tammikuu 10, 2025, 12:22:10 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Mikä on unelmasi joka olisi realistinen?

Aloittaja Tomppa, elokuu 12, 2010, 23:15:22 ip

« edellinen - seuraava »

Tomppa

Eli itselläni olisi se oma iso talo jossa takka sekä pihaa hieman reilummin.. ja ei naapureita lähellä..

jossain rannalla se iso purjevene..   mulle riittäisi  koko elämäksi ja noihin juttuihin noin  1300000 €

en tiedä onko sitten miten realistista...

Caderusso

Nainen joka rakastaisi mua sen takia millainen ihminen olen, eikä sen takia mitä pystyn hänelle tarjoamaan.
Nainen joka kestäisi myös kritiikkiä itseään kohtaan ja jolla olisi kyky ja tahto pyytää aidosti anteeksi, jos tietää että on loukannut toista ihmistä.

Omakotitalo noin 15-25km säteellä jyväskylästä, mieluiten järven rannalla ja kesämökki tunnin ajomatkan päässä. Ihan sellainen perusmökki. Juokseva vesi mökillä olisi plussaa mutta pääasia olisi että mökki olisi kalaisan ja ison järven tuntumassa. Pääsisin mielin määrin vetämään uistinta jollain sellaisella max. 50hv moottorisella kalastusveneellä ja kun en olisi kalassa, olisin joko saunan lauteilla tai luonnossa harrastamassa valokuvaamista.

Mutta ennen kaikkea, tällä hetkellä tuntuu toiveena olevan nainen jolla olisi suunnilleen samanlaisia mielenkiinnon kohteita kuin itsellänikin on. En tahdo missään tapauksessa naispuolista kloonia itsestäni, vaan suhteellisen samanlaisen ihmisen jolla olisi mielellään samanlaisia arvoja elämässä. Olen ollut kolmessa vakavassa ja pitkäaikaisessa parisuhteessa naisten kanssa jotka ovat olleet täysin itseni vastakohtia ja kaikkihan tietää miten niiden kanssa on käynyt.

Haluaisin myös että lapsellani olisi mahdollisimman hyvä elämä. Mielellään parempi ja helpompi kuin mitä itselläni on ollut.

Tähän loppuun kevennyksenä hyvä ohje jonka opin äsken itse kantapään kautta: Jos pimeän tullen kuvaat teleobjektiivilla parvekkeelta vastakkaisen naapurin makuuhuoneen tapahtumia, MUISTA KÄÄNTÄÄ SALAMA POIS PÄÄLTÄ!!!  :-X ;D

TunturiTiger

Kokonainen ilta kaksistaan vaimon kanssa. Ehkä ravintolaa, teatteria yms ja kotona odottais pullo tia pari kuoharia. Me ollaan viimmeks oltu kaksistaan liikkeellä heinäkuussa -09, kun oltiin deep purplen keikalla. Sen jälkeen ei kahdenkeskistä aikaa ole siunaantunu.

linker

elokuu 13, 2010, 10:05:35 ap #3 Viimeisin muokkaus: elokuu 13, 2010, 14:52:15 ip käyttäjältä linker
kokonainen pidennetty viikko: perjantai aamusta seuraavan viikonlopun yli maanantai aamuun YKSIN.
Ei kännykkää, ei tietokonetta (lue sähköpostia fb:tä, foorumeja), ei töitä, ei vaimoa, ei ketään.
Mutta 6 koppaa heinekeniä, 12 kiloa metwurstia, 10 kiloa grillimakkaraa....  chiliä on jo

-elämä alkaa, kun lapset ovat muuttaneet pois  -ja koira on kuollut

:_:

Jiri

Elää terveenä elämän loppuun asti. Sama toive tietty perheenjäsenten, läheisten ja ystävien puolesta.
http://jirin.hommat.info | cl @ IRCnet

Hombre

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - elokuu 12, 2010, 23:43:25 ip
Nainen joka rakastaisi mua sen takia millainen ihminen olen, eikä sen takia mitä pystyn hänelle tarjoamaan.
Nainen joka kestäisi myös kritiikkiä itseään kohtaan ja jolla olisi kyky ja tahto pyytää aidosti anteeksi, jos tietää että on loukannut toista ihmistä.

Täysin utopistista... ;)
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Harri1980

Triathlonin teräsmiesmatkan (3,8km uinti, 180km pyöräily, marathon juoksu) suorittaminen.

Tänä kesänä tuli puolimatka suoritettua ja tänään olisi taas city marathon juostava. Joten matkalla ollaan kohti nuoruuden unelmaa, joka jo kerran tulikuopattua "mahdottomuuden" vuoksi. Nyt 1,5 vuotta treeniä takana työn ja muun elämän ohessa ja viimeinen vuosi edessä ennen ensimmäistä yritystä ensi kesänä. Hieman kurinalaisempi talvi tulee, kun painoa pitää pudottaa ja lihaksistoa kehittää. Uintitekniikassakin riittää hiomista.

Tuntuu vaan vielä kaukauselta ajatukselta pyöräillä 180km ja juosta sen jälkeen marathon päälle. Tuo uintihan on tuossa alla tyhjentämässä elimistön energiavarastot kaiken hyvän lisäksi.

TunturiTiger

Mulla unelma nys sitte toteutuukin ens viikonloppuna, kun päästään eukon kanssa kaksistaan Naga2010:n!  ;D ;D ;D

Kadotus

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - elokuu 14, 2010, 19:34:15 ip
Mulla unelma nys sitte toteutuukin ens viikonloppuna, kun päästään eukon kanssa kaksistaan Naga2010:n!  ;D ;D ;D

Hitto kun tuli tuolle viikonlopulle sovittua jo menoa tuossa keväällä... tai ehkä lauantaina pääsis aamupäivällä vierailemaan nopeasti, mutta ei kyllä sen enempää.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Tepi

- Kesämökki, ei mikään ihmeellinen- 20-30 neliötä jostain järven rannalta ja hiekkaharjulta. Sijainti sellainen että Kemistä ajaa sinne kahdessa tunnissa ja mökin pihalta pääsee suoraan mustikkaan ja vaeltamaan.
- Eluveitien ja korpiklaanin keikan näkeminen.
- puolimaran juokseminen (kokonaan)
- muutama reissu tosi kauas.

Oikeastaan olen vähään tyytyväinen mies...en enää haaveile edes onnistuneesta ja tasa-arvoisesta parisuhteesta koska pidän sellaista jo puhtaana utopiana.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

jeQQ

Unelma, joka kyllä tulee toteutumaan tässä x vuoden sisällä. Oma kämppä ja iso tontti. Rauhassa saa sitten pitää elukoita ja nauttia omasta elämästä, eioo naapuria kyyläämässä..

Ryhis

En usko realistisiin unelmiin. Unelmat ovat aina saavuttamattomissa, saavutettavat unelmat ovat vain tavoitteita.

Aina kun teet jotain, tavoittele maailmanennätystä siinä.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

hessi

nostetaanpa tämä taas pinnalle :)
Minulla oli vuosia unelma, et ku täytän 50v pihaan tulee Porsche sellanen aito vanha 911 jollasen kyydissä lapsena sain olla :)
Poikani niitä mulle sitten etsiskelikin vaan unelmat muuttuvat...
Viimekesänä toteutin toisen unelman ja ostin itselleni ihan oman pikku veneen,  Buster xs :) ja
tänä keväänä sille kaveriksi ihka uuden venetrailerin :)
tälläviikolla uudet airot veneeseen...
nyt vaan odottelen et lopu sade lopu, niin pääsen pärräileen merelle ja mökille juuri silloin ku itse haluan :)
ja seuraava unelma...

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: hessi - huhtikuu 20, 2012, 19:53:25 ip
nostetaanpa tämä taas pinnalle :)
Minulla oli vuosia unelma, et ku täytän 50v pihaan tulee Porsche sellanen aito vanha 911 jollasen kyydissä lapsena sain olla :)
Poikani niitä mulle sitten etsiskelikin vaan unelmat muuttuvat...
Viimekesänä toteutin toisen unelman ja ostin itselleni ihan oman pikku veneen,  Buster xs :) ja
tänä keväänä sille kaveriksi ihka uuden venetrailerin :)
tälläviikolla uudet airot veneeseen...
nyt vaan odottelen et lopu sade lopu, niin pääsen pärräileen merelle ja mökille juuri silloin ku itse haluan :)
ja seuraava unelma...

Mutta tohonhan on vielä pitkä aika! ;)

Pertsa

Asia jota osaa arvostaa vasta kun sen on menettänyt: Hyvä mielenterveys.

-P-
Meillä määrää Nainen!

Naga Morphia

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - elokuu 19, 2010, 21:54:24 ip
En usko realistisiin unelmiin. Unelmat ovat aina saavuttamattomissa, saavutettavat unelmat ovat vain tavoitteita.

Aina kun teet jotain, tavoittele maailmanennätystä siinä.

Näin, juuri näin! *tiukkaa komppia*

-Morphiina
Cooking the next step..

Aku

Elämä on täyttä unelmaa: kahvia, luonnossa liikkumista ja kasvien kasvatusta :)

Aji Inferno

Uusi Seelanti. Tietyllä tavalla. Jonain päivänä.

Pripyat

Lähtis noi jäät järvestä ni pääsis kalaan.

Eipä tässä muita unelmia nyt pahemmin ole mielessä. Polttelee niin pirusti jo.

Fat Ali

Jos joskus koittaisi se päivä, että ei olisi enää pankin kanssa naimisissa.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Välillä kun lukee näitä juttuja, niin tuntuu, että helpompaa olisi lentää kuuhun ja takaisin käyttäen apuna vanhoja reinoja ja teippirullaa.