tammikuu 09, 2025, 22:30:34 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

Lihamestari

Lainaus käyttäjältä: ..TOMPPA.. - syyskuu 05, 2011, 18:11:47 ip
Miksi Formuloissa tulee olemaan 1,6 litraset turbokoneet yms..
muistakaamme kulta-aikaaa kun v12 mylly jauhoi..  tai sitten nää 3.0 v10 olivat myös ihan tykkejä pelejä.
kohta F1 luokassa on mopoautot jotka on viritetty kulkemaan 120 km/h ja koneena 600cc ja kaksipannuset paskat..
vittu. kyse on Formuloista eikä mistään "vihreät" puolueen vaaliautoista..   ei voi ymmärtää.
nykytekniikka antasi mahdollisuudet vetää melkein koko radan 400 km/h mutta kun ei..    joku pässi saattasi tappaa itsensä niillä.
urheilu on.....    :'(
Mä olen aina sanonu, että sellainen 3-4 litrainen v12 mylly turbolla noihin vormuloihin!
Kaikki ajamista avustava elektroniikka pois. Rajoitetaan huippunopeus esmes 350km/h, ettei mene ihan kiihdytysajoksi!

Enään jännitettäväksi jää, kuka niistä hirviöautojen kuljettajista uskaltaa ekana laittaa kaasujalan suoraks!

Koneiden pitäis olla sellaisia, että tyhmempikin insinööri saa puristettua koneesta ilman kummempia virittelyjä 1500-2000 kaakkia, sit kun elektroniikka puuttuu, niin rattimiehet rupee erottumaan neideistä!
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - syyskuu 06, 2011, 21:45:26 ip
Lainaus käyttäjältä: ..TOMPPA.. - syyskuu 05, 2011, 18:11:47 ip
Miksi Formuloissa tulee olemaan 1,6 litraset turbokoneet yms..
muistakaamme kulta-aikaaa kun v12 mylly jauhoi..  tai sitten nää 3.0 v10 olivat myös ihan tykkejä pelejä.
kohta F1 luokassa on mopoautot jotka on viritetty kulkemaan 120 km/h ja koneena 600cc ja kaksipannuset paskat..
vittu. kyse on Formuloista eikä mistään "vihreät" puolueen vaaliautoista..   ei voi ymmärtää.
nykytekniikka antasi mahdollisuudet vetää melkein koko radan 400 km/h mutta kun ei..    joku pässi saattasi tappaa itsensä niillä.
urheilu on.....    :'(
Mä olen aina sanonu, että sellainen 3-4 litrainen v12 mylly turbolla noihin vormuloihin!
Kaikki ajamista avustava elektroniikka pois. Rajoitetaan huippunopeus esmes 350km/h, ettei mene ihan kiihdytysajoksi!

Enään jännitettäväksi jää, kuka niistä hirviöautojen kuljettajista uskaltaa ekana laittaa kaasujalan suoraks!

Koneiden pitäis olla sellaisia, että tyhmempikin insinööri saa puristettua koneesta ilman kummempia virittelyjä 1500-2000 kaakkia, sit kun elektroniikka puuttuu, niin rattimiehet rupee erottumaan neideistä!

Sitte eka ku ajais "Sennat", autojen huippunopeus rajotettais 50km/h:n. Toisaalta mitä sitte? En oo kattonu ainuttakaan kisaa sitten Mika Häkkisen aikojen. Enkä kato!

Lihamestari

Jokainen, joka potan vetää päähän ja hypää ratin taakse tietää, että henki lähtee jos seinään täräyttää kolme markaa lasissa!

Jokainen katsojakin tämän tiedostaa, se on osa jännitystä! Jotkut johtoportaan neidit vaan turhaan spennaa tästä!

Mä en oo kattonu formuloita sen jälkeen, kun ne meni MAXille! :(
Mä en viitsi maksaa 23€/kk pelkästään vormuloista...
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

..TOMPPA..

jep. Mutta 1.6 litrainen turbomoottori voi antaa ehkä tarpeeksi tehoa formulan liikuttamiseen. ehkä tosta saadaa revittyä joku 250 hp ulos mutta..

jos auto painaa 600 kg niin kierrosajat putoaa. kun noissa 3.0 v10 oli noin 920 hp..    ja kierrokset laskee tohon 8000-10000 Rpm pintaan.aikaisemmasta 19000 rpm.. syy moiseen on että ahdin pyörii jo tossa 8000 korvilla sen verta viuhaan että siellä ei laakerit kestä, ja miten lämmöt saa hallittua, ilmavirta ei aina toimi jos on hidas rata.. yms..

toisaalta odotan mielenkiinnolla mitä ne keksivät.. mukava nähdä että mitä on luvassa

ja ehkäpä  huippunopeus pysyy jossain 250-300 km/h  ottaen airodynamiikan huomioon..

Herra 47

kyllä 1.6 turbosta saa formuloissa revittyä irti jotain 600-700 hummaa
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

..TOMPPA..

en usko sitten ikinä!

kierrosnopeus on rajoitettu (varmistin) 10000 Rpm ja ahtopaine 3 baariin..

jos noiden kestää pitäisi vielä...     

Ryhis

En muuten onnistunut myöhemminkään polttamaan levyjä. Peecee on puucee, paska matolaatikko prkl!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

wille

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - syyskuu 07, 2011, 10:08:03 ap
En muuten onnistunut myöhemminkään polttamaan levyjä. Peecee on puucee, paska matolaatikko prkl!

Helppoa kun heinän teko.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Herra 47

kat ko kat kara puuhu

Rundari

Lainaus käyttäjältä: Herra 47 - syyskuu 06, 2011, 23:44:15 ip
kyllä 1.6 turbosta saa formuloissa revittyä irti jotain 600-700 hummaa

Vuonna 1986 turbot saattoivat hetkellisesti saavuttaa jopa 1 000 hevosvoimaa.
Lähde, Wikipedia.

rasse

Mulla oli sama ongelma kerran aikaan kuin Räyhiksellä. Syynä oli toiminnan lopettanut asema, ei ohjelma.

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: linker - syyskuu 07, 2011, 13:47:29 ip
Alkoiko räyhän ongelma kesken kaiken, vai onko esim paskojen levyaihioiden mahdollisuus suljettu pois?

Zenbudhalaisella tyyneydellä olen rajannut vaihtoehdot joko paskoihin levyaihioihin tai sitten tukkoon sameutuneeseen aseman silmään. Tai sitten kelkan servot ovat pikeentyneet umpeen, tuo asemaa on käytetty varmaan kymmenen kertaa koko koneen elinkaaren aikana.

Mutta syytän silti mielummin Windowssia. AIDS ja Windows tulivat maailmaan about samoihin aikoihin ja molemmat ovat levinneet kaikille mantereille.

Ainoa ero AIDSin ja Windowsin välillä on, että AIDSin kanssa pystyy elämään ihmisarvoista elämää.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset

Ryhis

No nyt on ikenet tosi kireellä!

Olin vaihtamassa puhtaita sukkia jalkaan ja MOLEMMAT repesivät kantapäistä!

Lillen

Jälleen v*tuttaa...

Nimittäin minulla on jalkalihas revähtänyt ja varpaankynsi mustana  >:(.

Kummatkin tuli jalkapalloa pelatessa...

Herra 47

^ urheilu on vaarallista terveydelle ^  8)
kat ko kat kara puuhu

masaiman

Kerran alkoi hiukan huvittaa kun olin käymässä PHKS:ssä ja aulassa istui hyvää vauhtia alkoholisoitumisen valtatietä kiitävä nuorimies jonka paidassa luki isolla: Urheilu on pilannut monta hyvää ryyppymiestä!

Lillen

^ Aika läppä  :D...

V*tuttaa vieläkin sama asia. Varvasta särki koko yön ja sattuu jos sille varpaalle pistää edes vähän painoa astuessa  >:(.

Urheilu on vaarallista terveydelle  :D...

TunturiTiger

Eukon henkilökohtainenavustaja ja sen koeaika meni umpeen jo keväällä. Siitä on kuoritumassa selvä kommunisti ja feministi. Ei muuten mitään vikaa, mutta mä joudun oleen itsekin kotona. Radiokuulosuojaimet päähän ja etätehtävien kimppuun...

urmas

Auton öljynvaihto: öljy, suodatin, huuhtelueines ja työt 186 EUR.   >:(  :'(
Kannattaa vaihtaa 20 tkm välein öljyt ja muutenkin laiminlyödä koko vehjes...  :(

biblo

Mikäs auto jos noin paljon maksaa tuollainen? Mikäs tarkoitus tällä huuhtelulla oli?
"Grow food, not lawns"