tammikuu 10, 2025, 23:13:32 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

Lillen

^ Auts...

Kiitokset osaanotosta, itse olen kuitenkin suht koht onnellinen siitä että tulin pölläyttäneeksi kaverille että olen menossa ostamaan tulitikkuja ja hän sitten kertoi asian minulle kun taas että olisin marssinut kauppaan, mennyt kassalle rasian kera ja saanut siinä kuulla asian. Ties mitä olisin alkanut viattomalle kassa tädille huutaa, kun muutenkin oli sinä päivänä hermot kireällä...

masaiman

Ja tämän päivän paskaruletissa osui sitten vaihteeks rosvosektori.

Volvon hain tuossa hetki sitten korjaamolta. Ei maksanut 800:aa, vain 570. Tuohon päälle vielä kulmien oikasu satasen kun on nelipyöräsuunnattava vehje ja helvetin ronkeli että ovat just eikä melkeen niin arvaamalla ei saa kun vähän sinnepäin...

Tuossa aiemmin päivällä päätti myös tuo alusta asti vähän väliä kaatuillut Nokian E7 sitten ettei suostu vastaanottamaan virtaa. Luulin jo että autolaturi hajosi ja kävin ostamassa uuden josta ei tietenkään ollut mitään hyötyä. Nyt leikkas sen verta pahasti kiinni ton luurin kanssa että pistän periaatteesta takuuhuoltoon ja sen jälkeen joko hautaan laatikon perälle tai vaihtoehtoisesti työnnän Mannin renkaan alle ja ruopasen sen johonkin seinään!

Vitutti sen verran pahasti että kävin niiltä sijoiltani ostamassa Samsung Galaxy Xcoverin. Pakko lopulta taipua kosketusnäyttönäppäimistöön kun ei mistään kertakaikkiaan enää saa fyysisellä varustettua puhelinta (joka ei olis täys susipaska!!!)

Mä en käsitä, mulla on ollut ihan uskomattoman paskaa tuuria kännyköiden kanssa aina, joka helvetin luuri on käynyt vähintään kerran huollossa kun on esim ollu näyttö valmiiks paskana, paras kävi 11 kertaa eikä lopulta korjaantunut silläkään joten vaadin valmistajalta uuden tilalle...

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: Mattson - marraskuu 08, 2012, 19:19:48 ip
Ja tämän päivän paskaruletissa osui sitten vaihteeks rosvosektori.

Volvon hain tuossa hetki sitten korjaamolta. Ei maksanut 800:aa, vain 570. Tuohon päälle vielä kulmien oikasu satasen kun on nelipyöräsuunnattava vehje ja helvetin ronkeli että ovat just eikä melkeen niin arvaamalla ei saa kun vähän sinnepäin...

Tuossa aiemmin päivällä päätti myös tuo alusta asti vähän väliä kaatuillut Nokian E7 sitten ettei suostu vastaanottamaan virtaa. Luulin jo että autolaturi hajosi ja kävin ostamassa uuden josta ei tietenkään ollut mitään hyötyä. Nyt leikkas sen verta pahasti kiinni ton luurin kanssa että pistän periaatteesta takuuhuoltoon ja sen jälkeen joko hautaan laatikon perälle tai vaihtoehtoisesti työnnän Mannin renkaan alle ja ruopasen sen johonkin seinään!

Vitutti sen verran pahasti että kävin niiltä sijoiltani ostamassa Samsung Galaxy Xcoverin. Pakko lopulta taipua kosketusnäyttönäppäimistöön kun ei mistään kertakaikkiaan enää saa fyysisellä varustettua puhelinta (joka ei olis täys susipaska!!!)

Mä en käsitä, mulla on ollut ihan uskomattoman paskaa tuuria kännyköiden kanssa aina, joka helvetin luuri on käynyt vähintään kerran huollossa kun on esim ollu näyttö valmiiks paskana, paras kävi 11 kertaa eikä lopulta korjaantunut silläkään joten vaadin valmistajalta uuden tilalle...

No jotain hyvää Iphönessä sentään on ....jos vika ei korjaannu rebootilla ja ohjelmiston päivityksellä, niin sit on aina uusi luuri tilalle. Niitä kun ei edes yritetä korjata. Esim. rikkimenneen näytön voi vaihtaa itse, valtuutettu huolto ei sitä osaa tehdä tai vaihtoehtoisesti ei saa tehdä by:apple

linker

mulla oli Saabbi alapallon, tai oikeastaan alatukivarren- kun ei palloa erikseen saa, vaihdossa Karlahuoltamolla. Sen jälkeen kun "hovikorjaajani" kolme päivää ihmeteltyään totesi ettei onnistu kun ei ole jotain torchia mitä siinä tarvitaan. Leiman jälkitarkastus painoi päälle, joten pakko se oli viedä vähän marmorimpaan paikkaan reerattavaksi. No 112 euroa lysti maksoi, ja rauta 99 euroa motonetistä.
Ampuisin itseni jos joutuisin alvariinsa jotain vitun pyöränkulmia säädättämään ja mittauttamaan...
Ja kännyköistä sitten; vituttaa kaikenmaailman koskeyusnäytöt ja androidit. Tarvitsin näppiksellä varustetun vedenkestävän ja iskunkestävän puhelimen melontatouhuihini ja muuhun murjomiseen. HoBBy HaLL  myi minulle näppis- xCoverin ilman mitään galaxyja. Hyvin toimii, ja sisältää jopa gepsin ja askelmittarin. Kompassista ja taskulampusta sekä kamalasta herätyskellosta puhumattakaan.

Vituttaa niin saatanasti kun täytyy huomenna vielä mennä pesemään 16 ihmisen perseet, eikä siitä saa muuta kuin kokemusta. Mutta pestävä on.

masaiman

marraskuu 08, 2012, 20:12:14 ip #2344 Viimeisin muokkaus: marraskuu 08, 2012, 20:15:50 ip käyttäjältä Mattson
^ Mulla on toisessa taskussa luultavasti sama (tai jokin muutamasta rinnakkaismallista) luuri työpuhelimena, siviiliversiolla pitää päästä nettiin. Hetken jo meinasin et hommaan tän:

Insmat ROCK V5. Tota kuulemma ei. saa. paskaks.

Mut oli niin hirvee tiili ja noi kylkinäppäimet niin hemmetin jäykkiä että jäi pitämään 299 hintalappuaan pystyssä...

E: ja multa pantiin molemmat etutukivarret ynnä toinen pallinivel uusiks niin menee kulmat mynilleen. On joo aika shou saada ne takas paikalleen kun täytyy Vianorille viedä ja mä olen jo töissä kun se aukeaa ja pahimmillaan on mennyt kiinni kun pääsen, joten mun täytyy viedä avaimet sinne edellisenä päivänä ja jätää auto portille venaan kun meen ite taksilla töihin kaupungin toiselle puolelle...

Ei siinä, toi on uskomattoman hyvä auto ajaa kun etupää on kunnossa, käy vaan aika kalliiks pitää se sellaisena...

pak

marraskuu 08, 2012, 22:57:26 ip #2345 Viimeisin muokkaus: marraskuu 09, 2012, 11:52:05 ap käyttäjältä pak
Ei liity vitutukseen vaan puhelimiin. Minun ei ole tarvinnut ikinä laittaa yhtään puhelinta huoltoon. Joskus olen vaihtanut muinaiseen nokialaiseen näytön, kun menin tiputtamaan puhelimen kivilattialle. Kuivatellut olen noita, kun on päässyt kastumaan muun muassa vessapönttöön tippuessa. Ihan uskomatonta tuuria noiden laitteiden kanssa. Kännykkä kulkenut matkassa vuodesta -97.

unenkuva

Puhelimista puheen ollen... Siis vikahan monilla on tosiaan siinä, että niillä on Nokian älypuhelin. Siinähän on sitäpaitsi kirjotusvirhe, Mokia oikeasti pitäisi lukea. Itsellä just E7, johon en todellakaan ole tyytyväinen. Ja Mattsonille, usb-portti on E7:n tyyppivika, usein se hajoaa kyseisestä mallista. Itsellä ollut älypuhelimista E7, N9, N8, X6 ja yksi vielä jonka mallia en muista. Ehdottomasti paras on ollut N9 (tosin siinäkin vasta toinen puhelin toimi, ensimmäinen tilttasi loppulisesti ensimmäisellä käynnistyksellä, meni kokonaan vaihtoon  ;D ) onneksi ollut kaikki työpuhelimia, ettei ole tarvinnut itse maksaa. Vika ei ole käyttäjässä, vaikka puhelimia ollut niin paljon, vaan aikaisemman työn puolesta niitä sai paljon.

masaiman

Huomasin joo kun totesin että ei tunnista tietokonetta ja muistissa mm miljoona valokuvaa... Ei sielä mitään tärkeetä ole mut silti... No,tämä samsung tuntuu muuten oikein hyvältä mut tää näyttönäppis on ainakin aluksi outo kun tuntovaste puuttuu.

unenkuva

Lähetä kuvat puhelimesta sähköpostilla itselle, jos ei tunnista tietokonetta, mutta laturilla saa ladattua.

masaiman

marraskuu 09, 2012, 12:51:35 ip #2349 Viimeisin muokkaus: marraskuu 09, 2012, 12:53:59 ip käyttäjältä Mattson
Ei saa ladattua,siinähän se ongelman juoni juuri on, muutenhan ne vois vaikka luutuuttaa... E:niin huomasin siis että portti paskana eikä vaan ettei lataa... Lähtee päälle mut saa olla ripee liikkeissään kun kerran jo simahti.

Eric Sour

Eniten vituttaa taas kaikki. Tai siis lähinnä oma misantropiani, (ASPD)....

masaiman

Selkää särkee, viluttaa, väsyttää, ajatus ei kulje etc... Lämpöö ei oo varmaan yhtään mut olo on kun jyrällä yli veetty. Kotio kun pääsin otin melkeen parin tunnin torkut jotka autto tasan ei yhtään. Sellanen olo et palkkatyössä hakisin huomenna varmaan saigonia...

bläkkäri

Focuksen sytytystulppien vaihto, prrrkele! >:(

Piti olla heleppo ja nopia homma.

Tulpat oli kait vaihdettu viimeksi vuonna miekka ja kypärä, kuluneet aika kartioiksi ja ihan pirun tiukassa. Eka tulppa ei heti helposti lähtenyt, siirryin toiseen ja sain sen nitkuteltua irti. Takaisin ekaan tulppaan ja naps!, tulppa-avain poikki.
No kun ei autolla päässyt, niin eikus porukoilta pyörälä hakemaan pitkää hylsyä ja räikkää lainaan. Eipäs ollut siellä sopivaa, joten auto lainaan ja äkkiä kärkkäiseltä halpa tulppahylsysarja. Ja tietenkin se oli väärällä kannalla ja sovitinkappaletta ei löytynyt tallista. Eikä muuten keskustan varaosaliikkeestäkään. Ei auttanut kun ostaa uus tulppahylsy, tälläkertaa isommalla kannalla.
Tämän jälkeen homma sujuikin jo vähän helpommin, mutta vitutti kun turhia työkaluja tuli metästettyä.
Käynti on pirssissä nyt kuitenkin kunnossa, ja koska sai käydä töissä rentoutumassa, vältyttiin vitutuskaljojen nauttimiselta. Otan sitten ens perjantaina tänkin rojektin kunniaksi...

masaiman

Armas alatalon mummobsitten päätti että 8;58 on mainio aika alkaa tamppaamaan mattoja n. 20m meidän makkaein ikkunasta olevalla telineellä. En sit oliskaan halunnu nukkua sinä ainoona aamuna viikosta minä voin sen tehdä. Su ei viitti kun sit ei ma yönä nuku...

Ja ttu tätä näyttönäppäimistöä. En jaksa alkaa saalistaan noita typoja tuolta...

Siika

Ei kule täälläkään,kotoa hajosi järjestyksessä televisio,kiuas,astpesukone,jääviileäkaappi sit uskollisesta palveliasta eli Pajeerosta hajos startti ja ny laturi jonka vaihdon yhteyessä jarruputki poikki,saas nähä mitä kivaa tänään........
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: Mattson - marraskuu 17, 2012, 09:56:48 ap
Armas alatalon mummobsitten päätti että 8;58 on mainio aika alkaa tamppaamaan mattoja n. 20m meidän makkaein ikkunasta olevalla telineellä. En sit oliskaan halunnu nukkua sinä ainoona aamuna viikosta minä voin sen tehdä. Su ei viitti kun sit ei ma yönä nuku..

Turhankin tuttua! Tosin meillä mummot aloittaa maton tamppauksen AINA JOKA JUMALAN KERTA tasan kello 8.

bigchili

Vituttaa kun pari kaveria velkaa vittu toinen 5e ja toinen 3e
Rahallisesti summahan ei ole mitään mutta kun kokoajan ollaan kitisemässä lisää + taustalla pari muutakin muutamankympin juttua jotka on unohdettu.
+ nämä jonnet tarvi ne rahat röökiin, toinen melkeen itki kun on pahaolo ja toinen soittelee koko puhelimen läpi että onko kellään röökiä....
vItUn ALa ikääÄiset jonnet.

Miten voi olla niin vaikeeta olla maksamatta tollasta naurettavaa summaa, itelle ei siinä oo muutakun perjaate.

InkRose

En tiiä pitäiskö pistää ennemmin antivitutuksen puolelle, mutta kuitenkin. Ekan työpätkän piti olla perjantaiaamusta maanantaiaamuun. Sunnuntaina kaveri soitti, ettei pystykään ajamaan, voitko tuurata. No voin. Sama juttu eilen. No, eihän siinä mitään, kyllä mulle työ kelpaa. Tämä työpäivä alkoi 6.20 ja alkuperäisestä n. klo 17:sta poiketen päättyykin huomenna noin klo 7... Ollapa tuntipalkkalainen... :-\

wille

Lainaus käyttäjältä: InkRose - marraskuu 20, 2012, 20:31:00 ip
En tiiä pitäiskö pistää ennemmin antivitutuksen puolelle, mutta kuitenkin. Ekan työpätkän piti olla perjantaiaamusta maanantaiaamuun. Sunnuntaina kaveri soitti, ettei pystykään ajamaan, voitko tuurata. No voin. Sama juttu eilen. No, eihän siinä mitään, kyllä mulle työ kelpaa. Tämä työpäivä alkoi 6.20 ja alkuperäisestä n. klo 17:sta poiketen päättyykin huomenna noin klo 7... Ollapa tuntipalkkalainen... :-\

Goes around comes around...?
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Landspeed

NHL13!MITEN VOI VITTU MENNÄ 2 METRIN SYÖTÖT 3 METRIÄ OHI!SAATANA MITÄ PASKAA!hajoskoha toi helvetin ohjainki....