tammikuu 10, 2025, 19:15:55 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Antivitutusta ilmassa

Aloittaja Tepi, heinäkuu 10, 2010, 15:28:34 ip

« edellinen - seuraava »

masaiman

Noh, itsekin sain tänään vihdoin viimein kylvettyä ensi kesän kasvihuonekasvit, mukana 2 rocotoa... Ans kattoo ehtiikö mikään...

mohla

Viikon mittainen hiihtoloma Sallassa. Varsin mukavat hiihtomaastot täällä ainakin tuon ensimmäisen 9 km tunturin ympärihiihdon perusteella. Reilu 800 km ajomatkakin meni ihmeen kevyesti viime yönä. :)

Ryhis

Harakat kisailevat pihapuussa ja näin yhden kaverin jonka luulin kuolleen, heppu onkin elossa ja paremmassa kunnossa kuin ikinä!  :)
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: mohla - helmikuu 25, 2012, 21:27:19 ip
Viikon mittainen hiihtoloma Sallassa. Varsin mukavat hiihtomaastot täällä ainakin tuon ensimmäisen 9 km tunturin ympärihiihdon perusteella. Reilu 800 km ajomatkakin meni ihmeen kevyesti viime yönä. :)

Samalta suunnalta ajelin pois eilen. ja kuinkas ollakkaan tuli elämäni ensimmäinen pikavoitto :( Sopivasti pitkähkä alamäki ja aurinko paistoi matalata suoraan silmiin. 80 alueella 97. tästä vähennettiin 3km korjausta, joten 14km/h ylitystä = 70€. Tämä tietty pitäs mennä vitutus topiciin :D

Heku

Alamäki, saati sitten matalalla silmiin paistava aurinko ei ole mikään tekosyy ylinopeudelle joka on täysin oma moka.  ;)

Antitheist

Perjantaina lyötiin suurtalouskokin tutkintotodistus käteen ja eilen juhlittiin valmistujaiset. Nyt sitten kieriskelen lahjarahoissa, puukoissa sun muissa keittiövälineissä. Kohta Ikeaan sohvaostoksille.

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: Heku - helmikuu 27, 2012, 15:25:44 ip
Alamäki, saati sitten matalalla silmiin paistava aurinko ei ole mikään tekosyy ylinopeudelle joka on täysin oma moka.  ;)

Voiko ylinopeudelle olla joku oikea syykin? ...eiköhän ne kaikki ole tekosyitä :D

Heku

Lainaus käyttäjältä: ChIlIDoG - helmikuu 27, 2012, 15:30:01 ip
Lainaus käyttäjältä: Heku - helmikuu 27, 2012, 15:25:44 ip

Voiko ylinopeudelle olla joku oikea syykin? ...eiköhän ne kaikki ole tekosyitä :D

Ei, minulle vain jäi, kenties erheellisesti sellainen kuva että yritit puolustella ylinopeuttasi.  :)

mohla

Lainaus käyttäjältä: ChIlIDoG - helmikuu 27, 2012, 07:37:06 apSamalta suunnalta ajelin pois eilen. ja kuinkas ollakkaan tuli elämäni ensimmäinen pikavoitto :( Sopivasti pitkähkä alamäki ja aurinko paistoi matalata suoraan silmiin. 80 alueella 97. tästä vähennettiin 3km korjausta, joten 14km/h ylitystä = 70€. Tämä tietty pitäs mennä vitutus topiciin :D

Appiukolle oli kanssa tänne tullessa välähtänyt Kajaanin nurkilla kamera. Ovat lie päättäneet hyödyntää täälläpäin turistikauden tuollakin saralla. ;D

38 km / 100 km hiihdetty ja kerran lasketeltukin. Saas nähdä kuin tavoitteen käy, kun ti-to periaatteessa enää aikaa... :)

Ryhis

Jumaleissön tää Samsung Xcover on todellinen yrittäjän puhelin! Tässä on sellainen estolista, johon voi laittaa puhelinnumeroita. Sitten kun näistä numeroista soitetaan - mukaanlukien "tuntematon"-statuksella soittavat - PUHELIN LYÖ AUTOMAATTISESTI LUURIN KORVAAN! Tässäkin näpytellässä totesin taas jonkun helppoheikin saaneen "tuut-tuuttia" ja Samsungi vaan ilmoittaa "hylätty puhelu".

Pirun kätevää!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - helmikuu 29, 2012, 10:02:31 ap
Jumaleissön tää Samsung Xcover on todellinen yrittäjän puhelin! Tässä on sellainen estolista, johon voi laittaa puhelinnumeroita. Sitten kun näistä numeroista soitetaan - mukaanlukien "tuntematon"-statuksella soittavat - PUHELIN LYÖ AUTOMAATTISESTI LUURIN KORVAAN! Tässäkin näpytellässä totesin taas jonkun helppoheikin saaneen "tuut-tuuttia" ja Samsungi vaan ilmoittaa "hylätty puhelu".

Pirun kätevää!
Erittäin, ERITTÄIN kaivattu ominaisuus! Joskus kerran kymmenestä erehdyn vahingossa vastaamaan tuntemattomaan numeroon ja taas vituttaa koko loppupäivän.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Nosiseptori

Ilman tuota ominaisuutta elävänä ihmisenä olen havainnut tehokkaimmaksi tekniikaksi vastata puheluun ja lyödä luuri korvaan - tai vastata äänettömästi ja odottaa hiljakseen kunnes hölmistynyt kaupustelija menettää kiinnostuksensa. Jos painaa pelkkää punaista niin soittelu vain jatkuu ja jatkuu, mutta jos puheluun on vastannut (vaikkakin lyönyt luurin saman tien korvaan) niin on epätodennäköisempää, että enää häiritään samasta numerosta (ainakaan enää samalla viikolla).

Yrittäjän on tietenkin vaikeampi suodattaa aiheettomat ja aiheelliset puhelut toisistaan, jolloin tuollainen estolista on kyllä ehdoton eikä tarvitse kuluttaa aikaansa samalla tavalla pelleillen kuin itse teen.

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - helmikuu 29, 2012, 11:19:46 ap
Ilman tuota ominaisuutta elävänä ihmisenä olen havainnut tehokkaimmaksi tekniikaksi vastata puheluun ja lyödä luuri korvaan - tai vastata äänettömästi ja odottaa hiljakseen kunnes hölmistynyt kaupustelija menettää kiinnostuksensa. Jos painaa pelkkää punaista niin soittelu vain jatkuu ja jatkuu, mutta jos puheluun on vastannut (vaikkakin lyönyt luurin saman tien korvaan) niin on epätodennäköisempää, että enää häiritään samasta numerosta (ainakaan enää samalla viikolla).

Yrittäjän on tietenkin vaikeampi suodattaa aiheettomat ja aiheelliset puhelut toisistaan, jolloin tuollainen estolista on kyllä ehdoton eikä tarvitse kuluttaa aikaansa samalla tavalla pelleillen kuin itse teen.

Anroididin marketista saa ladattua ko. järjestelmää käyttäviin puhelimiin Estä Puhelu ohjelman........

Janne

mahtaakohan iluureihin saada tuollaista softaa joka löisi luuria korvaan puhelinmyyjille...
Minulla on ollut viimeiset pari vuotta tiukan asiallinen linja näiden kanssa, sillä sekunnilla kun selviää että jotain ollaan myymässä, ilmoitan selkeällä äänellä etten osta mitään, toivotan hyvää päivänjatkoa ja katkaisen puhelun. Aika usein vastapuoli ei kuuntele yhtään mitä sanotaan ja jää höpöttämään mainoslausettaan kun puhelu katkeaa.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

masaiman

Sepä noissa juuri nykyään onkin kun sanoisivan saamari edes että ovat myymässä jotain! Muutamallekin tehnyt mieli huutaa nuppi punaisena kun saa ensin kuunnella vartin hevonpaskaa jostain helvetin haroitus tai opinnäytetöistä ennenkuin selviää että ilmaisen palvelun mukana tuleekin kylkiäisenä esim. Helvetin kallis kotisivupalvelin tms... Onneksi nämäkin nykyään jo tunnistaa ja osaa huutaa pelin poikki heti alkuunsa. Minä en voi sietää puhelinmyyntiä missään muodossa! Ja joo, itsekin huomannut että vedetään niin yhtä höyryä paperista että kun yhdellekin sankarille ilmoitin väliin hyvin tiukasti etten ole kiinnostunut, jatkui sana siitä mihin jäi ja blablabla jatkui siihen asti kunnes iskin luurilla.

tomppa,

itselläni on salainen numero sekä osoitteet yms,markkinointikiellot mutta silti nuo myyjät ovat saaneet puhelin numeroni ja paras keino onkin jättää linja auki ja pistää musiikkia soimaan taustalle,ja puhelin kaijuttimen viereen..ja katsotaan kauan myyjä jatkaa puhelua.
Oma ennätys on 7 minuuttia ja 32 sekuntia.  8)
eniten häiritsevät nuo ovelta ovelle kauppiaat...hyvin harvoin ostan mitään mutta jos joku ulkomainen opiskelija myy taidetta niin voin 5-10€ antaa jos kuva on hyvä. Ja siinäkin tapauksessa napsautan aina asunnon oven lukkoon jotenka eivät pääse kuin ulko eteiseen  :)

ChIlIDoG

nykyisessä talossa asunut reilun pari vuotta ja ei kertaakaan ole käynyt ovella kaupustelijoita. Tietty siihen voi vaikuttaa staffin kuva ovipielessä ja varoitus tekstit :)

Jahvetti

Staffin kuvalla saattaa olla osuutta kaupustelijoiden vähyyteen ;D

Me asutaan sen verran korvessa, ettei ovella kauppiaita ole näkynyt.
Ja jos näkyy, niin ihmettelen suuresti jos tulevat toistekkin...

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: .TOMPPA. - helmikuu 29, 2012, 18:28:36 ip
jättää linja auki ja pistää musiikkia soimaan taustalle,ja puhelin kaijuttimen viereen..ja katsotaan kauan myyjä jatkaa puhelua.
Oma ennätys on 7 minuuttia ja 32 sekuntia.  8)

Minä olen kerran listoittanut yhden huoneen ympäri siten, että aina kun tein poravasaralla reiän lyöntitulppaa varten, pidin puhelinta lattialla porausreiän vieressä. Ei muuten mikään pieni ääni kun vetää listan läpi suoraan. Välillä otin kuulosuojaimet pois ja nostin luurin korvalle, jep, siellä se akka lärpättää, eikun jatkamaan. Parinkymmenen porauksen jälkeen homma oli valmis, nappasin luurin korvalle ja sanoin, etten ole ryhtymässä teidän asiakkaaksenne. Myyjä toivoi, että olin varmasti kuullut koko myyntilitanian kun "välillä sieltä kuului jotain outoa meteliä" (~120dB).

Sanoin, että niin varmasti kuului. Olen nimittäin töissä, oikeissa töissä.

linker

Ei mikään huono loppuviikko:
tutkinto-osuudesta (varhaiskasvatus/kasvun tukeminen) kiitettävä,
nuorempi tytär pääsi inssistä läpi ja sai ajokortin, mopoautonsa myydään tänään,
ja autokin on jo varattuna ja noudettavissa.

Kyseli että kuinka kauan menee ennen kuin annan ajaa/kokeilla Saabiani.
....siihen saattaa mennä    ...ikuisuus  ;D

Pelolla odotan, milloin "ilmapuntar"i kääntyy; kurjuuden summa kun on vakio
(universaali fakta)