tammikuu 10, 2025, 15:35:13 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

wille

Lainaus käyttäjältä: Mattson - joulukuu 21, 2012, 18:44:18 ip
Muistan kun äiteellä oli joku halvempi nokialainen sillon kun värinäytöt alko yleistyä, en muista mallia. Se alko sekoilemaan ja tilttas kokonaan, takuuhuolto nosti kädet pystyyn että tää on kastunut, ei korjata yhtään mitään, eikä varmasti ollut mitenkään voinut kastua...

Veli oli auttelemassa kattorempassa. Sillä oli Huawein älypääpuhelin taskussa. Saatiin pieni sadekuuro niskaamme. Ei siis mitään kunnon sadetta, vaan semmonen ripsaus. Sinä iltana sen känny tilttas. Takuu oli voimassa, joten ei muuta kun huoltoon. Huollosta ilmoitettiiin, että ei mee takuuseen, koska puhelimessa on kosteutta sisällä. Korjaaminen olisi kustantanut vaivaiset pari hunttia, huoltamattoman puhelimen takaisin lähettäminen vain kuuskymppiä.

Reilut pärjää aina.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

-V-

Takuun lisäksihän on kuluttajalainsäädäntö, josta löytyy käsite "kohtuullinen käyttöikä". Toisaalta, eiköhän tuonkin kiertämiseen löydy keinot käyttäjän virheeseen vetoamalla.

wille

joulukuu 21, 2012, 19:29:54 ip #2462 Viimeisin muokkaus: joulukuu 21, 2012, 19:47:58 ip käyttäjältä wille
Lainaus käyttäjältä: -V- - joulukuu 21, 2012, 19:23:17 ip
Takuun lisäksihän on kuluttajalainsäädäntö, josta löytyy käsite "kohtuullinen käyttöikä". Toisaalta, eiköhän tuonkin kiertämiseen löydy keinot käyttäjän virheeseen vetoamalla.

Aivan takuulla.               Hehheh.

Puhelimeni ei tosiaan ole käyttökelvoton. Siinä on vain kosmeettinen virhe. Käyttöikää on siis jäljellä.
Siinäpä se porsaanreikä.

E: täytynee joka tapauksessa ottaa yhteyttä kulttaja-asiamieheen.

Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

ChiliChillailija

joulukuu 21, 2012, 19:35:31 ip #2463 Viimeisin muokkaus: joulukuu 22, 2012, 13:25:22 ip käyttäjältä ChiliChillailija
Lainaus käyttäjältä: Mattson - joulukuu 21, 2012, 18:44:18 ip
Muistan kun äiteellä oli joku halvempi nokialainen sillon kun värinäytöt alko yleistyä, en muista mallia. Se alko sekoilemaan ja tilttas kokonaan, takuuhuolto nosti kädet pystyyn että tää on kastunut, ei korjata yhtään mitään, eikä varmasti ollut mitenkään voinut kastua...
.

Kuulostaa tutulta. Itselläni aikonaan iPod lakkasi toimimasta. No, huoltoon lähetin. Sieltä sitten sanoivat, että on saanut kosteutta, josta syystä ei mene takuuseen. Ja tästä vitun tiedosta he pulittivat 100€. Jos olisin jättänyt iPod:in korjattavaksi, hintaa olisi tullut lisää 360€.

PÄIVÄKIRJANI 2013
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11915.

CHILIBLOGINI Uusin blogikirjoitukseni on:
http://chillailijanchilit.blogspot.fi/2013/07/satoa-tulee.html

"jokainen meistä on joskus aloittelija, toiset loppuelämän" ~Hessi

TunturiTiger

Oon täällä korvessa ja täällä on kylmä. Ei paha sinänsä, sillä tykkään olla pois hälinästä. Takista vaan hajosi vetoketju ja lähin isompi putiikki, mistä voisin saada korvaavan vaatekappaleen, on Tuurin kyläkauppa. Sinne ei taida olla asiaa nyt ennen joulua, ei sen jälkeenkään, kun alkaa alennusmyynnit.

Taidan ajella vähän kauemmas..

Bruce Willis

NONIIN arvon ystävät..

kuinka monella on kokemusta hammaslääkäristä? Niinpä, tein valituksen hammaslääkärin tekemästä hoitovirheestä kun tämä saatanan puoskari teki "taskut" ikeniini" ja kärsin nyt joka toinen viikko ientulehduksesta tämän homovitun takia!!!

lääkärin mukaan taskujen täytyisi umpeutua pian hampaiden välissä!! eikä niitä välttämättä edes täydy tehdä!

Mulla ei oo koskaan ollut ongelmaa hampaissani eikä ikenissäni ENNENKUIN NYT!  kävin 3-4 kk sitten KUNNALLISESSA SAATANAA!!!!!
Tämä asia menee oikeuteen koska ko lääkäri eika hänen pomonsa suostu selvittämään asiaa. Onneksi minulla on tuttu lakimies.... ( kiitos XXX...))

TULISI SOTA JA TAPPAISI...................!!  KO MULKUT!

Jahvetti

Edellisen reklamaation osoittaisin ehkä jollekkin toiselle taholle kuin chilifoorumille.
Ihan vaan noin elämänkokemuksen tuomana käytännön vinkkinä. ;)

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

Whili

Loppuu se jäkätys "taskuista" viellä jonain päivänä  ;)

bluesman

Paistouuni sanoi sopimuksensa irti. Käytin koko aamupäivän etsiessäni kivitason aukkoon sopivaa tasoa sillä uuni oli linkattu tasoon jossa siinäkin oli jo oireita. Noeikun releet kaupasta keittiöön ja asentaja saapui klo 14.30. Kaverilla ei ollut edes akkukonetta käytössään ja tarvittavat pistorasiat noudin kellarista. Taso ei heti istunut paikoilleen koska kaapin väliseinä otti n. sentin verran vastaan. Tällöin asentaja hikeentyi totaalisesti ja kiroilun ja manailun aikataulun pettämisestä sain kuulla kovaäänistä ilmaisua. Vaikutti ammattitaidotoomalta hiipparilta koska kertoi edellyttäneensä että liesitaso olisi ollut jo poistettu ennen käyntiänsä ja uusi taso sovitettu paikalleen. Eli asiakkaanko tulee tehdä puolet hommista vaikkei ole sähköasentajan koulutusta?
En jaksanut kuunnella prklsaatanaa kauempaa ja hiippari sai luvan lähteä. 95€ kiitoslasku käynnistänsä minulle ja uuni sekä liesitaso ovat edelleen keskellä keittön lattiaa. Pitääkö mun sietää tällaista toimintaa? Asiakaspalvelu huipussaan. Hankaloittaa lievästi kinkunpaistoa mutta that´s shit. Joulu pilalla. Onneksi on savustin jossa saan huomenna toivottavasti lammasta ja peuraa savuun jotta ei mene pelkän rosollin syömiseksi tämä joulu.

shp

Turha sitä tekemättömästä työstä on maksaa. Oliko asentaja kaupan puolesta? Reklamaatiota vaan. Meillä oli muurarin kanssa samanlaisia ongelmia, tilattiin takka kasattuna, muurari sitten kasas vähän miten sattui eikä suostunut korjaamaan virhettään omaan laskuun. Valitus tulikivelle, muurarille potkut ja sieltä tuli osaava hessu tekemään uunin uusiksi ja rappasi vielä savupiipunkin firman piikkiin =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

jaolsten

Samaa mieltä. Kuva "työn" tuloksesta ja ilmoitus, että rahoja ei tule.

Itsellä hajos pari kuukautta sitten keittotaso. Sain Tapiolan korvauspalvelusta uuden induktiotason, tosin jouduin maksamaan välirahat. Soitin sunnuntaina sähkärille ja se oli maanantaiaamulla paikalla. Vaikka uusi taso oli samaa merkkiä kuin vanha, ei siihen reikään sopinut. Eli jyrsintähommiksi meni. Koko homma kävi tosi pikaiseen ja jäi hyvä mieli.

Uskomatonta, miten paljon sitä tarvii keittotasoa. Eihän noiden kahden viikon aikana tullut ruuanlaitosta mitään pelkkää uunia käyttäen. Gratiinit rupes vähän tökkimään. Eineksiä ei suostuttu silloinkaan syömään eikä mikroa käyttämään ruuanlaittoon.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Aji Inferno

Kaksoiskonsonanttimiehet jylläävät foorumilla ja tässä ketjussa... "Viellä...", "Jollekkin"... Kolmoispistemies vastaa siihen kolmella pisteellä...!  8)

TunturiTiger

Auto vaatinee 4kk lämmitysajan, ennen ajoon lähtemistä.

masaiman

Vasemman puolen niska/hartiaseutu löi ilman suurempaa syytä niin perkeleen lukkoon että saa varoa joka liikettä. Ensin vihlo vaan tietyt asennot, nyt särkee jo koko ajan... Ice Power, Perskindol tai Voltaren emulgel ei auta tasan mitään...

wille

Lainaus käyttäjältä: Mattson - joulukuu 22, 2012, 21:36:33 ip
Vasemman puolen niska/hartiaseutu löi ilman suurempaa syytä niin perkeleen lukkoon että saa varoa joka liikettä. Ensin vihlo vaan tietyt asennot, nyt särkee jo koko ajan... Ice Power, Perskindol tai Voltaren emulgel ei auta tasan mitään...

Relaksantit kehiin!

Mulla auttoi tohon selkäjumiin ihan hetkessä.
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

jaolsten

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

wille

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - joulukuu 22, 2012, 22:00:03 ip
Sirdalud-lanttulaatikkoa!

Indalgin-riisipuuroa!

Kuka löytää puurostaan piilotetun Tramal Retardin!?
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

masaiman

Lainaus käyttäjältä: wille - joulukuu 22, 2012, 21:56:57 ip

Relaksantit kehiin!

Ois mulla tossa satasta Norflexiä mut

a)kupilla

b) inhoon sitä pöppöstä oloa joka niistä tulee...

wille

Lainaus käyttäjältä: Mattson - joulukuu 22, 2012, 22:26:10 ip
Lainaus käyttäjältä: wille - joulukuu 22, 2012, 21:56:57 ip

Relaksantit kehiin!

Ois mulla tossa satasta Norflexiä mut

a)kupilla

b) inhoon sitä pöppöstä oloa joka niistä tulee...

Lisää kuppia sitten vaan. ;)
Pöppönen tulee sitten vasta huomenna ja sitten voi napata norflexin hyvillä mielin. Menee niinkun samaan konkurssiin.
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

masaiman

Täytyy kyl nakkaa kassin taskuun toi laatta matkaan, anoppilaan kuitenkin menossa  ;D

Jaha, puteli kuivu, uutta hakemaan.