tammikuu 10, 2025, 20:04:13 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Ohjelmoijia ja web-devaajia töitä vailla?

Aloittaja Aji Inferno, elokuu 03, 2010, 20:45:19 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

Koska täällä tuntuu olevan paljon koodariväkeä, ajattelin heittää pallon. Mulla on historiallisista syistä yhä paljon hyviä suhteita lukemattomiin softafirmoihin ja web/design-taloihin, ja harva se päivä joku taho kyselee josko tietäisin Java, C++, PHP, Flash, Symbian, Apple, WebOS, Android, jne jne osaajia.

Eli jos tiedätte hyviä osaajia, laittakaapa privaviestiä. En voi työpaikkaa luvata, mutta todennäköisyys päästä ainakin haastatteluun hyvistä lähtökohdista on hyvä.

Tässä ei ole mulle mitään "beefiä" eikä vihjepalkkoita tms - tuumasin vain, että kenties voin kontakteillani jelpata muutamia hyviä tyyppejä täällä.

p.s - sama pätee tietysti myös manageri- yms. positioihin IT-firmoissa: voin heittää palloja.

Caderusso

Mie oon koodannut joskus aikoinaan Basicilla C64:lle demon jossa pallo pomppii laatikon sisällä. No itseasiassa kopioin koodin mikrobitti-lehdestä, mutta itse kuitenkin. Irtoisko duunia?  :)

Ryhis

Meikä on veivannut Red Dragon-henkisiä roolipelejä BASICillä, lopetanko päivätyöni?  ;D
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Kadotus

Hee,heiiiii mulle heti Visual C# tai Visual Basic hommia!  ::)
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - elokuu 04, 2010, 07:27:58 ap
Mie oon koodannut joskus aikoinaan Basicilla C64:lle demon jossa pallo pomppii laatikon sisällä. No itseasiassa kopioin koodin mikrobitti-lehdestä, mutta itse kuitenkin. Irtoisko duunia?  :)

Varmaan irtoaa; saatat päästä Perse Developmentin apulaissiivoojan, Wanka Wanka Omnigorobomgogongon isyyslomittajaksi!  ;D

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - elokuu 04, 2010, 14:55:17 ip
Varmaan irtoaa; saatat päästä Perse Developmentin apulaissiivoojan, Wanka Wanka Omnigorobomgogongon isyyslomittajaksi!  ;D

Täytynee harkita. Jos palkka on nelinumeroinen ja alkaa viitosella, voisi kiinnostaakin  ;)

kyris

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - elokuu 04, 2010, 15:05:20 ip

Täytynee harkita. Jos palkka on nelinumeroinen ja alkaa viitosella, voisi kiinnostaakin  ;)

Eli 50,00€/kk riittää  ;D

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: kyris - elokuu 04, 2010, 15:06:34 ip

pilkkua pitäis vähän siirtää. Vaikka pari askelta oikealle.. Ja työsuhdeauto, mielellään farkku. Ja hammashoitosuunnitelma sekä työpuhelin.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - elokuu 04, 2010, 15:09:33 ip
Lainaus käyttäjältä: kyris - elokuu 04, 2010, 15:06:34 ip

pilkkua pitäis vähän siirtää. Vaikka pari askelta oikealle.. Ja työsuhdeauto, mielellään farkku. Ja hammashoitosuunnitelma sekä työpuhelin.

Sopiiko Perse Developmentin kiinan toimisto? Palkkaa 5000 RMB, autona Isänmaan Aurinko vm -77, työsuhdefarkut järjestynevät, hampaiden poisto suunnitelma ja puhelimena Nukia, made in China?