tammikuu 10, 2025, 16:28:50 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Antivitutusta ilmassa

Aloittaja Tepi, heinäkuu 10, 2010, 15:28:34 ip

« edellinen - seuraava »

Toby

Tänään illalla grillausta ja ruuanlaittoa koko kadun (n. 20 henkeä) voimin :)
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

NPhoBiaz

Käväisin tänään ensimmäistä kertaa pelaamassa rundin golfia. :) Komea sää ja hyvä seura, todella mukavaa oli!
On tuossa rangella tullut käytyä harjoittelemassa jonkun verran, mutta nyt siis varsinainen ensimmäinen peli (9 reikää).

SK

Kaksi kuukautta, 12 tunnin vuorotyötä lyhennetyillä vapailla takana puolentunnin päästä.
Kohta alkaa kesäloma!

masaiman

1,8 työpäivää vielä   ;)

Minbaari

bläkkäri

Allergiaoireet helpotti, verta käyty muuvan putkilo luovuttaan. Ens viikolla saa tietää, pitääkö tässä allergikoksi alkaa...muttamutta...

Loma tj 9pv!

Nuorehko Aberlouri jo tilattu Alkoon saapuvaksi ensiviikolla. Kyllä se näin kolmen viikon tauon jälkeen maistuukin...

ChiliChillailija

Aurinkoinen ja lämmin keli, eikä velvoitteita tehdä mitään. :)
PÄIVÄKIRJANI 2013
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11915.

CHILIBLOGINI Uusin blogikirjoitukseni on:
http://chillailijanchilit.blogspot.fi/2013/07/satoa-tulee.html

"jokainen meistä on joskus aloittelija, toiset loppuelämän" ~Hessi

InkRose

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - heinäkuu 24, 2014, 10:02:33 ap
Pah! Loma tj 39pv. :(

Antivitutussektoria voitaneen tässä joku päivä ryhtyä rakentamaan syyskuisen pikkulintubongauksen suunnittelulla?

wille

Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: InkRose - heinäkuu 28, 2014, 15:04:38 ip
Lainaus käyttäjältä: Minbaari - heinäkuu 24, 2014, 10:02:33 ap
Pah! Loma tj 39pv. :(

Antivitutussektoria voitaneen tässä joku päivä ryhtyä rakentamaan syyskuisen pikkulintubongauksen suunnittelulla?

Kuulostaa jokseenkin houkuttelevalta. Edelleen! =)

akselsson1

En oo iha varma ketjusta, mut ainakin kun se on koottu niin toivottavasti liittyy tähän ketjuun, rahanmeno menisi enempikin sinne tänään *ttaa ketjuun  ::)
Muttamutta, ihka oikean PC:n osat tilattu. Ennen mulla on ollu vaan läppäreitä.
Tolleen lyhyesti; GTX760, i5, SSD, pari teraa kiintolevyjä.
Apuna mulla on asiantunteva alaa opiskeleva kaveri.
Oon aika täpinöissäni sen suhteen että koska saan laitteen pyörimään  8)
Pitäis olla suorituskyky HIEMAN eri luokkaa kun mihin olen tottunut. Tuolla on tarkoitus pyörittää 3D suunnitteluohjelmia, kuvankäsittelyä sekä myös pelaamista.
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 30, 2014, 08:50:43 ap
En oo iha varma ketjusta, mut ainakin kun se on koottu niin toivottavasti liittyy tähän ketjuun, rahanmeno menisi enempikin sinne tänään *ttaa ketjuun  ::)
Muttamutta, ihka oikean PC:n osat tilattu. Ennen mulla on ollu vaan läppäreitä.
Tolleen lyhyesti; GTX760, i5, SSD, pari teraa kiintolevyjä.
Apuna mulla on asiantunteva alaa opiskeleva kaveri.
Oon aika täpinöissäni sen suhteen että koska saan laitteen pyörimään  8)
Pitäis olla suorituskyky HIEMAN eri luokkaa kun mihin olen tottunut. Tuolla on tarkoitus pyörittää 3D suunnitteluohjelmia, kuvankäsittelyä sekä myös pelaamista.

ehkä pilkunviilausta, mutta tuon näyttiksen painopiste on tuolla pelaamisessa. 3D suunnitteluun on parempiakin vaihtoehtoja :)

akselsson1

Nojuu, saatat hyvin olla oikeassa, kun en asiantuntija varsinaisesti ole, mutta eiköhän tuolla pärjää ;)

Horna

Teltta, makuupussit, retkikattilat, kirveet, puukot ja kalakamppeet pakattu. Kesäloma alkaa tunnin päästä. Neljän tunnin päästä olen meren rannassa nostamassa haukea ilman huolen häivää.  8)
"sä vaikutat normaalilta, joten ilmeisesti et ole sukua"
-kauko röyhkä

bläkkäri

ChiliChillailija

Nämä loppukesän illat ovat kyllä hemmetin hienoja järven rannassa  :) ...itikoiden syötävänä :D
PÄIVÄKIRJANI 2013
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11915.

CHILIBLOGINI Uusin blogikirjoitukseni on:
http://chillailijanchilit.blogspot.fi/2013/07/satoa-tulee.html

"jokainen meistä on joskus aloittelija, toiset loppuelämän" ~Hessi

akselsson1

Pakko kyllä sanoa että kaiken tappelun jälkeen kun uusi Pc vihdoin toimii kaikin puolin... On se aika upea. Oli ongelmia mm bios version kanssa, windowssien kanssa, näytönohjaimen kanssa, mutta nyt kaikki toimii! Cpu kellotettiin 4,2GHz:iin, lämmöt pysyy vajaassa 70 asteessa maksimi rasituksella :) peligrafiikat eri maailmasta kuin läppärillä. Taidanpa naattia vapaapäivästä 8)

Toby

Kyllä synttärit on sitten mukava asia. Reilu viikko sitten sunnuntaina juhlittiin sukulaisten kesken, perinteen mukaan eli kakkua ja kahvia huiviin niin paljon ku menee. Sitten lauantaina treeniporukan kanssa pienet juhlat. Mukava ilta oli. Yhdessä vaiheessa iltaa ohjaaja esitti/suoritti hienon eleen: Lyhyessä puheessa kertoi kuinka seura halusi muistaa sisukasta tekemistä näin pienen syntymäpäivälahjan muodossa. Sanoivat ettei enää tarvitse kulkea muumimamman käsilaukku kainalossa :D  Uuden ison kassin sain, sisällä pari pussia kylmää "sattumanvaraisten" kolhujen ja vammojen takia. Pientä piilovittuilua siis :)
Sain heiltä myös kivan onnittelukortin, jossa oli noin parikymmentä nimeä. Eräs muusikoksi pyrkivä kaveri tuli siihen ja sanoi että "pistäpä tuo talteen, siinä on minun nimi ja saat siitä sit hyvät rahat ku oon rikas ja kuuluisa."  :D
Tämä päivä sitten kruunasikin kaiken! Monien onnittelujen lisäksi sain hienon, pehmeän tyynyn ja paitoja. Koulun jälkeen sain tyttöystävältä mm. kolme paria värikkäitä naisten nilkkasukkia, muumilaastaria ja Ballerina-suklaalevyn :D
Täysikäisyyttä päätin juhlistaa ostamalla veikkauskupongin. Ei onnistunut. "Ei ilman henkkareita", sanoi myyjä. Eikä edes vituttanut! Naurahdin ja otin kupongin mukaan. Joskus toiste sitten...
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

NPhoBiaz

Jame

Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.