tammikuu 25, 2025, 07:12:17 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

LupeKani

Mikä perkele siinä on, ettei lainaa myönnetä yksinäiselle ihmiselle kuin juuri sen verran, että saa jostain itsemurhayksiön ja mieluiten senkin jostain helvetin kaukaata kaupunkien keskustan hinnoista..?

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - toukokuu 03, 2012, 09:22:46 ap
Vähän tekemällä tehtyjä ongelmia porukoilla. Työttömän ei kannata ajaa ferrarilla ja mittarivirheistä pääsee kun vaihtaa sen paskakasan johonkin oikeaan autoon.

Esimerkiksi Toyotaan.

Kaikki mittarit pelaavat ja rengassarjan saa halvimmillaan 250€-hintaan. Kaikki pikkuhuollot, jos sellaista ilmenee, pystyy tekemään itse kerrostalon parkkipaikalla käsityökaluin - on kokemusta.

Halvempi se kuitenkin on ostaa noi 17" kuin koko setti uusia 16" vanteineen. Auton mukana kun ei muita kesärenkaita tullut.

vai oikeaan autoon heh Toi-ota jos et muuta saa :D. En sitä kiellä etteikö joku -90 carina kakkonen ois luja ja hyvä mutta ken sellasella koslalla haluaa ajaa nii ajakoot. Kun taas puhutaan uusiasta autoista niin ei se avensis ole yhtään kummempi varrattuna muihinkaan autoihin. Yksi tuttu vaihtoi 2007 mallisen E320 farkku mersun uuteen avensikseen, totes jälkikäteen että aika turha vaihto oli.

Heku

Rupeaa vaan ikä painamaan noita 90-luvun alun kakkosnarinoita, MAP-anturit esim. ikääntyy, purkaamolta saa tasan yhtä vanhoja ja moni purkaamo myy ei-oota. Uusi maksaa ~400e eli kohtalaisen paljon auton arvoon nähden. Mulla on kyllä omassa nyt uusi yksilö, kori kun tuossa on varsinainen helmi. ;) Eli tällä toivottavasti ajellaan ilman ongelmia vielä 35tkm jolloin tulee 400tkm täyteen, siihen osuukin sitten kaksi isointa huoltoa joten pitää katsella jatkoa siinä vaiheessa.

Talosta löytyy myös -04 turkin-Corolla ja -06 anjovis. Corollaan on meillä rullailtu n. 100tkm, Avensis ollut viime vuoden lopulta joten kilometrejä tullut vain reilu kymppi. Tähän asti molemmat olleet ongelmattomia.

Aika paljon tuntuu eriasteisia ongelmia olevan nykyään mm. juurikin Mersuissa joka taitaa ratsastaa vanhalla maineella kuten moni muukin merkki. Ongelmia ja vikoja on kaikissa autoissa, taitavat vaan levitä laajemmalle nyt internet-aikakaudella, ihan kuten monet uutisetkin.

Jahka reilun vuoden päästä tuo ajo vähenee minulla huomattavissa määrin niin pitää varmaan alkaa katselemaan Hiluxeja, semmonen joka ei vielä ole vähäpäästöinen niin saa helpommin laillisesti lisättyä hönkää mutkan avulla. :)

Terveisin lähes-onnellinen-carina-kuljettaja

TunturiTiger

Se olikin sitten starttimoottori ihan kunnossa. Startin kehä taasen oli paskana, joten siitä tulikin vähän kalliimpi ja pitempi operaatio. Nyt vituttaa ihan aikuisten oikeesti.

masaiman

tonttu

RRrrgghh! Katsomo kisapassi ostettuna ja innolla kyttään tässä mertsin selostamana usa-ranska matsia. Ihan kiva juttu ja terävä kuva, mutta joka vedossa kiekko katoaa pariksi sekunniksi kokonaan, eli maaleja ei näe!!! Hyvä meininki!

TunturiTiger

tonttu

No johan on... ja kotona taasen mm kisalähetys vetää kuukauden vanhasta tuplaydin lenovosta prossun tappiin. Puhumattakaan mediapcstä millä piti kisat katsoa. Katsomo muuten näkyy kaikilla vermeillä ihan hyvin. Ja mediapclläkin katsotaan 1080p videoita ongelmitta. Nyt ei hyvältä näytä nämä kisat. Eli nyt sitten pätkyttää kuva vielä sen lisäksi, että kiekko ei näy kunnolla :S Voi, kun sais ostettua vaan mertarannan telkkuun ilman tätä kikkailua.

Heku

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - toukokuu 04, 2012, 13:05:47 ip
Se olikin sitten starttimoottori ihan kunnossa. Startin kehä taasen oli paskana, joten siitä tulikin vähän kalliimpi ja pitempi operaatio. Nyt vituttaa ihan aikuisten oikeesti.

Eli osat maksaa vähän vähemmän (?) mutta työtä tuleekin sitten moninkertainen määrä.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Heku - toukokuu 04, 2012, 15:39:26 ip

Eli osat maksaa vähän vähemmän (?) mutta työtä tuleekin sitten moninkertainen määrä.

No jaa... Piti sitte tilata koko vauhtipyörä Delta-auton kautta Japaniasta. Ans kattoo hommaanko sittenkin trotyyliä ja pidän hetken hauskaa japanialaisen paskan kanssa.

Whili

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - toukokuu 04, 2012, 16:56:13 ip

No jaa... Piti sitte tilata koko vauhtipyörä Delta-auton kautta Japaniasta. Ans kattoo hommaanko sittenkin trotyyliä ja pidän hetken hauskaa japanialaisen paskan kanssa.

Älä nyk kuitenkaa hiuksias revi, niille on jo muuta suunniteltu  ;)

TunturiTiger

Ei saa ajella mun päätä, kun oon jo siottanu rahaakin tähän kuontaloon. Ostin kamman.

Macex

Vituttaa olla töissä, kun tulis lätkää töllöstä.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Heku

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - toukokuu 04, 2012, 16:56:13 ip
Lainaus käyttäjältä: Heku - toukokuu 04, 2012, 15:39:26 ip

Oho, kuvittelin että tuohon ois saanu pelkän hammaskehän, se ois todennäköisesti ollut alle satkun kun kerta tuohon 5,9l IVECOon maksaa karvan alle 100e.

Mikä automalli? Jos ei ihan tuore niin purkaamoilta olis luullu löytyvän?

TunturiTiger

Arvaappa soittelinko jo romarit ja varaosaliikkeet. Auto on mitsun carisma ja automaattilootalla. Kun ei löydy nii ei löydy. Tähän mennessä tota autoo rempattu 300eurolla kuuden vuoden aikana. Toi summa vissiin ylittyy nyt hieman ja joudun ajaan lainavehkeellä yli viikon.

Jahvetti

Lainaus käyttäjältä: Macex - toukokuu 04, 2012, 19:26:43 ip
Vituttaa olla töissä, kun tulis lätkää töllöstä.

Vituttais olla töissä paikassa, jossa ei ole töllöö!
Toivottavasti pomo ei lue tätä, nääs kun meidän töllö ei ole virka-aikana näkyvissä. Ja nyt se sitten luulis että meillä joku viritys muka olisi ;)

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

TunturiTiger

Vituttais se vissiin jos kiinnostais. Meillä oli tässä asukkaille oikein kisakatsomo ja kaikkee, mutta yks TT oli vaan rehujen kimpussa, koska koin sen mielekkäämmäksi.

Jahvetti

En väitä, että minua(kaan) lätkä kiinnostais. Kommentoinkin lähinnä tuota töllö-asiaa.
Itseasiassa sekä kotona että duunissa on hiukan järkevämpääkin tekemistä, kuin joku töllön tuijotus.

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

Nikodeemus

Vieläkö siellä on se sama mustavalkoinen laatulaatikko?
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

Jahvetti

Hehheh!!

On meillä nykyään jo väritkin. Kortti koneen perään niin näkyy jotakin muutakin, kun mitä sertifikaatti edellyttää.

Mutta pidetäänhän me tämä ihan kahdenkeskeisenä tietona? ;D