tammikuu 09, 2025, 22:37:56 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

mun chilit

Aloittaja mahad98, toukokuu 25, 2010, 13:49:58 ip

« edellinen - seuraava »

mahad98

;D moi kaikki kertokaa milla lannotatte chilileja

rasse

Puutarhan kesä on helppo ja varma sijoitus.

TunturiTiger

Mulla menee chililejille ainakin nyt puutarhan kesää. Aikaisemmin meni halvinta mahdollista pirkka kukkalannotetta ja hyvin tuli podia silläkin. ;D

Hegu

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - toukokuu 31, 2010, 18:53:45 ip
Mulla menee chililejille ainakin nyt puutarhan kesää. Aikaisemmin meni halvinta mahdollista pirkka kukkalannotetta ja hyvin tuli podia silläkin. ;D

itsekkin oon ajatellu sitä käyttää kokeilu mielessä. Muijalla on rainbow:n kukkaravinnetta en ole uskaltanut viellä käyttää. Taidan ottaa yhden chilin kokeiluun

MrFrost

MikaK ehti ensin.... Mutta mutta.... Yleensäkin kannattaa aloittaa tuolta:
http://chilifoorumi.fi/index.php?board=23.0

Ja toisekseen rekisteröitymättömälle voi tulla juurikin hieman räyhähtävää vastaanottoa :)

Javu: eikös tänne pitäisi olla mahdoton postata ilman rekisteröintiä?
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Maz

kesäkuu 01, 2010, 10:26:44 ap #6 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 05, 2010, 21:16:43 ip käyttäjältä Aji Inferno
Itse käytän Biobizzin tuotteita lähinnä bloomia.

papereeka88

Lainaus käyttäjältä: MrFrost - toukokuu 31, 2010, 22:12:54 ip
MikaK ehti ensin.... Mutta mutta.... Yleensäkin kannattaa aloittaa tuolta:
http://chilifoorumi.fi/index.php?board=23.0

Ja toisekseen rekisteröitymättömälle voi tulla juurikin hieman räyhähtävää vastaanottoa :)

Javu: eikös tänne pitäisi olla mahdoton postata ilman rekisteröintiä?

Itsekin kyllä kannatan tuota,että ilman rekisteröitymistä  ei voi kirjoittella,mutta mahtaakohan se,että ei ole rekisteröitynyt niin oikeuttaa "räyhähtävää" vastaanottoa,kun asiallisestikin voisi johdattaa aloittelijan oikealle osastolle.Jos näin on niin,ehkä on syytä alkaa chilivaarin tavoin harkita siirtymistä muille formaateille,kuin chilifoorumille.
"Mina olla cool ja tyyni koko tämän nautinnon ajan"

Maz

LainausItsekin kyllä kannatan tuota,että ilman rekisteröitymistä  ei voi kirjoittella,mutta mahtaakohan se,että ei ole rekisteröitynyt niin oikeuttaa "räyhähtävää" vastaanottoa,kun asiallisestikin voisi johdattaa aloittelijan oikealle osastolle.Jos näin on niin,ehkä on syytä alkaa chilivaarin tavoin harkita siirtymistä muille formaateille,kuin chilifoorumille.

Asiaa!!

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: Maz - kesäkuu 01, 2010, 10:26:44 ap
Itse käytän Biobizzin tuotteita lähinnä bloomia.

Bloom yksissään ei mun mielestä riitä.

Grow+Bloom ja jos vielä jotain muuta, niin Alg-A-Mic ja Top Max lisukkeina....

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Dani

Lainaus käyttäjältä: MrFrost - kesäkuu 08, 2010, 21:56:07 ip
Grow+Bloom ja jos vielä jotain muuta, niin Alg-A-Mic ja Top Max lisukkeina....

Juurikin nuo Frostin mainitsemat tuotteet pääsevät minulla ensi kertaa käyttöön lähiaikoina, kunhan tilaus saapuu perille. Foorumin keskustelujen perusteella odotan niiltä melko paljon!

Tätä ennen olen lannoitellut liiankin riskillä puutarhalainnoitteella (tulee jauheena). Sitä on mielettömän vaikea annostella tarpeeksi vähän, vaikka kemiallisesti sisältääkin käsittääkseni oikeita suoloja.

Cod3

Sul on vaan liian pienet astiat :)  Itse ratkaisin tuon annostelu ongelman hankkimalla 30l kanisterin korkissa on sitten hana mistä saa näppärästi annosteltua kannuun.

Dani

Lainaus käyttäjältä: Cod3 - kesäkuu 09, 2010, 10:57:28 ap
Sul on vaan liian pienet astiat :)  Itse ratkaisin tuon annostelu ongelman hankkimalla 30l kanisterin korkissa on sitten hana mistä saa näppärästi annosteltua kannuun.

No juu, en kehtaa säilytellä valmiita liuoksia, varsinkaan jos olen merileväuutteella lötrännyt. Se pitäisi ohjeiden mukaan käyttää saman tien eikä antaa lojua pitkiä aikoja ainakaan avonaisissa astioissa.

Tuo kanisteri-idea on kyllä ihan pätevän kuuloinen, tosin tarttisin useamman, koska eri kasvit on niin eri vaiheessa, että tarttevat myös hieman erilaista lannoitusta. Tai sitten päräyttäis vaan samaa kamaa jokaiselle ja antais pärjätä  ;D