tammikuu 08, 2025, 21:48:05 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Ropocoo

Lopetin 4pv sitten röökin.. Tarviiko enempää kertoa PER"¤LE!!

teetä olen juonu, ku tekee mieli röökiä.. voi sanoa, että EI TOIMI YHTÄÄN!
eilen meinasi tukehtua, ku vissiin ruvennu keuhkot erittämään limaa ihan reilulla kädellä..
"Chuck Norris voittaa sinut 400m juoksussa kahdella kierroksella."

CyberDog

Lainaus käyttäjältä: Ropocoo - elokuu 25, 2011, 11:55:39 ap

eilen meinasi tukehtua, ku vissiin ruvennu keuhkot erittämään limaa ihan reilulla kädellä..

Heitä naga suuhun aina kun alkaa tehdä röökiä mieli :P

..TOMPPA..

ei toimi!  koitin viikko sitten kun yritin lopettaa..

Ropocoo

Lainaus käyttäjältä: CyberDog - elokuu 25, 2011, 14:49:48 ip

Heitä naga suuhun aina kun alkaa tehdä röökiä mieli :P

Ei viitti töissä pyöriä pitkin lattioita itseensä rankasemassa  ;D
"Chuck Norris voittaa sinut 400m juoksussa kahdella kierroksella."

omarosa

Lainaus käyttäjältä: Vate - elokuu 25, 2011, 08:36:31 ap
En kyllä mitään järkyn kallista bilteman pakettii ala ostaan, enenmmin semmonen perus alkuun. Kun en tiiä innostukon sitten tästä oikeesti kunnolla.

Oon suunnitellu ostavani semmosen Ford Fiestan, vuosimallia about 1999-2004 siihen se mun arviolta menis. ???

Hylsysatsi maksaa noin 2x korjaamo tunnin hinnan, ja aika on kattava setti, yksittäin tai usemmassa loodussa tai kalliimmasta kaupasta ostettuna hintaa varmaan enemmän. Tohon ei ole tarvinnut lisäksi ostaa kuin torx hylsyt (mukana on vain torx ruuvipalat),  isommat hylsyt ja isompi väännin, 13mm hylsy välimallin räikälle ja joku kuusiokolopää puuttui välistä.
Pikkuräikällä jos kääntää isoa hylsyä niin voi joutuu laittaa takuuseen (10vuotta), muuten en ole huomannut räikissäkään moittimisen aihetta.

Fiestassa näytti olevan 3 tähteä ncap,ia . 
chilinkasvatuksen A:spna B:hydrosora C:provado

masaiman

elokuu 25, 2011, 21:37:15 ip #666 Viimeisin muokkaus: elokuu 25, 2011, 21:43:08 ip käyttäjältä Mattson

Kaks- kolme viikkoa se ottaa. Nimim. Kahdesti lopettanut (en uskonu ekalla...)

Muistan ammattikoulussa kun meinas henki lakata kesken sählypelin kun alko tavaraa irtoomaan. Kävin pukkarin vessassa kuolemassa hetken aikaa, mut sen jälkeen alko ihmeesti ilma kulkea ja virtaa löyty jostain yhtäkkiä pirusti lisää. Lopetin samana päivänä sokerin käytön kahvissa kun alko maistumaan jotenkin ällöttävän makeelta.

Tosiaan ihan unohtu... Puhelin hajos. Pikkasen orpo olo olla joku vanha kengänpohja taskussa millä ei pääse nettiin... Lakkas vaan ottamasta virtaa. En usko et on akusta kiinni kun on tehnyt jo pidempään mm. sellasta, et kun sen laittaa illalla laturiin, se kaatuu jossain vaiheessa yöllä itsekseen (jota harrastaa myös kesken käytön vähintään kerta päivään), lähtee uudelleen päälle, muttei lataa vaikka on piuhan päässä kiinni.

Ryhis

Miksi röökinpoltto pitäisi lopettaa?
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset

masaiman

Lainaus käyttäjältä: Vate - elokuu 25, 2011, 08:36:31 ap
En kyllä mitään järkyn kallista bilteman pakettii ala ostaan, enenmmin semmonen perus alkuun. Kun en tiiä innostukon sitten tästä oikeesti kunnolla.

Oon suunnitellu ostavani semmosen Ford Fiestan, vuosimallia about 1999-2004 siihen se mun arviolta menis. ???

Usko hyvällä, usko kokenutta. Osta se kallis sarja. Tulee lopulta halvemmaks kun:

-10km laastaria lipsuvien avainten takia
-Vastakierre- yms. sarjat joilla väännät paskaks muljattuja pultteja hiki päässä ylös 23:30 kun homman piti valmistua seitsemäksi
-Lukematon määrä v*tutuksia, pääsyynä kaks edellistä.
-Se sarja joka sinulla lopulta on, kun olet yks kerrallaan korvannut hajonneet/vääntyneet työkalut siitä ekasta setistä.

Tiedän, koska olen kokenut nämä kaikki useasti.

Jos haluat auton, joka on

-Sikahelppo korjata
-takaveto
-suht jonkin näköinen (tietysti makuasia)
-yllättävän hyvä ajaa
-halvat varaosat (joskin nykyään hiukka hankala saada joitakin, mutta tohon pystyy "patentoimaan" mm. eri merkin latureita yms helpolla kun on alunperin rellun suunnittelema kone.

Suosittelen:

Volvo 340.

Samanlainen vähän laitettuna...

wille

elokuu 25, 2011, 22:03:12 ip #669 Viimeisin muokkaus: elokuu 25, 2011, 22:05:26 ip käyttäjältä wille
Mattsonilla on hyvä pointti. Multa saat remmivetosen 343:n edulliseen 1000€:n hintaan. On takavetoa ja reipasta menoa. Kulutus kestää vertailun Ameriikan rautoihin milloin vaan. Yleensä tämä Volvo hakkaa noitten jenkkien kulutuksen mennen tullen... Äijämäiset soundit jo ihan vakiona. Konepellin alla tilaa peuhata. Keräilykappale. ;)
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

masaiman

Lainaus käyttäjältä: Mattson - elokuu 25, 2011, 21:37:15 ip

Puhelin hajos.

Komento takas. Koitin nyt vielä kerran ladata sitä ja katso, se heräsi! Ilmeisesti toi akku on aika tasaraha, mutta tästä oppineena en enää koskaan päästä älypuhelimen akkua täysin tyhjäksi. On melkolailla paskamainen saada ottamaan uudelleen virtaa.

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Mattson - elokuu 25, 2011, 21:54:20 ip

-Sikahelppo korjata
-takaveto
-yllättävän hyvä ajaa
-halvat varaosat (joskin nykyään hiukka hankala saada joitakin, mutta tohon pystyy "patentoimaan" mm. eri merkin latureita yms helpolla kun on alunperin rellun suunnittelema kone.

Ryhis

Etuveto on vajaaveto. Vai oliko se jokin uusi Veikkauksen peli?

Hombre

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - elokuu 25, 2011, 22:34:39 ip
Lainaus käyttäjältä: Mattson - elokuu 25, 2011, 21:54:20 ip

-Sikahelppo korjata
-takaveto
-yllättävän hyvä ajaa

Toivottavasti Hiacessasi on kuitenkin oikea moottori (Toyotan laadukas kone), eikä rellun suunnittelema "moottori"?
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Lillen

Vatuttaa tää flunssa  >:(.

Kuumetta, nuhaa, ääni vikisee, hikoilee/palelee...ärsyttävää  >:(..

chilipirre

Sama vika viidettä viikoa. Ei kivaa.

..TOMPPA..

Kävin tässä tunti sitten hammaslääkärissä ja eikö perkele siellä ollut sama muija joka meinasi viimekäynnillä heinäkuussa repiä pään irti juurineen!

viimeksi sain imeä kasviskeittoa pillillä viikon päivät kun ei suu ja ikenet kestänyt mitään raskaampaa ruokaa!  ja sama tahti jatkuu

en mene enää ikinä hammaslääkäriin ellei ole ihan pakko!!  juuri koitin juoda kahvia ja se oli virhe, rupesi ikenet taas vuotamaan

masaiman

Kunnallisessa?

Itse käytän yksityisiä jo siksi, että kunnallisessa käynti tarkoittaisi suoraan palkatonta vapaapäivää -> säästän rahaa kun käyn privaatilla. On pikkasen erilaista jälkeä. Paikat mm. jopa sopii justiin paikalleen eikä "vähän sinnepäin, kyllä se siitä kuluu" (ts. asettuu kun paska paikka vääntää hampaita.) Olen ollut huomaavinani myös, ettei vuoto kestä niin kauaa eikä suu ole lainkaan niin pitkään niin kipeä kuin edm. otilla...
Vaikka kunnalliselle pääsiskin helposti, suosittelen lämpimästi käyttämään yksityisiä. Maksaahan se paljon enemmän mutta jäljestä ja palvelusta ei voi puhua samana päivänä...