tammikuu 12, 2025, 00:42:42 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

Tu0m0

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - huhtikuu 23, 2015, 00:04:25 ap
Lainaus käyttäjältä: MiM - huhtikuu 21, 2015, 22:17:59 ip
Nappasinpa hetki sitten hyttysenkin. Onneksi ei ollut harsosääski  ;)

Hirvikärpäsiä odotellessa ::)

HYI!! Ja ampiaisetkin on heränneet x_X
~Jos mä vaan tän enää istutan~

Huru-ukko

Mahtuihan siihen luettoloon oikeasti yksi joka on tarpeeton luonnossa  :o ::).

Tu0m0

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - huhtikuu 23, 2015, 08:36:49 ap
Mahtuihan siihen luettoloon oikeasti yksi joka on tarpeeton luonnossa  :o ::).

Kaikki kai nuo öttiset on jollakin tapaa tärkeitä systeemille, minä vain kammoan kun olen allerginen ampiaisille. Tietenkin tervetulleita pölyttäjät parvekkeelle, minä saatan vaan juosta puoli kilometriä toiseen suuntaan ja odotan kiltisti että hommat on hoidettu ;)
~Jos mä vaan tän enää istutan~

Miquel

Koska kukat ovat mitättömän pienet ja marjat syömäkelvottomia, käyttöarvo perustuu lehdistöön.

Kausi -13: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12313.0
Kausi -14: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14231.0
Kausi -15: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15663.0

MiM

Viime vuodesta opin sen asian, ettei kannata aloittaa liian aikaisin ja ravinteita voi antaa myös vähemmänkin. 8)
-Chilijamppa-

bläkkäri

Olkapää meni kelvottomaan kuntoon, ei onnistu työnteko. Ei se viikonloppupäivystyksessä istuminen niinkään, vaan kun ois kolme vaparia tulossa ja kovasti taimia purkitettavana.
Noh, tuleepa kokeiltua sitä kasvatusta vasemmalla kädelläkin...

Toby

Nyt kyllä saatoin HIEMAN yökätä Miguelin koirakuvalle  :o :o  :-[
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Tunari

Ny vituttaa... Kouluss täll hetjkell 4 näyttöä seitsemästä suoritettu... kaikki ok... yks tutkinto tänä keväänä, ylempi heti syksyll... Ei paljoo puutu, ny masennus iskemäss päälle ja löydöksiä kaulan/pään alueelt ett varmaan opiskelu keskeytettävä terveyden takia :(

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: Tunari - huhtikuu 30, 2015, 15:24:17 ip
Ny vituttaa... Kouluss täll hetjkell 4 näyttöä seitsemästä suoritettu... kaikki ok... yks tutkinto tänä keväänä, ylempi heti syksyll... Ei paljoo puutu, ny masennus iskemäss päälle ja löydöksiä kaulan/pään alueelt ett varmaan opiskelu keskeytettävä terveyden takia :(

Älä luovuta! Itsellä ollu toinen jalka kuopattuna ja opiskelu oli tuskaa. Pari väli vuotta tuli tarpeeseen ja sitten jatkoin opiskelua (ja muutama muukin vuosi meni poissa koulunkirjoilta). Ensi syksylle jää noin 30op, suoritettavaa, mistä opinnäytetyö ottaa 15op. Ensimmäisen kerran aloitin kyseiset opinnot -01. Ensin oli erittäin korkeat vernepainee, että ei saanut kuin levätä, se kuntoon vahvalla lääkityksellä ja pre-dialyysi vaiheen ruokavaliolla. Sitten yli 3 vuotta dialyysissä (8,5 tuntia yössä kytkettynä koneeseen). Nyt munuaissiirre ja elämä suht. normi jos vain Hb:n sais korkeammaksi, että ei ois aina liian väsynyt.

Tsemppiä ja parenemisia

akselsson1

Mulla on nyt yks chili vähemmän, koira oli ollut tuhma poika kun olin töissä  ??? ;D
Vähän kututti kun tulin kotia ja lattia oli kauttaaltaan mullassa  8)
Ehkei enää juurikaan, se oli vain Medusan taimi  ::)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - toukokuu 06, 2015, 22:02:22 ip
Mulla on nyt yks chili vähemmän, koira oli ollut tuhma poika kun olin töissä  ??? ;D
Vähän kututti kun tulin kotia ja lattia oli kauttaaltaan mullassa  8)

Heh, tulipa mieleen kun vaari aikanaan viritteli sähkölangan luumupuun juureen, kun kävi pupujussi vähän nakertamassa. ;D Voisi tuota soveltaa chileihinkin... :D

akselsson1

Koira sai kerran sätkyn hevosten aidasta, juoksi häntä pitkänä varmaan puoli kilometriä  :o ehkäpä en ala virittelemään ::) jos ne sais tuosta alhaalla olevalta kasvatustasolta pian pois. Uskaltais vaan viedä kasvariin.

Sholva

puhelin putos taskusta ottaessa lattialle, näyttö paskaksi ja korjaus 310e

Toby

Lainaus käyttäjältä: Sholva - toukokuu 07, 2015, 08:38:06 ap

Aika hyvän palkan ottavat työstä! :o
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

DP

Lainaus käyttäjältä: Sholva - toukokuu 07, 2015, 08:38:06 ap

Ebaystä tilaat uuden näytön ja vaihat ite, ei tee montaa kymppiä. Riippuu tietty puhelimesta. Tai parhaassa tapauksessa pelkkä näytönlasin vaihto riittää?

Sholva

kattelin joo ebaysta, kosketusnäyttö lasi on 50e ja koko näyttö moduulin hinta pyörii siinä 170e pinnassa. mutta kyllä siihen jää työlle silti kohtalaisen paljon hintaa

akselsson1

Luin chilin poltteessa lehteä, joo sain sen vasta käsiini. Mun kadonnut kaksoisveli oli vissiin ollut chilifesteillä  ???

Siika

Eipä tullu euro jackpotista päävoittoa mulle,no joku toinen kerta sitten 8) 8) 8)
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

sorrii

..jooo. Vituttaa oikein kun ei tullut edes 5+1 -tulosta.

Toki sillä ei olisi saanut kuin reilu 5 miljoonaa  ???
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

wille

Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit