyörittelin  :)

Pitänee joskus kaivaa rojulaatikosta mun ikivanha pumpattava SuperSoaker  ;D Nagajauhetta vaan reilusti veden sekaan.. Tarttis vielä jostain jonkun vapaaehtoisen jota ampua tolla silmille  ::) Vanha kunnon SuperSoakeri ampui vettä kivalla paineella yli 10m päähän..

blarney

kesäkuu 05, 2010, 20:58:25 ip #25 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 05, 2010, 21:00:07 ip käyttäjältä blarney

Muistetaan että tälläiset pippurisumutteet vaativat aina aseenkantoluvan, ja niin kuin tuossa aiemmin mainittiin, pidetään ne laittomuudet poissa tältä foorumilta. Varsinkin kun postaaja vaikuttaa olevan luonteeltaan väkivaltaisuuteen helposti taipuvainen henkilö. Tätä menoa ei kohta uskalla kaupungilla kävellä rauhassa, kun joku hörhö chilinisti tulee nagapäissään ruikkimaan kotikutoista pippurisumutetta viattomien ohikulkijoiden silmille.

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: blarney - kesäkuu 05, 2010, 20:58:25 ip

Muistetaan että tälläiset pippurisumutteet vaativat aina aseenkantoluvan, ja niin kuin tuossa aiemmin mainittiin, pidetään ne laittomuudet poissa tältä foorumilta. Varsinkin kun postaaja vaikuttaa olevan luonteeltaan väkivaltaisuuteen helposti taipuvainen henkilö. Tätä menoa ei kohta uskalla kaupungilla kävellä rauhassa, kun joku hörhö chilinisti tulee nagapäissään ruikkimaan kotikutoista pippurisumutetta viattomien ohikulkijoiden silmille.

Sisälukutaito puuttuu? "postaaja vaikuttaa olevan luonteeltaan väkivaltaisuuteen helposti taipuvainen henkilö." joopajoo, mähän olen maailman väkivaltaisin yksilö. :D. eiköhän tää koko "naga-sumute"-juttu ollut melkolailla vitsillä heitetty  ;)

Aji Inferno

Tosiaan, chiliväkeä vähemmän väkivaltaista väkeä on kokemukseni mukaan vaikea kuvitella. Eli vaikka nagasuihketta voisikin käyttää maailmanrauhan rikollisiin, tuskinpa meistä on ongelmaksi. :)

Kadotus

Olen jo pitkään suunnitellut nagaydinkärkeä.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Kadotus - kesäkuu 05, 2010, 21:53:03 ip

Miten tämän sinun naga-ydinkärki käytännössä toimisi?  :)

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - kesäkuu 05, 2010, 20:35:28 ip
Lainaus käyttäjältä: Noseless - kesäkuu 05, 2010, 20:31:55 ip

Juu on tota tullut joskus muutaman oluen jälkeen pohdittua. Ei sillä että tarvitsisin mihinkään pippurisumutetta, mutta ajatuksena vaan pyörittelin  :)

Pitänee joskus kaivaa rojulaatikosta mun ikivanha pumpattava SuperSoaker  ;D Nagajauhetta vaan reilusti veden sekaan.. Tarttis vielä jostain jonkun vapaaehtoisen jota ampua tolla silmille  ::) Vanha kunnon SuperSoakeri ampui vettä kivalla paineella yli 10m päähän..

Mehulinko, kuus kiloo nagaa ja pumpattava vesipyssy...  ::)

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - kesäkuu 05, 2010, 23:29:12 ip
Mehulinko, kuus kiloo nagaa ja pumpattava vesipyssy...  ::)

toimiva idea.. tosin ei taida mun pensaista tulla ihan kuuden kilon eestä satoa  :D

Kadotus

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - kesäkuu 05, 2010, 22:21:24 ip
Lainaus käyttäjältä: Kadotus - kesäkuu 05, 2010, 21:53:03 ip

Miten tämän sinun naga-ydinkärki käytännössä toimisi?  :)

Tulee sellaset roffit kaikille että siitä on leikki kaukana. Kannattaa hakea rektaalivoiteet jo valmiiksi.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Ryhis

"Likainen pommi" jossa radioaktiivinen aines on korvattu nagasoseella?
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - kesäkuu 06, 2010, 18:16:02 ip

Juu, hieman vaikea vaan kuvitella miten itse räjähdysvaihe kulkisi?
Lähiasutusalueella räjäytettynä nagasosetta leviäisi 2km säteellä ilmateitse  ??? ;D

(tässäkin postauksessa kun on kohdat "likainen pommi" ja "radioaktiivinen aines", on kohta tietenkin kolmekirjaimisten toimistojen ukot ovella..)  ;D

Janne

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - kesäkuu 06, 2010, 18:16:02 ip

Mulla on joskus meinannu tulla "likainen pommi" housuun kovemman chilisession jälkeen.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

MikaK

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - kesäkuu 05, 2010, 21:02:54 ipSisälukutaito puuttuu? "postaaja vaikuttaa olevan luonteeltaan väkivaltaisuuteen helposti taipuvainen henkilö." joopajoo, mähän olen maailman väkivaltaisin yksilö. :D. eiköhän tää koko "naga-sumute"-juttu ollut melkolailla vitsillä heitetty  ;)

Kaikkihan tietää, että jos Caderusso ryhtyy väkivaltaiseksi on ZenGrow hänen primary weapon ja plugbox toimii heittoaseena.

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: MikaK - kesäkuu 06, 2010, 22:32:16 ip
Lainaus käyttäjältä: Caderusso - kesäkuu 05, 2010, 21:02:54 ipSisälukutaito puuttuu? "postaaja vaikuttaa olevan luonteeltaan väkivaltaisuuteen helposti taipuvainen henkilö." joopajoo, mähän olen maailman väkivaltaisin yksilö. :D. eiköhän tää koko "naga-sumute"-juttu ollut melkolailla vitsillä heitetty  ;)

Kaikkihan tietää, että jos Caderusso ryhtyy väkivaltaiseksi on ZenGrow hänen primary weapon ja plugbox toimii heittoaseena.

:D ja jos oikein pahasti hermostun, muutun vihreäksi ja viskaan koko ZenGrow:lla  ;D

Herra 47

omien kokemusteni mukaan ei tarvitse kuin puristaa tai lingota nagasta mehua niin se jo ylittää vartijoiden virallisesti käyttämät sumutteet ;)
(piti aikoinaan muutama päivä vaatimalla vaatia työpaikalla olevilta vartijoilta "maistiaisia")
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

tuohisuu

Lainaus käyttäjältä: herra 47 - kesäkuu 07, 2010, 14:29:28 ip

omien kokemusteni mukaan ei tarvitse kuin puristaa tai lingota nagasta mehua niin se jo ylittää vartijoiden virallisesti käyttämät sumutteet ;)
(piti aikoinaan muutama päivä vaatimalla vaatia työpaikalla olevilta vartijoilta "maistiaisia")

Suomessahan on perinteisesti kiellettyä ajaa omaa asiaa, saatikka fyysisesti itseään puolustaa. Mutta OC-sumutteiden vertaamisessa ampuma-aseisiin ei mene kaaliin.

Mentholia saa sumuttaa silmille mutta kapsaisiiniä ei? Onko laitonta myydä The sourcea.Takavarikoiko poliisi yli 1M scovillen putelit chilimiitissä?