tammikuu 09, 2025, 22:29:52 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

masaiman

Ollos tervehditty yhteinen ystävämme siitepölykausi... Eipähän tasan takuulla unohdu taas allergialääkkeet mihinkää JOS selviän hengissä tästä päivästä/ pääsen jossain apteekkiin... Voi luoja että voi imehnisen nuppia juilia, tuntuu että silmät pullahtaa kohta päästä...

Fat Ali

Jos autosi syystä tai toisesta tuntuu liian pitkältä, saa sitä varsin nopeasti ja näppärästi lyhennettyä ajamalla edellä olevan perään.
Nopeutta säätämällä saat lyhennettyä juuri haluamasi määrän, tosin auton ulkonäkö voi muuttua hieman kummalliseksi.
Bmw lyheni tänään ~10 - 15 cm...
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Välillä kun lukee näitä juttuja, niin tuntuu, että helpompaa olisi lentää kuuhun ja takaisin käyttäen apuna vanhoja reinoja ja teippirullaa.

masaiman

Aijjaij...paha...Noita ei taida onki-partsillakaan olla, tosin saattaa olla jo runkomuutoksia tollasesta mällistä...

Fat Ali

Näyttää onneksi pahemmalta kun on. E36 korissa on käytännössä 20cm tyhjää maskin ja puskurin jälkeen. Syyläri, umpiot ja etulokarit säilyi ehjänä. Konepelti, keulamaski, etupuskuri ja konepellin lukkopelti menee vaihtoon. Osat uutena @ Motonet kustantaa öpaut 300€. Ei paha, mutta ottaa silti pannuun.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Välillä kun lukee näitä juttuja, niin tuntuu, että helpompaa olisi lentää kuuhun ja takaisin käyttäen apuna vanhoja reinoja ja teippirullaa.

masaiman

MIT VIT? Mä ostan bemarin... (no en) tolla hinnalla olis saanu ässän keulaan ehkä maskiritilän... Ihan ilmasia sanon ma`. Ainahan se vituttaa, olis varmasti niillekin rahoille muitakin ottajia... Mut nythän vois kattoo esim. tuolta uutta ilmettä keulaan  8)

masaiman

Onnistuinpa sitten aamutuimaan vetämään Hondalla rönät, tai oikeastaan vielä nolompaa, kaadoin sen bensiksellä... Onneks jäi vauriot minimaaliseksi, pienet skrubut sivukatteessa jota oon muutenkin miettiny maalata, mut ois sitä muutakin tekemistä... Olkoot tollanen nyt toistaseks...

Caggiva

Lainaus käyttäjältä: Mattson - toukokuu 10, 2012, 09:34:37 ap
Onnistuinpa sitten aamutuimaan vetämään Hondalla rönät, tai oikeastaan vielä nolompaa, kaadoin sen bensiksellä... Onneks jäi vauriot minimaaliseksi, pienet skrubut sivukatteessa jota oon muutenkin miettiny maalata, mut ois sitä muutakin tekemistä... Olkoot tollanen nyt toistaseks...

http://www.ebay.co.uk/itm/91-94-Honda-F2-CBR-600-CBR600-92-93-ABS-FAIRING-KIT-/261020510223?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3cc608e80f
Löytyy halvemmallakin ja ihan millä väreillä haluaa.

Lillen

Kauhea päänsärky...tuskin koneella istuminen tosin auttaa  ;D.

Kahvia masuun ja sitten kasvariin.

Finprick

V***N ALLERGIA S**T*N*!!1
Kaks haarukallista pystyy syömään niistämiskertojen välissä. Eikä tää makaronilaatikko kaipais yhtään enempää suolaa.

Tuplalääkitys päällä, silti pahimmat allergiaoireet yli 15 vuoteen.

Lillen

Lainaus käyttäjältä: Finprick - toukokuu 15, 2012, 13:42:45 ip

+1!!  >:(

Itse olen käyttänyt niin lääkitystä kuin sarvikuonoa http://fi.wikipedia.org/wiki/Nen%C3%A4huuhtelu  oletko kokeillut?

Paranemisia Finprick!

Finprick

En ole kokeillut nenähuuhtelua.

Muutaman viikon lääkityksellä olen selvinnyt viimeiset 10 vuotta lähes ilman mitään oireita. Mutta nyt on tosiaan todella pahat oireet, tuplalääkityksestä huolimatta.

jaolsten

Kaks haarukallista pystyy syömään niistämiskertojen välissä. Eikä tää makaronilaatikko kaipais yhtään enempää suolaa.

Tuplalääkitys päällä, silti pahimmat allergiaoireet yli 15 vuoteen.
Mun koivuallergia alkoi 20 vuotta sitten, eli silloin kun oli viimeksi tällainen siitepölykevät. Itselläkin tuplasetiritsiinit päällä...

Ei oo hauskaa:
- Kaikki taskut täynnä märkiä talouspaperinriekaleita
- Unta ei saa öisin, kun torvi on piukasti ummessa (duact:sta huolimatta)
- Avokonttori
- Aamulla eka vartti keltaisenpuhuvaa yskimis-niistämis-sylkemis-lavuaarijumppaa
- Moottoritiellä ei oo kiva aivastella jatkuvasti
- Ruokalan kana maistui kitalaelle
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Lillen - toukokuu 15, 2012, 13:57:49 ip

+1!!  >:(

Itse olen käyttänyt niin lääkitystä kuin sarvikuonoa http://fi.wikipedia.org/wiki/Nen%C3%A4huuhtelu  oletko kokeillut?

Paranemisia Finprick!
Ei auta nenähuuhtelut näihin vaivoihin, waste of time imo.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

ChIlIDoG

Itsellä myös koivuallergia, ja lisäksi munuaisten vajaatoiminta joten en saa syödä antihistamiinia.

Chilivaari

Hivenaineiden puutostila aiheuttaa limakalvoilla ärsytystä ja valumista kertoi muuan vaihtoehtolääkäri. En tiedä, auttaako juuri koivuallergiaan, mutta melkein jatkuvan nenän vuotamisen sain siedettäviin mittoihin ottamalla kaksi vahvaa monivitamiinipilleriä + pari sinkkitablettia aamuisin ja illemmalla kuparia, jota tarvitaan vähemmän, eikä saa ottaa samaan aikaan.
Oireet häviävät muutamassa päivässä ja tulevat takaisin, jos useamman päivän unohtaa sinkin. Tämä muistuttaa chilien puutosoireita, mutta voi niitä olla ihmisilläkin.

Heku

Jeps, piti aloitella toukotöitä kiviä keräämällä, reilun tunnin ehdin talikolla poimia isoimpia kiviä pois kun huomasin että tiputtelee öljyä vasemmalle etuvanteelle. Ei muuta kun  hommat seis, traktori hallille, etuakseli ylös, pyörä irti, navan kansi irti, tässä vaiheessa selvisi syy miksi stefa(t) meni, vetoakselin laakerissa pari milliä väljää. Ruokatauon jälkeen irroittelemaan kuningasmutteria naputtelemalla (ei löydy +100mm hylsyjä) että saa navan purettua pitemmälle niin näkee mitä kaikkea pitää uusia. Kulutusosiahan nuo on, hinta kymppejä/satasia ja tunteja koneessa +9200 eli voidaan laskea huolloksi. :) En tiedä onko etuparipyörien käyttö voinut tuolle altistaa, periaatteessa ei mutta tuskinpa se noitakaan laakereita parantaa, varsinaisissa pyöränlaakereissa ei ole väljää. Pitää käyttää toiseltakin puolen navan kansi irti niin näkee onko siellä laakerit missä kunnossa.

Kiva huomata että planeettapyörästössä rattaiden hampaissa näkyy vielä lievästi koneistusjälkiä, muutoinkin sisäpuolelta kuin uusia osia. Kyllä italialainen on aikanaan osannut.

masaiman

Tulin töistä kotiin, olin hetken kotona, hyppäsin pyörän selkään ja lähdin pesemään sitä äiteelle. Matka noin 1km, sen jälkeen kun nousin pyörän päältä ei sit olekaan tarvinnu seistä, istua eikä kävellä suorassa. Sattuu niin törkeesti et vaan naurattaa vedet silmissä. Se ei edes nitkahtanu mitenkään tai mitään...

masaiman

tää aamu onkin sit kävelty sellasella jännällä mutkalla... Selkä aivan tajuttoman kipeä. Just puhuin juitsarin kans joku tunti sitten ja sovittiin et oon nyt töissä, mut se kattoo mulle sellasta suffelikeikkaa et säilyy VMTL+NKV päällä, ja sano et omaan rauhalliseen tahtiin ja valitusta vasemmalla... Eipä oo kyl juuri tahti päätä huimannut, kun joka liikkeen saa suunnitella aika tarkkaan...

Heku

Jeps, eilisen tunnelmia:

Perjantaina aamusella saadaan osat, sitten vaan kasaan! Pusla kulunut joten sen myötä sitten ei stefakaan kestä, semmonen hauska paketti tuo stefa, yhteensä kolme huulta, mitat 42x62x17 eli aika paksu paketti. Osat alta 80e/puoli joten ei kallis remontti. Aika vaan vähän huono.

Plussana sai huomata että pyöränlaakerit sekä olkatapit tiukat ja rattaat tosiaan hyvässä kunnossa. Jopa murros oli ihan tiukka vaikka noissa on kestovoidellut (hyi) ristikot.

masaiman

Eikä v*tuta taas kovin rojaalisti... Tilasin muutama päivä sitten RAM mount- setin pyörääni varten, että pääsen kuvaaman ajovideoita. Paketti tuli tänään, hain sen postista, osat tuntuivat erittäin laadukkailta, asennus sujui varsin mutkitta (kaks reikää tarakkaboksin kanteen) Tyhjensin kameran muistin, laitoin 8gb kortin sisään, johon lainasin vielä vaimon adapteria kun en löytänyt omaani mistään ja lähdin koelenkille. Pääsin määränpäähäni ja käännyin sammuttamaan kameraa... niin siis mitä kameraa?

Paluumatkalla löytyi tiensivusta erilaista sekalaista silppua ja osavanan päästä tämä:

Kameran pohjassa ollut MUOVINEN kierreholkki oli irronnut, ja kamera lentänyt mukkelis makkelis 80:n nopeudesta pitkin tietä SIITÄ HUOLIMATTA että se oli vielä kaksoisvarmistettu telineen asennuslevyn rei`istä kameran ympäri kahdella erillisellä nippusiteellä.

Mulla ei ole normaalisti tapana surra materian perään, kulutusesineet hajoaa vääjäämättä joskus ja niitä saa kaupasta lisää, tämä kamera nyt vaan sattui omaamaan erityisen suuren tunnearvon oltuaan syntymäpäivälahja parin vuoden takaa vaimolta ja hänen äidiltään... Onnistuin keräämään lähes kaikki osat talteen lukuunottamatta paristokotelon kantta ja sitä, mitä lähdin vielä uudelleen autolla etsimään: muistikorttia. Olis nyt ollut ihan mielenkiintoista saada talteen kameran viimeiset sekunnit...

Et jos jollain olis vaikka GoPro halvalla niin privaa kiits.

Taijan riipasta tähän väliin kunnon vitutuskännit...