tammikuu 11, 2025, 00:35:15 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Lahti miitti!!

Aloittaja Tomppa, heinäkuu 06, 2010, 00:24:20 ap

« edellinen - seuraava »

Tomppa

Ilmottautumisia kiitos!!!

mikä olisi hyvä aika??

MikaK

Olisin ensi viikolla seutuvilla ja chilihenkinen lounas kuullostaisi kivalta. Torstaina viimeistään siirryn takaisin etelään, joten esim. maanantai sopisi mainiosti. Paikalliset valitkoon paikkaa, kun itse en ole käynyt kuin torin reunan italialaisessa ( useasti ) ja mikäs ketju texmex-mesta siinä toisella reunalla onkaan.

Macc

Olen myös maisemissa tässä lähitulevaisuudessa, joten jos vaan keksitte sopivan ajankohdan niin luultavasti saan sen sovitettua aikatauluun - etenkin arkena sopii lähes milloin vaan.  :)

mohla

Mulla alkaa perjantaina 3 viikon loma, jonka aikana miitille voisi löytyä aikaa helposti. Jos nyt ei keksi jonnekin lähteä reissuun... =)

Tomppa

Paikkana voisi olla toros tex-mes tai vastaava  8)

Tomppa

Onko nyt sitten lahteen tulijoita ajalle 2-6..8.2010

tehdään pikku miitti  el pasoon.  mukaan iloista mieltä sekä "ylläreitä"  ;D

eli jotain kivaa... ;D  tulista tai ei niin tulista kunhan on kivaa..

Jiri

Mä voin ajella Lahteen tästä Tikkurilasta vaikka ihan vaan miittiä varten. Sano vaan päivä ja paikka :-)
http://jirin.hommat.info | cl @ IRCnet

Tomppa

eli jos porukkaa olisi tulossa niin itselleni kävisi joko 26 ja 28 .7

tai sitten elokuussa 2 päivästä eteenpäin.

kunhan nyt saataisiin porukkaa kasaan!!!!

tulista ja maukasta on luvassa siis!   ja chilihenkistä seuraa...

masaiman

mukana! Naamantai ois mulle parempi mut yritän järkkää jos pääsis muullon. duuni vähän paska homma kun saattaa tulla saman päivän aamuna vielä muutto illaks... Ja ääni torolle. En oo koskaan saanu käytyä, olispahan hyvä syy.

shp

28.7. olis aika jees niin saa kunnon putken päälle.
Ke Lahti, To Nurmijärvi, Pe Ulvila \o/
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Tomppa

Eli päivämäärä olisi nyt sittenkin      4.8.2010.

Itselläni tulee muuten niin kiire kun olisi rippijuhlatkin tuossa eka päivä tiedössa.. ja ensi viikolla en kyllä ehdi sittenkään..

eli 4.8.2010  klo 11:00-23:00   on paikka auki.

hämeenkatu 21 on osoite ja hintataso edullinen..

kokki tekee tulisempaa soossia kun pyydämme.

onko asia lyöty nyt lukkoon? 

mohla

Alkaa jo duuni taas tuolla viikolla, mutta klo 18 jälkeen ehdin paikalle. Onko tex-mex paikka siis Tuomitalon sisäpihan el paso tex-mex vai sitten tuo Toros Tex-Mex Sokoksen kohdalla Hämeenkatua? Ilmeisesti Toros Tex-Mex, kun osoite olisi ainakin oikea Hämeenkatu 21.

Macc

Itselleni tuolloin 4.8. sopii ainoastaan joskus klo 20 jälkeen, joten taitaa jäädä väliin. Huono säkä, kun tuo 4.8. on tuolla viikolla ainoa päivä jolloin on ohjelmaa...  ;D

Tomppa

paikka on todellakin tuo hämeenkatu 21..

kävin tuomitalon sisäpuolella olevassa ravintolassa mutta ei mikään ihme mesta..toki halpa ja laadukas tuokin on..

mutta miten te tahtoisitte?   valita saa  8)

enemmistö voittaa

mohla

Mulle ainakin käy hyvin tuo Hämeenkatu 21 Toros TexMex, josta oheisessa linkissä on ihan ok arvostelutkin.

masaiman

käypi myös tänne. mut mihin aikaan? oisko esmes 18:00?

Tomppa

heinäkuu 23, 2010, 19:47:46 ip #16 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 23, 2010, 19:55:59 ip käyttäjältä Tomppa
mieluusti hieman aikaisemmin mutta jos porukkaa tulee enempi illalla niin toki tuo klo 18:00 olisi ihan jees aika..

..hyvää ruokaa ja toivottavasti saman henkistä porukkaa  8)

..soitan muuten vielä ja varmistan erään asian...sinne mestaan  8)
---------------------------------------------------------------------------------------

Noniin!

eli tuli kielimuuri vastaan tässä asiassa..meinasin kysyä että haittaako niitä jos ottaa omat mausteet mukaan..mutta ..meksikaani ei ummartaa soomea...

noh..katsotaan...  8)

masaiman

Mites miitti? vieläkös sakki ois tulossa kun ei oo mitään kuulunu pitkään aikaan. Ja sitä kellonaikaa kyselisin. ite pääsisin varmaan heti viiden jälkeen tuleen millon vaan.

mohla

Mulle sopii kyllä. Klo 18 jälkeen pääsen paikalle.

Macc

Edelleen on keskiviikoksi ohjelmaa iltaan (n. 20:00) asti, joten luultavasti en ennätä. Mutta jos sattuu niin että jostain syystä pääsen aiemmin, niin koetan tulla sinne Torosiin poikkeamaan...  :)