tammikuu 09, 2025, 22:33:18 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Antivitutusta ilmassa

Aloittaja Tepi, heinäkuu 10, 2010, 15:28:34 ip

« edellinen - seuraava »

Yuzzi

Ensimmäistä kertaa tilasin Fataliilta siemeniä, ja pakko sanoa, että yllätyin positiivisesti. 5 mysteerisiementä seassa, nagasalmiakkitoffeemaistiainen, tarroja, lehtisiä... Loistavaa!

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Tyttii - heinäkuu 05, 2012, 13:43:32 ip
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - heinäkuu 05, 2012, 12:55:00 ip
Lainaus käyttäjältä: Tyttii - heinäkuu 05, 2012, 12:35:35 ip
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - heinäkuu 04, 2012, 12:07:45 ip
Seitsemän nuorta autossa? Olihan ajopelinä "tilastoykkönen" eli kolmossarjalainen 80-luvun bemari jolla kaikki teinit ajavat itsensä hengiltä? Tunnetaan myös nimellä ruumisarkku.

Jaa'a, mikähän tuo on tuossa kuvassa:
http://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/116332-nuorten-auto-syoksyi-ojaan-%E2%80%93-yksi-loukkaantui-vakavasti

Nuoret sankarit. Vapaat nopeudet takaisin jotta luupäät voisivat ihan oikeasti vetää kolmeasataa kallioleikkaukseen.

Vähän vaikea ajatella noin, kun tunsin kaikki pojat ja ovat olleet yleensäkin kilttejä lapsia. Poikia syntyy 103/100 tyttöä kohden, varmaankin tuon kohelluksen takia. Ei sillä että touhu olisi siksi hyväksyttävää. Nyt voi joka poika täällä nostaa käden ylös, jos ei ole nuorena virkavallan kanssa ollut tekemisissä. Minä en ole. Mut mä oonkin tyttö.

o/

Tai no asianomistajana..

Ryhis

Jos lakia aikoo rikkoa, kannattaa homma toteuttaa siten ettei jää kiinni tai sitten jättää leikki kesken. Tämän luulisi olevan ihan perusasioita.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Lillen

En ole ollut virkavallan kanssa tekemisissä...

Yeah, ensimmäinen työpäivä takana ja huomenna jatkuu. Työnä marjojen poiminta. Voisi luulla että mansikoiden poimiminen olisi vaivatonta ja ns. helppoa rahaa ,mutta sanonpa vaan että 100 litran jälkeen alkaa polvet ja selkä olee niin p*skana että "helppo raha" luulot voi haudata.

Yöllä nukutaan hyvin...

Juu huomenna takasin kello 7:ksi  8)

omarosa

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - heinäkuu 06, 2012, 10:20:07 ap
Jos lakia aikoo rikkoa, kannattaa homma toteuttaa siten ettei jää kiinni tai sitten jättää leikki kesken. Tämän luulisi olevan ihan perusasioita.

Kokemuksen rintaäänellä? :o ;) Kerro pois, se on jo varmaan  vanhentunnu
http://fi.wikipedia.org/wiki/Rikos
chilinkasvatuksen A:spna B:hydrosora C:provado

masaiman

heinäkuu 06, 2012, 19:07:33 ip #1005 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 06, 2012, 19:10:37 ip käyttäjältä Mattson
^ Tasan ole mitään helppoa rahaa, meilläpäin kun ajelen aamulla töihin on mansikkapelloilla varsin monta persettä pystyssä jo tossa 5:20 kun normaalisti tilan ohitan, oon kuullu niiltä ketkä siellä on olleet että menevät mielummin sianpierun aikaan niin ehtii pari tuntia nyppiä ennen kun aurinko alkaa paahtaa, koska silloin ei ole pelkästään tuskaisan kuuma, silloin heräävät myös massiiviset paarmaparvet. Mun selällä tota ei ikinä pystyis tekemään, eikä kuulemani mukaan palkkakaan ole mitään yritysjohtajatasoa kun pellot on yleensä täynnä virolaisia/puolalaisia/yms. työläisiä jotka suostuu tekemään puoli-ilmaiseksi...

Sitten niihin omiin antivitutuksiin: Olin tulossa kuorma-autolla erittäin lunkin päivän päätteeksi pyörä selässä tänään kotiin, jotta saan mm. nipun vaneria tuotua muassani viikonlopun remonttia varten, joten kävin samalla vähän shoppailemassa myös kuormuria varten. Menin lähinnä uusia akkuja ostamaan, mutta rekkavaraosakaupan näyttelyseinä teki tehtävänsä ja sorruin hiukan törsäämään:

Mannikan katolle tulee lähiaikoina 68cm oikeutta kanssa-autoilijoille! Jos joku ei tiedä mitä kuvassa on, katsot juuri paineilmatoimista alppitorvea, mallia hornantuutti! Tällänen Räyhiksen hiasenkin katolle? Voin rehellisesti kertoa, että meteli on HIRVEÄ! Kohtuu miehekkään kokoinen laite, kun lattialla seistessään yltää meikäläistä münille. Oli toisiks suurin mitä niillä oli, se pisin ois ollu vielä 10cm pidempi, vastaavan verran matalammalta soiva ja hellllvetisti kalliimpi... Meinasin samalla jos ois tilannu autoon nautaraudan (valoraudan nimellä pitää nykyään myydä kun karjapuskurit on laittomia...), mut sellanen hyvän näköinen koko keulan peittävä ois maksanu NELJÄ TONNIA!!! jäipä tällä kertaa tilaamatta...

Lillen

Lainaus käyttäjältä: Mattson - heinäkuu 06, 2012, 19:07:33 ip
^ Tasan ole mitään helppoa rahaa, meilläpäin kun ajelen aamulla töihin on mansikkapelloilla varsin monta persettä pystyssä jo tossa 5:20 kun normaalisti tilan ohitan, oon kuullu niiltä ketkä siellä on olleet että menevät mielummin sianpierun aikaan niin ehtii pari tuntia nyppiä ennen kun aurinko alkaa paahtaa, koska silloin ei ole pelkästään tuskaisan kuuma, silloin heräävät myös massiiviset paarmaparvet. Mun selällä tota ei ikinä pystyis tekemään, eikä kuulemani mukaan palkkakaan ole mitään yritysjohtajatasoa kun pellot on yleensä täynnä virolaisia/puolalaisia/yms. työläisiä jotka suostuu tekemään puoli-ilmaiseksi...

Tänään ei kymmenkunta paarmaa pahemmin ötökät häirinneet työntouhua.Onneksi  :). Lämpötilatkin olivat suotuisat...
Palkka sanoisin on ihan jees tuolla tilalla. Eihän se mikään johtajanpalkka ole.
Poimioina suurimmaksi osaksi kesä-lomalaisia koululaisia. 

Selkä ja polvet vaan narisee inhottavasti kun taivuttelee ja kipu on lievästi sanottuna ärsyttävä. Minulla kun on vielä suvussa kehnot polvet...

Ryhis

Tällänen Räyhiksen hiasenkin katolle? Voin rehellisesti kertoa, että meteli on HIRVEÄ!

Voi kuule lapsi, tuollainen mutta pienempi on ollut Hiacen maskin takana jo kolmisen vuotta! Se vakiotööttihän on kevyttä liikennettä varten!  ;)
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset

Heku

Tuommoinenhan olisi kova peli traktorissakin. Voisi tööttäillä takaisin autoilijoille jotka ajavat perässä tööttiä soittaen.

masaiman

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - heinäkuu 07, 2012, 11:29:42 ap
Tällänen Räyhiksen hiasenkin katolle? Voin rehellisesti kertoa, että meteli on HIRVEÄ!

Voi kuule lapsi, tuollainen mutta pienempi on ollut Hiacen maskin takana jo kolmisen vuotta! Se vakiotööttihän on kevyttä liikennettä varten!  ;)
No kyl maar mää sen tiärän, mut eikös sulla ollu se sellanen sähkösellä pumpulla varustettu malli, viimeks kun tarkistin ei Haisu tainnu kehittää paineilmaa toimiakseen, tommonen soi PIKKASEN kovempaa kun se teikäläisen... Mites muuten oot leimalla käyny, onko inssi itkeny vai onko jossain piilossa kytkin josta saa vaihdettua normitöötille, kun eikös noi oo käsittääkseni laittomia (tosin niin on urakkanupitkin, mut eipä Mannikkaa paljoo ilman ajeltais eikä inssikään oo koskaan niistä mitään sanonu vaik oon käyny viis kertaa leimaamassa yhteensä kolmea eri kuormuria ja kaikissa on ollu nuppi)

Ryhis

En tuosta laittomuudesta tiedä, mulla on normitöötti koskematon ja ajovalojen pesurin viereen olen tyhjään reikään laittanut "possunpunaisen sikanapin". Konepellin alle, jonkun paisuntasäiliön tms. viereen asensin pumppuyksikön josta menee vinyyliletku etumaskiin, eli ilmalla se ääni tehdään.

Käytän yhtä ja samaa katsastusasemaa ja siellä ollaan jo totutttu "Urhoon" ja Urhon eksentriseen omistajaan. Pari talvea sitten akut olivat niin sököt, ettei autoa voinut sammuttaa. Kävin täyttämässä paperit ja sanoin, että auto on käynnissä pihalla.

Katsastusmies tuli melko pian ja selitin tilanteen hänelle, taputtelin konepeltiä ja sanoin "Urho on hyvä auto, mutta akut ovat jo väsyneet!" Myöhemmin katselin miten katsastusmies oli monttu auki kuskinpukilla ja ihmetteli auton sisustusta. Hytissä on mm. postikortti Tossa de Marista, Gay mafia (theyll brake the legs of your coffee table)-kyltti, takalasissa on Fataliin Naga Morich-mainos sekä isohko varoitustarra "Särkyneenä olen arvoton". Peruutuspeilissä ei saisi roikottaa mitään tingeltangelia, minulla siinä on mm. rukousnauha, karvanopat, kuulosuojaimet, golfpallon kokoinen happyface, Blairssin kallo ja kallo saksalaisella kypärällä. Peilissä roikkuvaa hässäkkää inssi ei edes kommentoinut, ravisteli vain päätään..

Larski

Huh! Lekuri totesi äsken, ettei silmässä näy vaurioita. Onnistuin eilen saamaan 30 % HCl silmääni. Jumankekka ku säikäytti hyvin...

Kiitosta vaan myrkytystietokeskuksen tädille hyvistä huuhteluneuvoista!

Noli Me Tangere

Sain tänään silmälasit ja tajusin kuinka sokea olenkaan ollut. Molemmissa silmissä on taittovika ja vasemmassa vielä jotain miinusnäköä tai mitälie. Kaukonäkö on ollut huono.

Se tunne, kun näkee lukea tekstiä lähestulkoon puolet kauempaa....

Lillen

Loma-päivä  8).

ts. kasvarissa riehutaan puolisen päivää ja loput levätään ja nautitaan rauhallisesti...

Jos siemenketjukirje II ehtisi vielä täksi päiväksi olisi loma-päivä lähes täydellisyyttä hipova  :)

Herpiili

Pari viikkoa lomaa edessä ja saa hieman hoidettua keskeneräisiä projekteja pois alta. Luvassa myös bradley smokerin käyttöä ja pakkasesta löytyy vielä foorumilta tilattua poronlihaa. Miltäs savustettu poro kuulostaa? ;)

masaiman

Lainaus käyttäjältä: Herpiili - heinäkuu 13, 2012, 18:54:21 ip
Miltäs savustettu poro kuulostaa? ;)

*mussuti mussun mussun möyst möyst möyst*

Whili

Lainaus käyttäjältä: Mattson - heinäkuu 13, 2012, 22:28:32 ip
*mussuti mussun mussun möyst möyst möyst*

;D    Olipas hauskalta kuulostava poro   ;D

Herpiili

LupeKani

Jon Gomm - Passionflower  Tänään kuuntelemaan espan lavalle tätä ja Petteri Sariolaa.

Pertsa

Hypomania päällä ja siivonnu hulluna koko päivän, on ku soseessa. Nenä täynnä keltaista Taxia, euforia <3

-P-
Meillä määrää Nainen!