tammikuu 08, 2025, 21:43:56 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Pink babanero se vain rypistyy.

Aloittaja Dick Tator, kesäkuu 03, 2010, 21:10:33 ip

« edellinen - seuraava »

Dick Tator

Niin. Lieneekö pinkki haba lannoituksen suhteen jotenkin kranttu, kun kaikki on kohta kokeiltu, ja lehdet vain rypistyy lisää.

Kasvualustana on turve-multa. Lannoittanut olen biopissin groulla ensin, sitten bloomilla ja lopulta kananlöysällä. Mikään ei auta.

Mg.sulfaa olen tarjoillut ja kalkkiakin kokeillut. Huuhtelujakin on suoritettu. Väri ja koko kasveissa ihan jees.

Kukkaa puskee kovasti mutta uutta oksaa ei tässä vaiheessa juurikaan.

Toiset saman ikäiset chinenset pyytää typpeä nyt, mutta mutrulla lehdin ei ole olleet.

Kaltsu

Jos kukkaa puskee ja niin kuin sanoit väri ja koko on ihan jees, niin en minä nyt kovin suurta ressiä tuosta ottais. Hyvä siitä tulee. :)
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

Tinsa

Ei näistä kannata stressata. Minullakin on polivian reinpow rullannut lehtensä todella tiukaksi rullaksi. Seuraavat ovat taas suoria.
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger
Vaikka on jo vuosia kasvatellut ja antanut tutuille amistiaisia

Lainaus käyttäjältä: bluesman - huhtikuu 24, 2011, 21:02:53 ip
Kaupassa luulivat teeholistiksi kun ihmettelin ettei hyllyssä ollut 32:ta teesiivilää.

Hydrosora

Minulla on tällainen Pink Habanero kasvanut melkein lannoittamatta. Muutaman kerran olen lurauttanut Bio Bloomia,
mitään typpivoittoista lannoitetta en ole antanut olleenkan. Ruukussa on about 9 litraa rainbow kukkamultaa by kekkilä.
Siinä on ravinteita riittänyt tarpeeksi. Satoakin tuli yli odotusten, vaikka multa pääsi kukkimisen aikana kuivumaan pari
kertaa aika pahasti. Tiputti kukkia ihan kunnolla, mutta onneksi ei ollut pitkävihainen ;D

Kaltsu

^Sehän on melkein samannäköinen mitä mun pinkki.  ;D Pinkki
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

Hydrosora

Helvata soikoon, että repesin  ;D Kiitos Kaltsu päivän parhaista nauruista.