tammikuu 10, 2025, 00:35:41 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Facebook, eli suomenkielellä VeisPuuki!

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 12, 2010, 17:55:29 ip

« edellinen - seuraava »

Caderusso

Tuli tuossa mieleen että kun itse ainakin postailen facebook-sivulleni hirveät määrät kuvia chileistäni ja ajoittain reseptejäkin, onkohan kuinka moni chilifoorumin käyttäjä myös tuossa sosiaalisen median helv.. siis facebookissa?  :)

Itse olen vähän poikkeuksellinen facebook-käyttäjä siinä mielessä että minulla on varmasti vain alle 20 "kaveria".. Miksikö? No kun pidän kaverilistalla vain sellaisia kenen kanssa edes joskus jotain viestittää :D

Kuitenkin, jos täältä chilifoorumilta löytyy fb-käyttäjiä, minut saa vapaasti lisätä tutuksi mikäli niin haluaa. Mut löytää sieltä oikean nimeni mukaan eli "Caderusso Antti Cato", ei ole varmasti montaa sen nimistä ihmistä tällä planeetalla  :D

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - heinäkuu 12, 2010, 17:55:29 ip
Itse olen vähän poikkeuksellinen facebook-käyttäjä siinä mielessä että minulla on varmasti vain alle 20 "kaveria".. Miksikö? No kun pidän kaverilistalla vain sellaisia kenen kanssa edes joskus jotain viestittää :D

Piti oikein tarkistaa, tasan 20 kaveria näyttää olevan lärvikirjassa  ;D

daniel

Naamakirjaan olen minäkin eksynyt.. "Turhia" kavereita mulla on siellä aivan helvetisti, elikkäs niitä joille en siellä puhu. En ole vaan saanut aikaiseksi poistaa.

Caderusso

Juu, mä tiedän yhden tyypin (tosielämässä) jolla on facebookissa yli 3000 "kaveria"... Pitäis pyytää vissiin joku kerta nimeämään mulle kaikki sen "kaverit", kun tää ukko vielä väittää että pitää oikeassa elämässä yhteyttä jatkuvasti niiden kaikkien kanssa.. mahtaa olla kiireinen mies  ;D

linker

Mulla on nyt tasan 40. Jokunen "kuuluiuus", pelkästään tiedonhalusta. Olen aika-ajoin potkinut pellolle "turhia", ja hyvin harvoin pistänyt kutsua kenellekään.
Mutta nyt taidan laittaa.

terv.
Jorma Lindqvist

daniel

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - heinäkuu 12, 2010, 18:35:20 ip
Juu, mä tiedän yhden tyypin (tosielämässä) jolla on facebookissa yli 3000 "kaveria"... Pitäis pyytää vissiin joku kerta nimeämään mulle kaikki sen "kaverit", kun tää ukko vielä väittää että pitää oikeassa elämässä yhteyttä jatkuvasti niiden kaikkien kanssa.. mahtaa olla kiireinen mies  ;D

Haha. :D
Vanhoja koulukavereita mulla on suurin osa, että sentään ei ole ihan vierasta porukkaa kavereina.
Mutta joo, jos joku haluaa tällasen pitkätukan lisätä kaveriksi, niin siitä vaan. Daniel Timonen on nimeni.

Raimo el Muerte

Aika kusinen paikka koko naamakirja.
Turhia kavereita lista täynnä ja joka ikinen kerta kun jonkun elämässä tapahtuu yhtään mitään millä voi ylpeillä tai päteä niin äkkiä vaan tilapäivitykseen egoa pönkittämään.
Virtuaalisten status-symbolien luvattu maa jossa lasketaan näkymättömiä elämänpisteitä. Heti kun saat sen uuden plasmatöllön tai uuden auton, niin ei tarvii enää vaan tyytyä niiden käyttöön, voit mainostaa koko planeetalle kuinka vitun ässä kaveri olet.
Profiilikuvissa ollaan niin pelkkää hymyä ja kaikki on niin vaan pelkkää onnenpotkua ja onnistumista että oikeen oksettaa.
Tekopyhää paskaa koko touhu.

Kaltsu

http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

Aji Inferno

Sielläpä hyvinkin - ja osaan tuttuja tulee pidettyä aktiivisesti yhteyksiä. Työasioitakin hoitelen FB:n kautta usein (monet saa kiinni helpommin sitä kautta kuin vaikka e-maililla tai puhelimitse). Sopii hyvin tällaiselle epäsosiaaliselle tyypille, joka mieluummin kirjoittelee kuin näyttäytyy maailmalla livenä. ;)

TepinKapsikuumi

Siellä olen. Kyllä sen positiiviset puolet voittaa negatiiviset. En mä ole kenenkään "pullistelusta" vielä menettänyt hermojani, koska mielestäni on mukavampaa seurata ihmisille tapahtuvia positiivisia juttuja kuin pelkkää negaatiota, olkoonkin että molempia tyypillisesti ylikorostetaan.
Ehkä enemmänkin ärsyttää "arjen jakaminen" eli homma lähtee joiltain ylipäivittämiseksi tyyliin:" Pitäs imuroida, en jaksa. Menen kohta kauppaan, mitähän ostais?"

linker

Akkojen siivouslässytykset ja koiranhyysäämiset johtavat minullakin äkkiä piilota-napin painamiseen.
Mutta kyllä minulle sopii että fb:ssä jaetaan myönteisiä kokemuksia muidenkin kesken.
Tässä maassa riittää ruikutusta ja synkistelyä aivan riittämiin.
JA: naamakirjaahan ei kenenkään tarvitse lukea tai sinne liittyä, ellei satu kiinnostamaan tai touhu ottaa "kupoliin"

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Raimo el Muerte - heinäkuu 13, 2010, 12:52:00 ip
Turhia kavereita lista täynnä ja joka ikinen kerta kun jonkun elämässä tapahtuu yhtään mitään millä voi ylpeillä tai päteä niin äkkiä vaan tilapäivitykseen egoa pönkittämään.
Virtuaalisten status-symbolien luvattu maa jossa lasketaan näkymättömiä elämänpisteitä. Heti kun saat sen uuden plasmatöllön tai uuden auton, niin ei tarvii enää vaan tyytyä niiden käyttöön, voit mainostaa koko planeetalle kuinka vitun ässä kaveri olet.
Profiilikuvissa ollaan niin pelkkää hymyä ja kaikki on niin vaan pelkkää onnenpotkua ja onnistumista että oikeen oksettaa.

tunnetko sanan "angsti" ?  ;D

Aji Inferno

Et taida olla samassa facebookissa kuin minä - en ole huomannut mitään tuollaista... Vain ihan todellista elämän ilojen ja surujen + tiedon ja sen sellaisen jakamista. Ei mitään pahaa sanottavana.

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - heinäkuu 14, 2010, 00:06:53 ap

Et taida olla samassa facebookissa kuin minä - en ole huomannut mitään tuollaista... Vain ihan todellista elämän ilojen ja surujen + tiedon ja sen sellaisen jakamista. Ei mitään pahaa sanottavana.

Hyvä hyvä Aji Inferno! Noin sitä pitää! Me olemme ainakin samassa veispuukissa  :) :)

Hombre

Ihan hyvä tiedonjako metodihan tuo on. Itse ainakin saan päivänpoliittisista asioista nopeasti tietoa suoraan paikanpäältä.
Linkkejä paikallisiin lehtiin jne.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Raimo el Muerte

Niinno, onhan tuo tietty yhteydenpitovälineenä varsin näppärä ja pysyy ajan tasalla kaikista akuuteista asioista.
Ehkä pitää vaa reippaalla kädellä säätää vaikka kaks kolmasosaa kavereista näkymättömiksi tilapäivitysten osalta, sen verta vammasta settii sielt saa välil lueskella  ;)

Tepi

Taidan kuulua jo harvinaiseen vähemmistöön...en tunne minkäänlaista mielenkiintoa koko Boogifacea kohtaan. Jätän ihmissuhteeni hoitamatta mieluummin ihan elävässä elämässä.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

wille

Lainaus käyttäjältä: Tepi - heinäkuu 14, 2010, 11:27:39 ap
en tunne minkäänlaista mielenkiintoa koko Boogifacea kohtaan.

Sama juttu täällä. Ei puolesta, ei vastaan, vaan ihan sama. Ei oo mun juttu.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Miksu77

Lainaus käyttäjältä: Tepi - heinäkuu 14, 2010, 11:27:39 ap
Taidan kuulua jo harvinaiseen vähemmistöön...en tunne minkäänlaista mielenkiintoa koko Boogifacea kohtaan. Jätän ihmissuhteeni hoitamatta mieluummin ihan elävässä elämässä.

Kuin myös. Jotenkin ei vaan ole minkäänlaista mielenkiintoa, vaikka moni tuttu ja kaveri on liittynyt.

Kadotus

Minäkään en käytä naamakirjaa. En tarvitse enempää sosiaalisia riippuvuuksia.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.