tammikuu 10, 2025, 11:26:41 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

scotch bonnetin eka kausi

Aloittaja Scotch Bonnet, heinäkuu 11, 2010, 13:51:38 ip

« edellinen - seuraava »

Scotch Bonnet

heinäkuu 24, 2010, 11:31:56 ap #20 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 24, 2010, 11:33:51 ap käyttäjältä Scotch Bonnet
Nyt kävin ulkona kattomassa, niin kummastakin kukasta oli oli pudonneet terä lehdet ja heteet yhtenäisinä, mutta kukan varsi ja emi on jäljellä, eikä näytä lainkaan kuivuneelta, luulen että se on hedelmöittynyt, ja alkaa tosta pikkuhiljaa tekemään podia ;D.

Kuinka kauan tuo siitepöly säilyy, jos nuo pudonneet heteet keräsi risteytystä varten?

Ryhis

Ei säily montaa päivää, valitettavasti.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Scotch Bonnet

heinäkuu 24, 2010, 12:07:17 ip #22 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 24, 2010, 12:56:46 ip käyttäjältä Scotch Bonnet
se siitä sitten, olivaan sellainen muistikuva, että jotkut ois käyttänyt vuodenkin vanhaa pölyä risteytyksessä. Entäs säilyiskö se pakastimessa, onko kellään kokemusta, eikös se sperma säilötä pakkaseen siellä spermapankissa ;)

M;kko

Lainaus käyttäjältä: Scotch Bonnet - heinäkuu 11, 2010, 13:51:38 ip

haboja jotka ei suostu kasvamaan ton pituisia 4,5kk vanhoja onko normaalia

En tiedä kuinka normaalia, mutta mulla on myös ollut chinensejen kanssa vaikeuksia enemmän kuin muiden lajien. Omat oli kanssa tollasia kitukasvuisia (jos eivät suorastaan kuolleet, esim. Nagat). Nyt sitten parin viime viikon aikana kasvua on ollut reilusti. Chinenset näyttää tosiaan vaativan lämpöä enemmän kuin muut.

Scotch Bonnet

Kasvihuoneessani on kyllä ollut Ainakin lämpöä riittämiin ;), mutta minulla kasvu käynnistyi haboilla, kun annoin yliannostuksen lannoketta.

Scotch Bonnet

heinäkuu 27, 2010, 20:47:51 ip #25 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 28, 2010, 20:03:05 ip käyttäjältä Scotch Bonnet
Taas on viikko kulunut ja nyt aika päivittää.

Sain tuliaiseksi muutaman chilin.

Pudonneesta kukasta on alkanut kasvaa podi ;D

Sitten tähän loppuun kuva aji cristallista.

http://www.aijaa.com/v.php?i=3441557.gif

tossa hauska koko vertailu taivaan kappaleista vaikka ei chileihin liitykkään.

Scotch Bonnet

Tilasin tommotteen Capsicum chacoënse:n siemeniä, niin kertokaapa kuinka nopeasti, teillä on itänyt kun olen kuullut, että voi kestää pitkään.

papereeka88

Mulla taisi kestää pari kuukautta.Joillakin kuulemma on villien kanssa kestänyt vain päivän pari.Henki maailman juttuja?
"Mina olla cool ja tyyni koko tämän nautinnon ajan"

Scotch Bonnet

elokuu 03, 2010, 16:41:48 ip #28 Viimeisin muokkaus: elokuu 03, 2010, 17:18:09 ip käyttäjältä Scotch Bonnet
Ostin eilen tommotteen painesumu pullon, kun vanha sumupullo meni rikki, mutta vittumainen pikkusiskoni "Veera vittu". Väänsi siitä kierteet ja vanhempani ostivat uuden saman laisen. Paskamainen tuo Veera; se on katkaisut minulta pari chiliä ja nipistellyt muiden lehtiin reikiä. Päiväkirjan kirjoittamisenkin pystyin aloittaa vasta nyt, kun ei ole olut kameraa, kun tuo Veera on rikkonut viimeisen vuoden sisällä 2 kameraa niin isäni on pitänyt kameran osto tauon.

Arvatkaapa kuinka vanha tuo veera on.

Tässä kuva sumupullosta

Ryhis

Sellaisia ne pikkusiskot ovat  ;D

Itselläni oli samanlainen sumutinpullo fillarinpesuapuna, mutta siitä korkkasi ylipaineventtiili. Sen saa korjattua epoksilla  ;)
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset

PP

Lainaus käyttäjältä: Scotch Bonnet - elokuu 03, 2010, 16:41:48 ip
Ostin eilen tommotteen painesumu pullon, kun vanha sumupullo meni rikki, mutta vittumainen pikkusiskoni "Veera vittu". Väänsi siitä kierteet ja vanhempani ostivat uuden saman laisen. Paskamainen tuo Veera; se on katkaisut minulta pari chiliä ja nipistellyt muiden lehtiin reikiä. Päiväkirjan kirjoittamisenkin pystyin aloittaa vasta nyt, kun ei ole olut kameraa, kun tuo Veera on rikkonut viimeisen vuoden sisällä 2 kameraa niin isäni on pitänyt kameran osto tauon.

Arvatkaapa kuinka vanha tuo veera on.

Kierteiden hajottamiseen tarvii voimaa, mutta toisaalta silloin luulisi olevan järkeäkin sen verran ettei hajota kameroita. Kai se hajottaa paikkoja ilkeyttään, joten pistetään 8 vuotta.

papereeka88

made in kiina muovi kierteet ei kovin paljon voimaa vaadi kun väärille kierteille ne vetää kiinni :D mutta laitetaan se 6-8v.Itse rikoin paljon esineitä sinä aika  ::)
"Mina olla cool ja tyyni koko tämän nautinnon ajan"

Scotch Bonnet

elokuu 04, 2010, 15:18:19 ip #32 Viimeisin muokkaus: elokuu 04, 2010, 15:31:48 ip käyttäjältä Scotch Bonnet
Oikea vastaus on 9. Eisillä taida olla kovin paljoa järkeä nimittäin viimeksi se rikkoi kameran ihan normaalina (ei siis suuttuneena). Se nimittäin seisoi eteisessä ja kuvasi jotain sitten se yhtääkkiä tarttui siihen kameerasta työntyvään juttuun ja alkoi vääntää sitä. RAKS sitten kamerasta olikin optiikka paskana.

Nyt nuo habat mitä sanoin hidaskasvuisiksi on alkaneet tehdä nuppuja vaikka ovat vielä kasvit pieniä.

Scotch Bonnet

Voi Vi**u, kun minulle oli tulossa timpalta postissa lähetys, joka sisälsi siemeniä (Nämä lajikkeet C.exile, jokin Habanero, Pl-260567,Aji amarillo, Starfish, Turbo pube ja kolme sen itse valitsemaa). Mutta minä saakeli unohdin kertoa osoitteesta postinumeron. Kerroin vain nimeni kaupunkini ja osoitteeni. Mitä luulette tuleeko kirje perille ilman posti numeroa. Se sanoi lähettäneensä kirjeen 2 elokuuta ja nyt on kulunut jo noin paljon aikaa eikä vielä ole kirjettä tullut.

ingeniero

Eiköhän tuo löydä perille, voinut mennä jonkin tarkistuksen kautta ja viivästyy sen takia. Lajittelija heittänyt sen mysteerikoriin, koska ei ole hänen homma selvittää sen kohtaloa ???

Scotch Bonnet

Nyt on mennyt jo 11 päivää eikä vieläkään ole tullut.

Ja muistakaa katsoa ensi yönä tähdenlentoparvi.

ingeniero

Sori, mutta taisi se maksimi tähdenlentoparvi mennä jo viime yönä ;)
Oltiin avovaimon kanssa tiirailemassa yöllä ja nähtiinkin pari erittäin komeaa tähdenlentoa. Muitakin oli eksynyt yöllä ulos taivaalle tähyämään, osalla kaukoputket mukana.

Scotch Bonnet

Juu katoin eilenkin ja oli niin hyvä, että muistutin niille jotka eivät ole nähnyt

Scotch Bonnet

elokuu 20, 2010, 19:43:08 ip #38 Viimeisin muokkaus: elokuu 21, 2010, 11:20:12 ap käyttäjältä Scotch Bonnet
Jes siemenet tulivat ja syyy ei ollut timpassa vaan minussa kun en kirjoittanut postinumeroa

Ryhis

Posti löytää kummasti perille, esimerkiksi jurripäissäni kanarialta lähettämäni kortit menivät kaikki oikeisiin osoitteisiin. Voin vain kuvitella millainen homma Itellan "Karhu-ryhmällä" on ollut, yhteenkin osoitteeseen olin raapustanut tikkukirjaimilla:

Booz-0 Virtanen (sukunimi muutettu)
Casa di muchos putas y perros
Iso talo merihaassa
FINLAND

Myös sellaiset määreet kuin "jossain nurmijärvellä" ja "punainen talo mäkelänkadulla" ovat riittäneet.

Helkkari soikoon, ei kai postin duunareiden tarvitse saada liksaansa NIIN helpolla!